Miten nukuit yön ennen hääpäivää


aakoo

Recommended Posts

  • Replies 351
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mies oli bestmanin luona ja minä kotona kaasojen kanssa. Nukuin tavallista vähän huonommin. Nukkumista tosin hieman häiritsivät uudet irtokynnet. Laitoimme illalla minulle irtokynnet. Yöllä sormenpäät olivat aivan hellänä ja aristavat. En olisi uskonut että kynsiä voi särkeä. Sellaiset irtokynnet laittaesa kannattaa ne laittaa hieman aikasemmin niin omat kynnet ehtii niihin tottua (särky meni ohi hääpäivän aikana).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Menimme vuoteeseen varmaankin jo klo 22 aikoihin, mutta uni ei vain ottanut tullakseen. Taisimme molemmat nukahtaa puolen yön aikoihin ja sitten taas heräsimme n. kolmen tunnin kuluttua. Loppuyö meni jänskäten, eikä uni tullut simmuun ennen kuin puolisen tuntia ennen kellon soittoa. Eli todella huonosti nukuimme molemmat. Väsyneitä emme kuitenkaan olleet hääpäivänä ja hyvin jaksoimme juhlia iltaan asti!

Link to comment
Share on other sites

Vaikka asuimme yhdessä jo pari vuotta ennen häitä, itse nukuin vanhempieni luona ja mieheni bestmanin kanssa asunnossamme. Jännitti niin, että sain nukuttua vain vaivaiset 4 tuntia, mutta se ei onneksi haitannut seuraavana päivänä yhtään...ei muistanut olla väsynyt

Muokattu: , käyttäjä: Trio
Link to comment
Share on other sites

Nukuimme yhdessä omassa sängyssämme. Uni ei meinannut illalla tulla, ja aamulla heräsimme turhan aikaisin saamatta enää unta. Kaiken kaikkiaan nukuimme kuitenkin ihan hyvin, ja väsymyksen ehti huomata vasta seuraavana päivänä ja viimeistään häämatkalta palattua

Muokattu: , käyttäjä: Trio
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tosi hyvin. En tosin kovin kauan, jotain 7 tuntia kai. Mutta nukahdin siis melkein heti, koska päivä oli ollut niin täynnä touhua. Yleensä minulla on vaikeuksia nukahtaa, jos jotain jännää on edessä (ja joskus vaikka ei olisikaan). Nukuttiin sulhasen (nyt miehen) kanssa samassa sängyssä mun lapsuudenkodissa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minä nukuin kotona (asuin silloin vielä kimppakämpässä parin muun tytön kanssa) ja hyvin nukuinkin, kiitos edellisen illan ylläripolttareiden joissa sain kihistä kaiken innon ja jännityksen ulos  :) Ja syödä hyvin...aika monta kertaa kyllä ennen nukkumaanmenoa tarkistin että varmasti kaikki on pakattuna mukaan, ja aamulla melkein myöhästyin junasta kun bussi kaupunkiin päättikin ihan omavaltaisesti jättää tulematta...  ;D

Link to comment
Share on other sites

Nukuin omassa kodissa oman kullan kainalossa ja hyvin nukuinkin. Nukahtaminen tosin ketsi kauemmin kuin yleensä. Tarpeeksi ilmeisesti sain unta, koska aamulla heräsin pirteänä kuin peipponen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...