Siirry sisältöön

Sormuksen tilaaminen netistä

225 vastausta tähän aiheeseen

#221 Vieras_Tia@aa_*

Vieras_Tia@aa_*
  • Vieras

Kirjoitettu 10 helmikuu 2012 - 11:58

Katso viesti sandrasdreamwedding kirjoitti 09 helmikuu 2012 - 14:04

Katso viesti gilrinthesun kirjoitti 04 helmikuu 2012 - 00:06

Itse kanssa selaillut Etsyä aika paljon viime aikoina ja sieltä tänään osui Suomalaisen kultasepän sivut, Olis siis niin mun sormus, ja vielä tosi hyvällä hinnalla... Täällä nyt miehen kanssa nukutaan yön yli ja aamulla sit tehdään varmaan päätös... Mitä mieltä ootte muut naikkarit sormuksesta?

http://www.etsy.com/...-gold-ring-with

Oi miten ihana sormus ja oikeastikin näyttää hintansa puolesta loistokaupalta!! Ja muutenkin kauniita sormuksia tuolla paljon:)

Nätti on kyllä tuo sormus!!! Oma suosikkini tuosta kaupasta on ehdottomasti:
http://www.etsy.com/...-ring-fine-love

Sopis ku nenä päähän kun tuo kihla on nii leveä! (Tais sit syy on mun lyhyissä nakkisormissa :D)

#222 Vieras_Laura M._*

Vieras_Laura M._*
  • Vieras

Kirjoitettu 26 maaliskuu 2012 - 17:09

Onko kukaan tilannut tuolta 21Diamondsin nettikaupasta kihlaa?
Löytyi aivan ihana sormus, mutta kovin kyyninen olen netistä tilaamisen suhteen. Suomalaisten liikkeiden valikoima on vaan niin suppea vanhanaikainen.
http://www.21diamond...okulta-585.html
Tuommonen ihanuus, ja tosi kivat sivut, näkee myös miltä se sitten näyttää kädessä.

Kai se pitää uskaltaa, tosi mukavaa asiakaspalvelua ainakin sain kun soitin.
Sormet ristissä

#223 Penguin-feets

Penguin-feets

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 33 Viestit:

Kirjoitettu 27 maaliskuu 2012 - 16:03

Katso viesti Penguin-feets kirjoitti 03 helmikuu 2012 - 00:10

Mulla on just prosessi kaynnissa kihlan tilauksen kanssa etsysta. Myyjalla on feedback 100% positiivista, ja silla on myos kovat tavoitteet pitaa se semmoisena. Samaten tarjonnut tekemaan vihkin jatkossa tahan sormukseen sopivaksi, eli kaiken jarjen mukaan ihan bisneksen kannalta sormuksessa ei pitaisi olla nokan koputtamista, vaika rapakon takaa tilaaminen vahan hirvittaakin.

Mutta kun se sormus on mulle NIIN taydellinen. :girl_in_love: Tekisi mieli hehkuttaa ja linkitella kuvaa, mutta kun niita sormuksia on tehty se yksi, ja ellei joku sitten nae kuvaa ja halua tilata toista samanlaista, niin se mun on se ainokainen. :girl_sigh:

Ton viestin jälkeen sattui sitten kaikenlaista, tilaus jouduttiin perumaan mutta nyt se on vihdoin matkalla ja huomenna saapuu!!! Ei kestä!!! :D

#224 Vieras_timangi_*

Vieras_timangi_*
  • Vieras

Kirjoitettu 29 maaliskuu 2012 - 15:45

Katso viesti Penguin-feets kirjoitti 27 maaliskuu 2012 - 16:03

Katso viesti Penguin-feets kirjoitti 03 helmikuu 2012 - 00:10

Mulla on just prosessi kaynnissa kihlan tilauksen kanssa etsysta. Myyjalla on feedback 100% positiivista, ja silla on myos kovat tavoitteet pitaa se semmoisena. Samaten tarjonnut tekemaan vihkin jatkossa tahan sormukseen sopivaksi, eli kaiken jarjen mukaan ihan bisneksen kannalta sormuksessa ei pitaisi olla nokan koputtamista, vaika rapakon takaa tilaaminen vahan hirvittaakin.

Mutta kun se sormus on mulle NIIN taydellinen. :girl_in_love: Tekisi mieli hehkuttaa ja linkitella kuvaa, mutta kun niita sormuksia on tehty se yksi, ja ellei joku sitten nae kuvaa ja halua tilata toista samanlaista, niin se mun on se ainokainen. :girl_sigh:

Ton viestin jälkeen sattui sitten kaikenlaista, tilaus jouduttiin perumaan mutta nyt se on vihdoin matkalla ja huomenna saapuu!!! Ei kestä!!! :D

Kuvia Kuvia Kuvia ;)

#225 Paltamo

Paltamo

Untuvikko

• Jäsen
  • Pip
  • 1 Viestit:

Kirjoitettu 03 huhtikuu 2012 - 14:33

Kävin toisen ketjun kuvat yhdistelmistä lävitse, eikä vastaan tullut sellaista yhdistelmää jota olin itse ajatellut. Kihlasormuksessani siis on vain yksi 0,40ct kivi. Ajattelin vihkisormukseksi saman tyylistä yksitimanttista sormusta kruunuistutuksella. Mutta en tiedä miten tuo yhdistelmä toimii käytännössä. Täytyisikö vihkisormuksen kiveksi sitten valita paljon pienempi etteivät ne mene päällekäin ja muutenkin paksumpi sormus? Bluenile.co.uk:ssa oli myös joitakin kaksiosaisia sormuksia, joissa timantti tulisi yläosaan. En kyllä oikein tykkää paksuista sormuksista, että mielummin ottaisin ohuen.

#226 Vieras_Laura M._*

Vieras_Laura M._*
  • Vieras

Kirjoitettu 04 huhtikuu 2012 - 13:49

Katso viesti Laura M. kirjoitti 26 maaliskuu 2012 - 17:09

Onko kukaan tilannut tuolta 21Diamondsin nettikaupasta kihlaa?
Löytyi aivan ihana sormus, mutta kovin kyyninen olen netistä tilaamisen suhteen. Suomalaisten liikkeiden valikoima on vaan niin suppea vanhanaikainen.
http://www.21diamond...okulta-585.html
Tuommonen ihanuus, ja tosi kivat sivut, näkee myös miltä se sitten näyttää kädessä.

Kai se pitää uskaltaa, tosi mukavaa asiakaspalvelua ainakin sain kun soitin.
Sormet ristissä

Ihanaa!!! Ei tarvinnut pitkään jännittää kun jo tuli ilmoituksia miten sormukseni valmistus edistyy. Tänään sain jo seurantanumeron, ja paketti pitäisi saapua kotiovelle muutamassa päivässä.

Jännittää!! palvelu tosi mahtavaa suosittelen lämpimästi!

Vastaa