Myy2008

Ompelimo/ Jyväskylä

21 viestiä aiheessa

Koitin etsiä jos olis jo ollut ketju, mutta ei löytynyt.

Osaako joku suositella Jyväskylästä hyvää&kokenutta ompelijaa, jolle uskaltaisin viedä käytettynä ostetun morsiuspuvun muutosommeltavaksi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi Ateljee Iinaa. Oma hääpukuni oli siellä muokattava. Teetimme myös sulhaselle liivin, joka oli aivan mahtava. Viimeksi olemme teettäneet siellää tyttärellemme kastepuvun. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Johanna Paatolalla on Väinönkadulla ompelimo. Se on kanssa asiansa osaava ompelija.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostan vielä tämän aiheen, kun itse olen miettinyt teettämistä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Millainen hintataso noissa paikoissa on? Ihan suhteuttamalla etäisyyteen keskustasta veikkaisin Iinaa halvemmaksi, mutta olenko oikeassa? Puku pitisi teettää huhtikuun loppuun, joten vähän kiiru alkaa tulla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun pitäisi myös käydä lyhennyttämässä netistä tilaamani puku, mutten yhtään tiedä, mihin se kannattaisi viedä ja kuinka kalliiksi ompelijalla korjauttaminen sitten tulee.. Osaisiko joku suositella edullista ja asiansa osaavaa ompelijaa? Kiitos!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen Iinaa. Sain aivan upean puvun. Juuri suunnitelani mukainen ja työn jälki todella, todella mahtavaa. Iina on paitsi ammattitaitoinen, myös todella mukava ompelija.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva kuulla, että Ina on pätevä ammatissaan, olen nimittäin viemässä pukua sinne modattavaksi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisiko joku suositella nopeaa ja edullista ompelijaa Jyväskylän seudulta? Täältä kyllä löytyy ompelijoita, mutta en uskalla sokkona lähteä kyselemään. Tarkoituksenani olisi siis hieman muokata ostamaani pukua. Suositteluja otetaan vastaan, kiitos! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisiko joku kertoa minkähintaisia nuo korjausompelut ovat olleet, ja toki lisää vaihtoehtoja mihin puku viedä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiedä ihan hirveästi korjausompelujen hinnoista, mutta kävin Iinalla vaihdattamassa lakkiaispukuuni luut, jotka oli menneet kieroon. Hintaa tuli 10€, eli ei ihan hirveästi tarvinnut syödä kaurapuuroa. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun pukuuni vaihdettiin vetoketjun tilalle nyöritys. Iinassa se vaihto maksoi 10 euroa. Siellä tehtiin muutkin korjaukset pukuuni. Innassa teetin myös neidin kastepuvun. Vein valmiin suunnitelman ja sain todella ihanan puvun ja juuri sellaisen minkä halusin. Hintakin oli todella halpa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ateljé Iinan vein sitten pukuni. Lupasi tehdä vielä jakun minulle, hintaa jakulle tulisi 65€ ja korjauksille varmaan pari kymppiä. Vaikutti lupaavalta! Perjantaina sen sitten näkee!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun pukuuni vaihdettiin vetoketjun tilalle nyöritys. Iinassa se vaihto maksoi 10 euroa. Siellä tehtiin muutkin korjaukset pukuuni. Innassa teetin myös neidin kastepuvun. Vein valmiin suunnitelman ja sain todella ihanan puvun ja juuri sellaisen minkä halusin. Hintakin oli todella halpa.

Mä olen miettiny ihan samaa et vaihdattaisin vetskarin tilalle nyörityksen ostamaani pukuun. Eikö todella ota tuon enempää vaihdosta?

Muokkaako tuo nyörityksen vaihtoa mitenkään?

Tarkotan kun mun mekko on vyötärön kohdalta aavistuksen liian löysä niin paranisko ongelma pelkästään nyörityksen vaihdolla? vai pitäiskö pukua kavennuttaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyselin Ateljee Iinasta hintoja. Vetoketjun vaihto nyöritykseen 45e ja puvun kaventaminen 20e. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kysyin kanssa Iinasta hintaa, ja puvun lyhennys on 20€. Musta se oli halpa, koska eräässä morsiuspukuliikkeessä siitä veloitetaan 60€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ateljee Iinasata Iina jää äitiylomalle ensi viikolla..

Nyt iskikin sitten melko ressi että missäs mä nyt sitten kavennutan mekkoni elokuuksi???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse vein pukuni lyhennettäväksi ja korjattavaksi Ateljee Iinaan, ja hyvää palvelua ja halvat hinnat on. Lyhennys, monia korjauksia pukuun = 30€. Iinassahan on muitakin ihmisiä ymmärtääkseni töissä. Eikö koko liikettä muka enää oo kun Iina jää äitiyslomalle?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Iina sanoi että ei tee ompeluja tms että pukuvuokraa jne on..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään