Jump to content
Naimisiin.info

tuliko rakkulat varpaisiin ?


Rouva Suhonen

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ei rakkoja ja jaksoin hyvin, koska kengät oli tutut (muutaman kerran käytetyt omat juhlakengät). Mukana oli kyllä varakengät, mutta ei tullut tarvetta edes ajatella niitä.

Link to comment
Share on other sites

Rakkoja ei tullut mutta muuten jalat olivat kyllä loppuillasta ja seuraavana päivänä aika kipeät tanssimisesta. Vaihdoin kyllä matalammat kengät loppuillasta jalkaan, vaikka eivät ne varsinaiset hääkenkänikään edes olleet mitkään superkorkeakorkoiset. 

Link to comment
Share on other sites

Ei tullut rakkoja, mutta keskimmäisten varpaiden kärjet tulivat kipeiksi. Tämä ilmiö tapahtuu mulle aika yleisesti sellaisissa kengissä, joissa on kolmiomaisesti kapeneva kärki. Pyöreä tai kulmikas kengänkärki sopisi mun jalalle paremmin, mutta hääkengiksi piti ottaa mitä sattui löytymään oikean kokoisena ja kivan näköisenä, ja hyvät kengät ne kyllä muuten olivatkin.

Link to comment
Share on other sites

Jalat olivat hellinä, mutta itse selvisin ilman rakkuloita. Äitini sai päkiöihinsä suuret rakot ja muutamat muut naisvieraat ilmoittivat myös samaisesta ongelmasta häiden jälkeen.  ^_^ Olimme onneksi varanneet 10 paria Ikean sisätossuja naisvieraille ja jokainen pari käyttöön päätyikin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mulla oli varakengät, joten ei tullut rakkuloita. Olin aika pitkään korkkareilla (ei kovin korkeat ja avokasmallia) ja sitten vaihdoin tosi makeisiin citylenkkareihin, joissa jaksoin tanssia loppuun saakka. Muutamat vieraatkin oli varautuneet iltatennareilla /-lenkkareilla, ja koska oli rennot maalaisjuhlat, ne ei pistäneet kenenkään silmään. Väsyneet jalat toki oli, mutta ei rakoilla.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...