Jump to content
Naimisiin.info

Valmiina tilatut kutsut


Hylje

Recommended Posts

Meillekin tulee mainostoimiston kautta tilatut kutsut. Tuttu mainostoimisto lupasi häälahjaksi. :):) :) Se oli kyllä ihana kuulla. Inhosin etukäteen ajatusta askartelusta, ei ole minun juttu yrittää vääntää harakanvarpaita ja hermostua, kun käsialasta ei saa selvää.

Mitähän se painaminen mahdollisesti maksaa? Sata kappaletta, että ei ihan pieni erä. Samaa kautta tulevat myös hääohjelmat ja paikkakortit. Onko joku painattanut niitäkin?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tilasimme kutsumme jenkeistä, www.weddingpaperdivas.com.

Viidenkymmenen kutsun hinnaksi tuli n. 70$ + lähetyskulut 60$.

Helppoa ja halpaa. :

Saiko ne siis Suomeksi tilattua sieltä jenkeistä? Kauanko tilauksesta kesti tulla Suomeen? Todella hyvä idea kun ottaa huomioon dollarin kurssin!

Link to comment
Share on other sites

ripu82 ja Nellyliini87:

Pääset itse muokkaamaan kutsujen tekstiä, myöskin ääkköset toimivat ainakin meidän valitsemissamme korttipohjissa käytetyissä fonteissa. Korttien teksti siis suomeksi.

Tekstin painatus sisältyy hintaan, tilasin lisäksi myös blanco-kortteja samalla designilla, joihin itse printtaamme menun ym.

Ennen kun kortit menevät painoon, saat sähköpostitse vielä mallin hyväksyttäväksi. Itse pyysin pientä muokkausta siinä vaiheessa ja todella nopeasti lähettivät korjatun mallin hyväksyttäväksi, siis ihan samana päivänä.

Arvioitu korttien saapumisaika ilmoitetaan tilatessasi, tänne Sveitsiin se oli 4-7 päivää. Saat myöskin postin koodin, jolla pystyt tarkkailemaan, missä lähetys on menossa. Meidän kutsut ovat tällä hetkellä jo Saksassa, eli eiköhän huomenna tai ylihuomenna viimestään omassa postilaatikossa. Lähetysaikaa tulee näin ollen siis vajaa viikko.

Link to comment
Share on other sites

no kyllä minusta anmakosin kutsut tuli tosi halvaksi, jos kutsujen kokonaishinta on euroissa n.85€ niin ei siitä kovin kovaa hintaa kappaleelle tule. Jo itsetehtynä saa kutsun hinnan helposti korkeammaksi.

Laskin nimittäin itse että kutsuihin menee joku 100-120 euroa ihan helposti, teen n. 55-60kutsua

Muokattu: , käyttäjä: Lumiruusu
Link to comment
Share on other sites

Meillekin tulee mainostoimiston kautta tilatut kutsut. Tuttu mainostoimisto lupasi häälahjaksi. :):) :) Se oli kyllä ihana kuulla. Inhosin etukäteen ajatusta askartelusta, ei ole minun juttu yrittää vääntää harakanvarpaita ja hermostua, kun käsialasta ei saa selvää.

Mitähän se painaminen mahdollisesti maksaa? Sata kappaletta, että ei ihan pieni erä. Samaa kautta tulevat myös hääohjelmat ja paikkakortit. Onko joku painattanut niitäkin?

Voisitko ketoa minkä mainostoimiston kautta tilaatte kutsukortit? Tuntuu korttien teettäminen olevan kiven alla. Meillä olisi kuva ja teksti valmiina, nyt pitäisi vain löytää joku joka voisi toteuttaa sen kutsun layoutin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Okei, tunnustan! Pitkällisen pohdiskelun jälkeen päädyttiin tilaamaan meidänkin kutsut Weddingpaperdivasilta, kun löytyi kerran niiiiin sopivat! :lol: VINKKI: kannattaa googlettaa alekoodi tilausta tehdessä, esim hakusanoilla promotion code weddingpaperdivas - sain itse 10% alennuksen tilauksesta googlella löytyneellä koodilla. B)

Link to comment
Share on other sites

Okei, tunnustan! Pitkällisen pohdiskelun jälkeen päädyttiin tilaamaan meidänkin kutsut Weddingpaperdivasilta, kun löytyi kerran niiiiin sopivat! :lol: VINKKI: kannattaa googlettaa alekoodi tilausta tehdessä, esim hakusanoilla promotion code weddingpaperdivas - sain itse 10% alennuksen tilauksesta googlella löytyneellä koodilla. B)

Kiitos vinkistä!

Saako kysyä mihin kutsuun päädyitte?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä oon katsellut vähän jotain printattavaa mulperipaperia tms, johon suunnittelisin ja tulostaisin kutsut. Tai jos ei sopivaa löydy, voisin ihan painattaa. Ihan kirjemuodossa, sellaisia ei ole mulle ainakaan koskaan tullut vastaan. Askartelukärpänen välillä meinaa pistää hanttiin, mutta tiedän, että viimeistään viidennen kutsun kohdalla alkaisi tympäistä niin näin säästetään sekä minun että miehen hermoja, kun minun ei tartte ressata jostain sydänleikkureista tai silkkinauhoista.. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Ester_vieraana Tre

Itse suunnittelimme tekstin, asettelun ja teimme kannen kuvan. Sitten soitin painoon ja tapasin taittajan, joka valitsi pari erilaista fonttia toiveidemme mukaan. Hänelle myös selostin toivomamme asettelun ja juttelimme puolisen tuntia siitä, mitä haimme. Valitsimme paperin ja fontin värin. Oikovedokset tulivat samana päivänä ja valmiit kortit olivat viikossa noudettavissa. Graafikko joutui siis koostamaan kortin eri osista, joten tuolle työllekin tuli jotain hintaa. Kuitenkin 50 kpl maksoi vain 61 €.

Link to comment
Share on other sites

Minä olen vissiin tilaamassa valmiita kutsuja, koska stressaan varmaan itseni pilalle, jos rupeen väkertään kortteja itse. Now and foreverin sivuilla on tosi kauniita korttiivaihtoehtoja, mutta samalla mua kauhistuttaa niiden hinnat...itse askartelemalla sais tosi paljon halvemmalla, mutta sanoin sulkille että "kerranhan sitä naimisiin mennään vaan niin antaa palaa"...tuota ajattelutapaa olenkin sitten käyttänyt hieman liian usein.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Minä olen vissiin tilaamassa valmiita kutsuja, koska stressaan varmaan itseni pilalle, jos rupeen väkertään kortteja itse. Now and foreverin sivuilla on tosi kauniita korttiivaihtoehtoja, mutta samalla mua kauhistuttaa niiden hinnat...itse askartelemalla sais tosi paljon halvemmalla, mutta sanoin sulkille että "kerranhan sitä naimisiin mennään vaan niin antaa palaa"...tuota ajattelutapaa olenkin sitten käyttänyt hieman liian usein.. :rolleyes:

Ei se välttämättä tule kalliimmaksi, jos tilaa valmiit kutsut. Kun lueskelin tuota kutsukorttien kustannukset ketjua, niin tuntuu että monelle on tullut kalliimmaksi tehdä ne kutsut itse. Me tilattiin Calligraphenilta 55 kpl kutsuja ja niille tuli hintaa 66 euroa. Saadaan kauniit kutsut, ei tarvitse nähdä askartelemisen vaivaa ja ei tarvitse turhaan stressata :P

Link to comment
Share on other sites

Ei se välttämättä tule kalliimmaksi, jos tilaa valmiit kutsut. Kun lueskelin tuota kutsukorttien kustannukset ketjua, niin tuntuu että monelle on tullut kalliimmaksi tehdä ne kutsut itse. Me tilattiin Calligraphenilta 55 kpl kutsuja ja niille tuli hintaa 66 euroa. Saadaan kauniit kutsut, ei tarvitse nähdä askartelemisen vaivaa ja ei tarvitse turhaan stressata :P

Niin..voihan se niinkin olla. Mutta jos haluaa täysin valmiit kutsut, että niihin tulee ne valmiiksikirjoitetut tekstit, kirjekuoret ja muut mukavuudet niin sitten tulee yli 100 euron paukku kun tilaa 34 kutsua. Mutta voihan sitä harkita, että tekee niihin kutsuihin ite ne tekstit että tilaa pelkästään ne "rungot". Mutta kuten aikaisemmin sanoin, kerranhan sitä naimisiin vin mennään :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...