Kaason ikä


raisaj

Recommended Posts

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Itse olin tänä kesänä kaasona 24-vuotiaana. Omaksi kaasokseni mitä tödennäköisimmin tulee samanikäinen ystäväni, sitten joskus :).  Mielessä olen pyöritellyt myös 8 vuotta nuorempaa sisartani ja 5 vuotta nuorempaa serkkuani, jotka kummatkin ovat erittäin tärkeitä ihmisiä minulle,  mutta erityisesti sisareni koen liian nuoreksi ja luulen että ikäeromme on turhan suuri kaasoilua ajatellen :D. Kaasohan kuitenkin on varsin merkittävässä asemassa häitä järjesteltäessä. Luultavasti sisarelleni järjestyy jokin muu rooli häissämme :).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

:) Minulla 23-vuotias kaaso (kun itse olen häiden aikaan 24v.).  :)

Entisaikaan kait kaasot on ollu vanhempia ja naimisissa olevia, mutta eihän tänä päivänä kukaan katso kaason ikää saati sitten siviilisäätyä...

Kaiken ikäiset kaasot kunniaan -  :-X

ovat meille morsiamille korvaamaton tuki ja apu!

                               

Link to comment
Share on other sites

Mulla kaasoni on häiden aikaan 5kuukautta vajaa 26vuotta,mutta on paras ystäväni eikä meitä haittaa tippaakaa,että se on mua 3,5vuotta vanhempi.Ainut kenet haluan siihen tehtävään ja aivan oikea,koska kukaan muu ei tunne mua samalla tavalla,koska en oo muille paljastanut sisimpääni samalla tavalla. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...