Jump to content
Naimisiin.info

Kuinka monta pukua sovitit?


mm8

Recommended Posts

Minulla oli vähän kiire puvun hankkimisen kanssa, joten ostin pukuni jo toisesta liikkeestä. Itse puku on juuri se oikea, mutta jäi harmittamaan, kun en sovittanut useampaa ja käynyt useammassa liikkeessä. Aika ihania ne mekot on, eikä sellaisia saa useasti päällensä, joten olisi kannattanut nauttia sovittelusta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kävin yhdessä hääpukuliikkeessä, jossa sovitin kahta pukua. The Puvuksi valikoitui puku, jonka bongasin ensimmäisenä ja jota myös ensimmäisenä sovitin. Toinen puku, niin kaunis kuin olikin, ei kuitenkaan näyttänyt päälläni yhtään niin hyvältä kuin se ensimmäiseksi kokeilemani puku, joten päädyin sitä ekaa sovittamaan vielä kertaalleen. Päätös oli helppo, nyt vain odotellaan että nyöritykset valmistuu... :)

Link to comment
Share on other sites

Ehkä reilu kymmenen. Ekassa liikkeessä kokeilin neljää (koska merenneito ei vaan mennyt päälle vaikka kuinka kiskottiin, myyjä ei mua uskonut) ja löysin the dressin. Myöhemmin kävin, köh, vielä varmistussovittelemassa toisessa liikkeessä ehkä kuutta (seitsemää?) pukua kun oma oli jo ostettu (älkää kivittäkö mua...).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

The pukuani ennen kävin ainoastaan yhdessä eri liikkeessä. Siellä taisin sovittaa 7 pukua, mistään en oikeen pitänyt.

 

Sitten tulin liikkeeseen, tämä oli toinen puku mitä sovitin. Tykkäsin todella, äiti ja kaasokin olivat sitä mieltä että TOI!

 

Meillä oli vielä siinä aikaa yhdessä, joten tuon jälkeen menin pikana toiseen liikkeeseen kokeilemaan noin 5 pukua lisää, jotka olivat karmeita. Eivät istuneet yhtään vaikka rekissä näyttivät hienoilta.

 

Sillon päätin että toi puku on varmaankin se "The puku". Palasin muutaman kkn tauon jälkeen sovittamaan uudelleen lempipukuani ja tilasin sen samalla. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...