Jump to content
Naimisiin.info

Kaason puku


Anou

Recommended Posts

Kaasot (2) saavat valita kolttunsa itse. Ei tarvitse olla mitenkään teemaväreissä tai mitään muutakaan. Kunhan itse viihtyvät. Ovat tietyllä tapaa hyvin erilaisia juhlapukeutujia (toisaalta myös hirveän samanlaisia), joten säästän meitä kaikkia antamalla vapaat kädet. Voi olla, että esitän toiveen siitä, ettei mekot olisi pitkiä, kun itsekin laitan lyhyen. Kaasot eivät ole ehkä muutenkaan pitkähelmaisen tyylisiä, joten tämä ei tuottane ongelmaa. Ei se kyllä haittaisi, jos toinen (tai molemmat!) löytäisivät täydellisen mekon makuunsa ja se olisikin pitkä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mulla on vain yksi kaaso, joka myös saa valita ihan itse, millaisen puvun laittaa :) Toivomukseni on vain, että ei olisi kokovalkoista tai -mustaa, eikä mikään vesirajahamonen, mutta sellainen ei edes olisi kaasoni tyyliä. En ole missään vaiheessa ajatellut, että maksaisin kaason mekon, koska budjetti on muutenkin tiukka. Täytyy nyt vielä puhua kaason kanssa, mitä hän on mieltä.

Mulla on kaason lisäksi muutama ns. morsiusneito/apukaaso, jotka ovat valmiita auttamaan hääjärjestelyissä aina silloin, kun tarvitaan ja he ehtivät. He saavat myös päättää pukeutumisensa itse, koska he ovat aika eri mallisia kehonrakenteeltaan ja väreiltään. Jos he itse haluavat pukeutua yhteneväisesti tai teemavärien mukaisesti, it's up to them :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mä päätin olla ostamatta mekkoja. Ilmotin värin mitä toivon ja he saavat itse valita mitä laittavat päälleen. Parempi niin että ovat sitten varmasti tyytyväisiä asuunsa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Saavat laittaa mitä itse haluavat päälle, en usko että mitään toiveita tai vaatimuksia tullaan esittämään. Kunhan ovat itse tyytyväisiä ulkonäköönsä se riittää :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Kaaso saa valita malliltaan itselleen sopivan, mutta värinä toivoisin navyn tai sähkönsinistä sekä pituutena polviin asti ylettyvä tai pitempi. Toiveita voidaan tietysti muuttaa tilanteen sitä vaatiessa. Luojan kiitos mitkään hörhelöt eivät ole kaason mieleen, joten sen asian suhteen voin huokaista helpotuksesta. :D Sen verran takakireä tapaus olen, että mitään puoleen reiteen ulottuvaa mekkoa en hyväksy, enkä oikeastaan vieraiden joukossakaan haluaisi nähdä yhtään vesirajahepenettä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...