Jump to content
Naimisiin.info

Vainko samaa sukupuolta polttareihin?


Petronella

Recommended Posts

Polttarit vietetty, ja kiva huomata näin jälkikäteen, etten ole ihan yksinäni "erilaisten polttareideni" kanssa...

Yhteensä meitä oli päivän mittaan mukana 13, mistä 4 oli mies-puoleisia. Kavereistni on aina ollut iso osa poikia, joten en osannut edes ajatella polttareita ilman heitä, se olisi ollut sama kun joulu ilman lahjoja!

Kasoni ja siskoni olivat järjestäneet ohjelman niin, ettei se ollut mitään "sukupuoli-ohjelmaa" - Ensin keilattiin, syötiin, käytiin tanssitunnilla, saunottiin (tietysti kylläkin kahdessa vuorossa) ja sitten vietettiin ihan vaan kivaa iltaa hyvien ystävien kanssa juoden ja napostellen, kunes oi aika lähteä baariin =)

Päivä oli aivan ihana!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mulla on yksi kaasoista mies, joten hän tietenkin tulee polttareihini. En kyllä tiedä vielä kutsunko muita miespuolisia kavereita mukaan. Ainakin muutama ystäväpariskunta olisi kiva kutsua "kokonaan". Sulhasen polttareista taas mietimme, että kun sulhasellani on kaksi naispuolista bestmania, he olisivat ainoat naiset ja muut kaverit olisi miehiä. Katsotaan nyt, mitä sulhaseni haluaa.

Itse haluaisin sellaista ohjelmaa että nämä pari miespuolista ystävääni viihtyisivät hyvin joten kiva että mieskaasoni ne suunnittelee - heillä oli jo kokous yli puoli vuotta ennen häitä. Mutta sulhaseni taas halunnee "miehistä menoa", ja nämä naisbestmanit osaavat kyllä "miehistyä" yhdeksi illaksi sen verran että meno voi olla poikaporukkamaisen villiä (tämä on helppo uskoa kun katsoo näiden naisten meininkiä yleensä, hih).

Link to comment
Share on other sites

Yksi parhaista ystävistäni on mies, mutta hän on kyllä kauttani ystävystynyt myös kummppanini kanssa, joten päädyttiin, että hän osallistuisi "miesten polttareihin", osaksi sen vuoksi että hän ei mitenkään erityisesti viihdy kaikkien naiskavereideni kanssa, enkä usko että hän olisi polttareissani hemmottelun keskellä juuri viihtynyt. Juhlitaan sitte häissä yhdessä :D

Link to comment
Share on other sites

Guest hilda siviä
saunottiin (tietysti kylläkin kahdessa vuorossa)

Kyllä mä saunon miespuoleisten kavereitteni kanssa ihan samalla vuorolla. Jotenkin pöyristyttää, miten joku voi edes ajatella, että siinä olisi mitään outoa. Sauna kuuluu suomalaiseen perinteeseen ja aina on miehet ja naiset saunoneet ihan nakuna yhdessä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

En löytänyt ketjua aiheesta, mutta tuntuu siltä, että naisten polttareissa on vain naisia ja miesten polttareissa vain miehiä? Miksi?

Minulla on hyvinä ystävinä myös miehiä ja haluan ehdottomasti, että heidät kutsutaan minun polttareihin eikä miehen. Eiväthän he ole mieheni ystäviä, vaan minun. Eli onko ihan normikäytäntö, että järjestäjä (minulla ei ole kaasoa, mutta ystävä järkkää polttareita) kutsuu myös miespuoliset ystävät polttareihin? Vao onko kaikikkien naisten kaikki kaverit vain naisia? Siltä jokus tuntuu...

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodwoman

Mä en joskus aina ymmärrä, miksi ihmiset tekee hirveän ison ongelman sellaisista jutuista, jotka on ihan täysin itse päätettävissä. :) Kuka helvetti ketään nyt kieltää ottamasta miespuolisia kavereita mukaan polttareihin? Useimmiten vaikuttaa tosiaan olevan niin, että ne menee tyttö-/poikaporukalla, mutta oletan kyseessä olevan jokaisen kaveripiiristä ne parhaimmat tai muuten vaan mieluisammat kutsuttavat (usein varmaan siten samaa sukupuolta). Kyllä mulle tulee ainakin yksi miespuolinen kaveri paikalle, varmaan jopa yhdeksi pääjärjestäjistä. En ole ajatellut, että tässä nyt sinänsä mitään ihmeellistä olisi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minulla ja miehelläni on paljon yhteisiä kavereita ja ystävämme olivat keksineet hauskan idean, että polttarimme yhdistyivät yhdessä vaiheessa iltaa pariksi tunniksi hauskan tekemisen merkeissä, jonka jälkeen jatkoimme jälleen eri suuntiin. Mielestäni loistava idea! Olisi ollut harmi, ettei olisi nähnyt miespuolisia ystäviä ollenkaan ja toisaalta olisi tuntunut hassulta, jos miehet olisivat osallistuneet "tyttöhömppään" niin kuin morsiussaunaan jne.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Minullekin on tulossa yksi miespuolinen osallistuja polttareihin, muuten meitä on 6 naista lisäksi. :) Onneksi tämä mies viihtyy paremminkin juuri naisten seurassa, tosin olen kuullut juttuja siitä, että polttariseurueemme yhdistyvät illan aikana, sillä meillä on samana päivänä polttarit, koska suurin osa porukasta tulee muilta paikkakunnilta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

minä en tiedä tulevista polttareistani mitään, en edes ketä on kutsuttu. Mutta minulle ei sillain ole väliä ketä sinne kutsutaan. Kunhan ei nyt olisi vanhempiamme yms "aikuisiaaikuisia" sukulaisia. :) kaveriporukassa sitä kuitenkin miettii vähemmän mitä tulee tehtyä, kun taas vanhempien nähden sitä auttamattakin miettii käyttäytymistä vähän. Tai ainakin näin minulla.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest onnellinen

Minusta olisi suorastaan ahdistavaa viettää polttareita pelkästään tyttöporukalla. En ole ollenkaan "prinsessatyyppiä" ja minusta on hauskempaa pelata jääkiekkoa miespuolisten kaverien kanssa kuin viettää jotain kasvonaamio-iltaa tyttöjen kesken. Kaasokin tiesi tämän ja kysyikin minulta, saako kolmijalkaisiakin kutsua :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Miulla muutama läheinen miespuolinen kaveri ja toivon että olisivat polttareissa, mut sehän on kaasojen päätettävissä.. ;) Kyllä miun mielestä voi hyvin olla miespuolisia kavereita naisen polttareissa ja toisin päin, eikös se oo kaveriporukan kanssa vietettävä tapahtuma..? :)

Link to comment
Share on other sites

Mulla ja miehellä on käytännössä yhteinen kaveriporukka, joten luontevasti menee jako niin, että miespuoliset kaverit juhlii miehen kanssa ja minä sitten naisten kesken :) yhtään sellasta miespuolista ei oo tulossa, että ois vaan mun kaveri tai toisin päin. Pääsen onneksi kuitenkin juhlimaan myös miespuolisten kanssa sitten häissä! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...