Jump to content
Naimisiin.info

Kutsukortteja


Guest Nella_ja_John

Recommended Posts

  • 2 months later...

Itse olin ajatellut tekeväni kutsut itse, minulla on aika tarkka mielipide mikä on hyvä ja mikä ei, askartelusta tykkään joten tottakai kutsujen tekeminen itse on ollut päällimmäinen vaihtoehto. Laskeskelin alustavat askartelumateriaali- ja postituskulut kutsuille, ja olinkin yllättynyt, kun netistä (ulkomailta) tilaamalla saman tyyliset kutsut, kuin mitä itse olin ajatellut askarrella, maksavat lähes puolet vähemmän :blink: Luulisi että itse tehden olisi halvempaa, mutta valmiina tilatessa saa edullisemmin ja sisältyen siihen hintaan vielä printattuna hääkutsun tekstit ja kirjekuoret kutsuille itse kutsupohjien lisäksi. Eli itselle hankittavaksi jäisi enää sitten postimerkit. Ehkä tilaan jotkut simppelit kutsut joita voin sitten vielä itse koristella, kun sormet syyhyää päästä liimailemaan ja hengittelemään glitterpölyä :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Meillä oli tällaiset itse askarrellut kutsut. Tykkään kovasti askartelusta mutta olihan näissä melkoisesti hommaa, kaason kanssa näitä väännettiin yhtenä viikonloppuna ja mieskin värvättiin avuksi leimailuun. :D Kelttisolmut printtasin kotona mutta tekstit tulostutin painofirmassa, se olikin kätevintä kun meillä on kotona vain mustesuihkutulostin. Hommaa oli kuitenkin tekstilappusten leikkaamisessa, noita varsinaisia kutsutekstejä laitoin kaksi sivulle ja samoin infokorttien leikkaaminen vaati paljon mittailua ym. työtä. Kaikki infotekstit tulivat siis kaksipuoleisille A7-kokoisille korteille. Alunperin oli tarkoitus tehdä haitarimallinen infopaketti kutsukortin väliin mutta se olisi tuntunut hassulta tuossa vasemmalla puolella, joten taskuun + kortteihin päädyttiin. Eipä näissä itsetehdyissä kutsuissakaan kovin halvalla pääse, kun mm. nauhoja tarvitaan niin monta metriä. Kävin jo kerran hakemassa lisää ja silti piti turvautua kahteen erilaiseen versioon (sametti vs. satiininauha, tummempi vs. kirkkaampi oranssi). Ei se kuitenkaan haitannut, kirjansivujen vuoksi jokainen kutsu oli joka tapauksessa uniikki ja perusilmeeltään ovat samanlaisia. :)

kutsut.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...