Sign in to follow this  
Followers 0
Sumu

Kannattaako pitää puhetta?

6 posts in this topic

Niin siis päädyttiin pitämään juhlat kotona, niin että kaikki vieraatkin pääsevät.

Mutta siis tekisi mieli itse pitää sellainen hauska puhe.

Kannattaako, ja kehtaanko kun vieraita on vain kymmenen ja isäni on vielä sellainen ettei pidä kotijuhlista. Ei ole tarpeeksi juhlavaa.

Aihe olisi kyllä valmiina, oma lapsuuden haave sulhasesta. Unohdin sen moneksi vuodeksi, mutta löysinkin täsmälleen sellaisen sulhasen, muistamatta ensin tuota haavetta. Se haave toteutui, ja olisihan se kiva kertoa myös muille. :)

Aina kannattaa haaveilla, sillä ne saattaa hyvinkin toteutua.

Minun mielestä kuulostaa hyvältä ajatukselta, pidä vaan! :)

Tottakai voit pitää puheen! Mekin juhlitaan aika pienesti meillä kotona ja varmasti on tiedossa puheita ja ainakin yksi lauluesitys. Kyllä omissa juhlissa saa tehdä mitä haluaa, oli ne sitten kuinka pienet ja missä paikassa tahansa. :)

Pidä ihmeessä, varsinkin kun sulla on noin kivaa kerrottavaakin!!!:) Itsekin pitäisin puheen, jos jotain sanottavaa keksisin...ja voisin sen puheen parkumatta pitää ;)

^Kuin myös! Ja isäkin voi tuosta aiheesta liikuttua niin, että tulevaisuudessa kotijuhlat on just niitä parhaita. ;)

Kiitoksia vastauksista. Olen aika epävarma, niin olen miettinyt kehtaako.

Kyllä kuitenkin taidan pitää sen puheen, kun se on kuitenkin aika hauska juttu. :)