Jump to content
Naimisiin.info

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?


Guest Alla kanelipuun

Recommended Posts

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Juu no mulla ei ole edes mitenkään ajankohtanen asia nuo häät mutta sellanen hääkuume-tyyppinen juttu meneillään että tekee vaan mieli lukea ja haaveilla. Muru tietää että luen kun välillä pistän sille ircissä lainauksia.. =P Paha tapa sinänsä tämä haaveilu sillä en tahdo painostaa enkä tuottaa poikaystävälle sellaista kuvaa että tahdon heti naimisiin. Silti tulee aina vinguttua että miksen mä pääse naimisiin tai kertoiltua että tällanen kihlasormus ois kiva..

Mutta juu, kyllä tietää vaikka parempi varmaan ois ettei tietäs tästä mun hääinnostuksesta mitään.. koska tosiaan ei oo vielä sen aika..

Link to comment
Share on other sites

En tiedä tietääkö vai ei, en ole ainakaan itse kertonut. Ei se sille varmaan minään yllätyksenä tulisi, kun kuitenkin kovasti häitä suunnitellaan. Varmasti kyllä naureskelisi, kun ei itse tämmöisillä foorumeilla viihdy. Muutenkin tämä "häähömpötys" taitaa olla enemmän se mun juttuni, mies ei jaksa turhaa päätään näillä asioilla vaivata. Mitään salattavaa häiden suhteen mulla ei kyllä ole, kaikki kun suunnitellaan yhdessä. Ja mies tulee olemaan mukana myös hääpuvun ja muiden valinnassa...

Link to comment
Share on other sites

Tietää varsin hyvin, kun tässä koneen ääressä kaiket päivät istun  ::) Tietää myös nimimerkin ja on itsekin rekisteröitynyt, vaikkei kirjoittelekaan. Mitään salaisuuksia ei ole ja vaikka olisikin niin en usko, että miestä jaksaisi tarpeeksi kiinnostaa käydäkseen juttujani lukemassa  ::) Minä kyllä pidän huolen, että näytän täältä hänelle kaiken nähtäväksi tarpeellisen  ;)

Link to comment
Share on other sites

Kyllä tietää... hiippailee aina selkäni taakse ja nauraa, kun olen haaveilemassa hääjutuista, kihlausta tässä vasta ootellaan. Sanoo, että mukavahan se on iloisista asioista haaveilla etukäteen ja eipähän sitten tarvi hikihatussa vuotta suunnitella häitä, kun sulla on kaikki suunnitelmat jo hanskassa ;D

Ja kyllä mieskin lukee silloin tällöin näitä juttuja...mm. ketjua siitä, kuinka teitä on kosittu.  ;)

Sama juttu! Miehelläni on sama huvi - naureskella kun minä haaveilen. (Naureskelu on kyllä hyvän tahtoista  :D) Hän ei ole kirjautuneena vain minä...  :-X

Link to comment
Share on other sites

Juu, tietää, nimimerkinki, ja huokailee...;) Ja tietää aika paljo eri keskusteluista..ei kyllä omasta tahdostaa..sillä peilailen aina häneen eri aatteita miehistä ja parisuhteesta yms...Saapahan testailtua hyvin toisen mietteitä asioista joita ei oo ees tullu koskaan ajateltua!;D Ei kyllä ole tainnut vahingossakaan käydä itse täällä...

Link to comment
Share on other sites

Tietää ja nauraa välillä p*skaisesti kun hiippailee selkäni taakse ja kattelee mitä kirjottelen tänne :D

Nikkikin herättää huvittuneisuutta kun on yhdistelmä meidän nimistä ja tulevasta yhteisestä sukunimestämme.. Joskus selitän ihan onnessani, että mitä täällä jutellaan mutta en kyllä usko, että ukko tänne käy itte kirjottelemassa. Ellei sitten yön pimeinä tunteina kun nukun takapuoli homeessa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...