Ei

Millä paikkakunnalla pidätte häät?

716 viestiä aiheessa

Oli helppo valita kun yhteinen kotipaikkakunta ja tutut maisemat  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhteisellä asuinpaikkakunnalla (on samalla myös mieheni kotipaikkakunta). Vaihtoehtona oli minun kotipaikkakuntani, mikä vähän vieläkin joskus hiertää mieltä ettei siellä pidetä häitä, sillä kaikki ystävämme ja minun vanhemmat ja sisko asuvat siellä. Olisi siis vieraiden kannalta ollut ihanteellisin paikka. Mutta päädyttiin sitten tähän meidän asuinpaikkakuntaan, kun on meille helpompi (kirkko ja juhlapaikka lähellä kotia)  :) Nyt sitten vaan pitää vieraat majoittaa jonnekin, onneksi on hotelleja olemassa, niin voivat yöpyä siellä jos haluavat. Meidän kodin voisi muuten luovuttaa vieraiden käyttöön, mutta tulemme viettämään hääyömme siellä  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miehen kotipaikkakunnalla, koska siellä on kaunis kirkko ja hyvä juhlapaikka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Oli helppo valita kun yhteinen kotipaikkakunta ja tutut maisemat  :)

Sama kuin Bol:lla, hyvin tiivistetty ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsiamen (eli mun) lapsuudenkotipaikkakunnan naapuripaikkakunnalla, koska siellä on aivan täydellisen ihana hääjuhlapaikka  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valinta oli helppo, yhteinen asuinpaikkakunta. Enemmistö vieraista asuu täällä ja helpompi hoitaa asioita kun on jo valmiiksi käsitys floristeista ja kampaajista jne.

Muita vaihtoehtoja ei edes mietitty.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhteisellä asuinpaikkakunnalla (on samalla myös mieheni kotipaikkakunta). Itse asuin aiemmin viereisessä kunnassa ja nuoruusvuodet on liikuttu samoilla kylillä (silloin toisistamme tietämättä tosin). Molempien lähisuku (vanhemmat ja sisaret) asuu myös lähellä, mutta loppu suku tulee kauempaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokkolassa mennään naimisiin. On meidän molempien yhteinen synnyin paikkakunta :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ollaan kotoisin samalta paikkakunnalta. Alkuun mietittiin, että oltaisiin pidetty häät paikkakunnalla jossa molemmat nyt opiskelemme, mutta käytännön syistä päädyimme kuitenkin pitämään häät siellä mistä ollaan kotoisin.

Ja onhan se kuitenkin paljon kotoisempaa ja enemmän "meitä", kun meidät vihitään kirkossa joka on tullut vuosien aikana tutuksi molempien rippikoulun ja erinäisten perhejuhlien kautta. Hääpaikkana on entisen kotikyläni seurantalo, jonka lähellä tuli aina lapsena roikuttua ja ihasteltua, kun jollakin siellä häät oli. Ja nyt on siis viimein oma vuoroni viettää häät samaisessa paikassa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Naapurikunnassa eli Asikkalassa.

Muokattu: , käyttäjä: miumiu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät pidetään morsiamen lapsuuden ja nuoruuden kotipaikkakunnalla. Nykyisin asumme pääkaupunkiseudulla, sulhanen on kotoisin pohjoisesta ja morsiamen eli minun entinen kotipaikkakuntani taas sattuu olemaan sopivasti maantieteellisesti juuri siinä puolivälissä. Myös vieraiden matkustus- ja majoitusasiat oli helpoin hoitaa tällä ratkaisulla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhasen kotipaikkakunnalla, morsiamen nykyisellä asuinpaikkakunnalla.. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietysti morsiamen kotipaikkakunnalla, eli Helsingissä häitä vietetään!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaihtoehtoja rajaa hyvin valikoiva maku kirkoista. ;) Aikoinaan päätin etten ikinä mene kotipaikkakuntani kirkossa naimisiin, koska kaikki sukulaiseni on vihitty siellä. Todennäköisesti menemme naimisiin nykyisellä paikkakunnalla tai ihan lähikunnassa, kuntarajat kun todellakin menee omituisesti täälläpäin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensin oli tarkoitus mennä kotipaikkakunnalla, mutta tällä hetkellä molempia houkuttaa kovin nykyisen asuinpaikkakuntamme naapurikunnassa sijaiytseva juhlapaikka niin että todennäköisesti siellä tulemme juhlamme pitämään. Se tosin tarkoittaa että lähes kaikki vieraat tulevat pidemmän matkan päästä, mutta emme usko sen olevan ongelma. Ne jotka oikeasti ovat onnellisia puolestamme ja haluavat päiväämme juhlia, tulevat kyllä matkankin päästä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olemme molemmat kotoisin samalta paikkakunnalta Etelä-Suomesta ja häät pidetään siellä. Mielestäni paikkakunnan kirkko on sisältä todella ruma, eikä mitään loistavia juhlapaikkavaihtoehtojakaan ole, mutta käytännön syistä häät on helpoin pitää tuolla. Molempien vanhemmat, sisarukset ja suurin osa minun sukulaisistani asuu siellä päin ja voivat siten osallistua järjestelyihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauhee kun en muista olenko jo vastannut tähä, en muistaakseni... Mut jooh, mennään Kirkkonummella naimisiin ja itse asumme siis Hyvinkäällä tällähetkellä. Tuo Kirkkonummi kun on herran kotipaikkakunta niin jotenkin se tuntu vain luonnolliselta mennä sielä suunnassa naimsiin... Sen lisäksi että Hyvinkäällä ei ole oikein mieleistä kirkkoa saatikka pitopaikkaa. Kirkkonummella kirkkokin kauniimpi sekä pitopaikka merenrannalta löytyi helposti (eikä maksanut paljoa)!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häitä juhlitaan Helsingissä koska suurin osa vieraista asuu sillä suunnalla,itse asumme Vihdissä.

Helsingissä siksi että asuin siellä koko pienen ikäni ja sieltä löytyy lempi-kirkkoni jossa meidät myös vihitään,siipalla kun ei mitään toiveita sen suhteen ollut

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun (morsiammen) kotipaikkakunnalla. Asumme nykyään hyvin lähellä sitä, kun taas sulhasen kotipaikkakunnalle on matkaa yli 200 km. Ja suurin osa vieraistamme on nykyiseltä seudultamme :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään