Tuu-tikki

tietääkö työpaikkasi häistäsi?

10 viestiä aiheessa

omalle lähiesimiehelleni kerroin häistä heti kun sain tietää, että tänne tulen töihin (keväällä), mutta muiden en usko tietävän. työkaverit on ihan kivoja, mutta olen kaikkia vähintään 10v nuorempi (monia enemmänkin), joten ei täällä mitään sydänystäviä ole. huomasin ärsytyksekseni kun laitoin esimiehelle palkallisen virkavapaan hakemuksen, että lomakkeessa ei oltu lainkaan huomioitu parisuhteen rekisteröintiä! ärsyttävää!!! :hysteric: siinä oli siis kaikkea omat 50-v-päivät, läheisen hautajaispäivä, vihkijäispäivä yms. ja sitten kohta muu. rastitin sitten sen ja kirjoitin perään parisuhteen rekisteröimispäivä. teki mieli jo soittaa jonnekin, että voitteko vähän muokata tuota lomaketta 2000-luvulle...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika monen kans oon asiasta puhunut. Pari töistä jopa kutsuttu. Kaipa ne kaikki tietää... ihan jokainen ei taida tajuta tulevan puolison sukupuolta. Ehkä. Tai sitte mää oon ainoa joka ei tajua että kaikki tajuaa :D Mulla juhlat on onneksi loman aikana. MItä lomakkeisiin tulee, niin vanhanaikaisia kai ne suurin osa on..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan teoriassa samassa paikassa puolisoni kanssa töissä. Koko talossa on vähemmistö ihan hyvin edustettuna, ja muutenkin hyvin suvaitsevainen ilmapiiri, että kyllä tietävät työkaverit häistä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

- innokkaana väärässä ketjussa :girl_haha: -

Muokattu: , käyttäjä: Via

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
--- huomasin ärsytyksekseni kun laitoin esimiehelle palkallisen virkavapaan hakemuksen, että lomakkeessa ei oltu lainkaan huomioitu parisuhteen rekisteröintiä! ärsyttävää!!! :hysteric: siinä oli siis kaikkea omat 50-v-päivät, läheisen hautajaispäivä, vihkijäispäivä yms. ja sitten kohta muu. rastitin sitten sen ja kirjoitin perään parisuhteen rekisteröimispäivä. teki mieli jo soittaa jonnekin, että voitteko vähän muokata tuota lomaketta 2000-luvulle...

Saitko silti ihan ongelmitta palkallisen vapaan rekkaripäiväksi? Mulla on sama kysely edessä, ja luultavasti teen samalla historiaa meidän työpaikalla. Satun kuitenkin tietämään, että että vähän isommalla pomolla on homo ihan lähisuvussaan (=ei pitäisi olla asenneongelmia), joten vien asian sitten hänelle, jos lähipomo on nuiva. :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ joo, mitään ongelmia ei sen suhteen ollut. ja onhan se pakkokin antaa palkalliseksi vapaaksi, koska myös vihkimispäivä on palkallinen vapaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en edes muista, oliko siinä mun työpaikan lomakkeessa mahdollista ruksia parisuhteen rekisteröinti. Ongelmia ei kuitenkaan ollut.

Muistiko teidän työpaikat teitä rekkaroitumisen vuoksi?

Mun lähimmät työkaverit antoi kortin sekä ihan pienen lahjan. Oli kivaa, että muistivat sen verran. En tiedä, onko siellä ollut tapana antaa muille häälahjoja, koska kukaan ei tietääkseni ole mennyt naimisiin sinä aikana, kun olen ollut tuossa työssä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen kertonut pomolle häistä, koska toivoin ajankohdaksi lomaa (kesätyö). Eipä ole tullut esiin, että kyse on parisuhteen rekisteröinnistä - ei ole tullut sellaista tilannetta, että olisi selitellyt asiaa. Luulin jo, että lomapäivää anoessa tulisi esiin, mutta siinä lukikin "vihkipäivä/parisuhteen rekisteröimispäivä". Itse kun puhun aina häistä enkä rekisteröinnistä, niin eipä sitten ole tullut luontevastikaan esiin. Aika vähän ollaan muutenkin tekemisissä töissä.

Työkavereista osalle olen nyt häiden lähestyessä maininnut asiasta, kun se on luontevasti tullut esiin Tyyliin, "mitä teit viikonloppuna" - mulla oli polttarit, tai lomasuunnitelmista puhuttaessa. Enpä ole kyllä erityisemmin kumppanin sukupuolesta tehnyt numeroa. :D Suurimmalle osalle nuoremmista kollegoista on kyllä tullut mun suuntautuminen selväksi ihan muista asioista puhuttaessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua kans vähän jännittää tuo työpaikalla pomolle kertominen. Toisaalta häihin on vielä aikaa joten voi olla todennäköistä etten edes työskentele enää silloin samassa paikassa.

Luin juuri että täällä saa vihkiäisistä 3 työpäivää vapaaksi. Mietin sitten vain että koskeeko se myös rekisteröitymistä..

Suurinosa työkavereista kyllä tietää puolisoni sukupuolen ja useat ovat tavanneetkin hänet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toistaiseksi oon puhunut töissä että ollaan menossa naimisiin tai että ärsyttää kun ei löydetä hyvää juhlapaikkaa. Pari mukavinta taitaa jopa tietää häiden ajankohdan noin suunnilleen. En ole erikoisemmin maininnut että puoliso(kin) on nainen, mutta suurin osa sen kyllä tietää. Oon nimittäin rehellisesti kertonut jos on suoraan kysytty tai muuten tullut puheeksi, ja olin kerran huomaavinani puskaradion käyvän myös silloin kun olin itse samassa tilassa. :D Ei siinä mitään, fine by me. Todennäköisesti tulen jonkin verran töissä asiasta puhumaan. Ainakin aion järjestää itselle lomaa silloin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään