Inette

Ravintola Keilaranta (Espoo)

182 viestiä aiheessa

Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia ravintola Keilarannasta. Tiedossa olisi pienimuotoisen hääjuhlat (alle 40hlöä). Vihkiminen maistraatissa, juhlat ehkä seuraavana päivänä. Myös muita ideoita paikoista, lähinnä ravintolat, otetaan vastaan  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan tästä! Meillä tosin vieraita olisi hiukan enemmän eli n. 70 hlö.

Inette, minkälaiset paikat sinua kiinnostaa? Itse olen miettinyt myös Haikaranpesää. Sieltä on niin mahtavat näkymät.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhlista ei ole kokemusta keilarannassa mutta käytiin katsomassa paikkaa omia juhliamme varten. Tila on todella kaunis ja meren rannassa. Hinnat ei päätä huimaa ja  palvelu oli todella ystävällistä. Ovat ottaneet jo ensi vuodella paljon varauksia, joten jos silloin mielii juhlia niin kannattaa nopeasti soittaa.

Haikaranpesä on myös muuten ihan ok, mutta ongelmia tulee vieraiden siirtyessä juhlapaikkaan. Hissiinhän ei montaa mahdu kerralla ja joutuu sitten varmaan vieraat jonottamaan. Tila on myös siitä huono että on pyöreä ja keskeltä umpinainen, eli tilan toiselta puolelta ei ole näköyhteyttä toiselle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitti Lillis tuosta Haikaranpesäkommentista. Se helpottaa päätöstä huomattavasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vompatti, olen vasta alkuvaiheessa paikan etsinnässä.. budjettia ei ole vielä ja kaikenlaiset ideat ovat mietinnässä.

Katselin muita keskusteluja ja Gardenia Viikissä vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, vaikkakin tosi kalliilta. Jostain kuulin, että tuo Haikaranpesä olisi myös suht kallis, ainakin ruokien suhteen. Olemme kaavailleet juhlia maaliskuulle, luulisi että paikan saa helpommin kuin kesällä häitään viettävät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävimme katsomassa Keilarantaa omia häitämme varten ja ehdimme jo varatakin sen. Mutta hääpäivään tuli muutos, eikä ensi kesälle ollut enää vapaita viikonloppuja  :(

Hinta-laatu-suhde on erittäin hyvä. Menut ovat edullisia, juomat saa tuoda itse, ei tilavuokraa ja paikka on tyylikäs. Pihalla on iso terassi, jonka ohi menee pieni hiekkatie. Hiekkatien takaa avautuu meri ja näkymät ovat Länsiväylälle päin. Vieressä on isoja toimistorakennuksia, mutta ne ovat mielestäni tyylikkäitä (mm. Nokian, Koneen ja Fortumin pääkonttorit). Sisällä ravintolassa on kaksi takkaa, riittävästi vessoja ja tilaa lapsille leikkiä. Olisimme ehdottomasti varanneet paikan, jos tilaa olisi vielä ollut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tunnen paikan omistajan, enkä voi muuta kun suositella!  ;D

Ravintola Keilaranta on ihana paikka-- ja muuallekin tilattuna paikan ruoat & tarjoilu asiallista ja hinnat ok laatuun nähden.

Mailaa, jos haluat lisätietoa 'ei kaupallisella mielellä' liikkeelläolevalta ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siis onko sinulla tietoa paikan toiminnasta. Esim. siitä kuinka myöhään paikassa voi juhlia jne.?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en Keilarannassa häitäni tule viettämään, löydettiin huomattavasti lähempänä kirkkoa oleva juhlapaikka...

Ymmärtääkseni mitään ihmeempiä aikarajoituksia ei kuitenkaan ole, yrityksen pikkujoulut on mm. järkätty heidän tiloissaan... eli ihan pikkutunneille asti juhlittiin! ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ps.Se muuten kannattaa selvittää, mikä on omien juomien paikalletuonnin laita... kun neuvottelimme itse heidän kanssaan, mainitsivat jotain siihen suuntaan, että ovat hankkimassa a-oikeudet.

Silloin ei kaiketi omia juomia saa tuoda...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

ravintola Keilaranta vaikuttaa mielenkiintoiselta. Paikan kotisivut ovat vielä keskeneräiset, eli mahtaisikohan joku teistä tietää, pystyykö menuja muokkaamaan haluamaansa suuntaan?

Tässä ketjussa on puhuttu siitä, että paikka on kohtuullisen edullinen - millaista hintaa per pää paikka mahtaa tarjota?

Aion huomenna soittaa ko. paikkaan, mutta olen vain hurjan utelias enkä malttaisi odottaa huomiseen asti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitäis vissiin käydä katsomassa, kun on aikaisemminkin kehuttu ja olen tän syksyn siinä ihan vieressä vielä hommissa.  :D

Mites Johannah niiden A-oikeuksien, kysyitkö?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menujen muokkaus onnistuu varmasti!

Muistaakseni tarjosivat hintaan 24-26 eur/hlö, vieraita meille olisi ollut tulossa n. 50... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä sain just tänään kuulla että syön päivittäin ko. firmen ruokaa.  ;D

Täytyy sanoa että osa on ollut oikein maukasta ja osa taas aika  :-/.

Mutta ei edelleenkään huono vaihtoehto, siispä katsastamaan paikka.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

''Mä sain just tänään kuulla että syön päivittäin ko. firmen ruokaa. ''

Kuten myös, ja samaa mieltä! ;D

Juhlamenut ja -järjestelyt on kyllä mun mielestä menneet tilanteen arvokkuuden mukaisesti! :)

Alan jo kuulostaa siltä, että olis oma lehmä ojassa taijotain, mutta oikeesti: voin ihan vilpittömästi suositella paikkaa... kokemuksella useat firman juhlat...! ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Tämä on vähän jämähtänyt aihe. Eikö kenelläkään todella ole kokemuksia häistä viime kesältä Ravintola Keilarannassa? Siellä on kuulemma järjestetty useita hääjuhlia tänä vuonna.

Kuulisin erittäin mielelläni kokemuksia jo järjestetyistä häätilaisuuksista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin on Keilaranta harkinnassa, en ole tosin vielä saanut infoa, onko enää syksylle yhtään vapaata lauantaita :-/.  Menuehdotukset, jotka antoivat häämessuilla esitteen mukana olivat tosin aika paljon korkeammat, kuin tuo 24-26 euroa, nyt olivat kaikki yli 35 eur. Sekin olisi tosin vielä kohtuuden rajoissa, koska laskeskelimme, että tilavuokrassa säästäisimme n. 1000 euroa, joka sallisi kalliimman menun.

Tietääkö kukaan tarkemmin, kuinka moneen paikassa saa olla, ja peritäänkö siitä lisämaksua (kyselin kaikkia näitä mailissakin, mutta malttamaton kun olen, utelen vielä täälläkin :) )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mäkin haluaisin kuulla kokemuksia Keilarannasta, me juhlitaan siellä ensi kesänä.

Silloin kun me varattiin paikka oli puhetta, että periaatteessa siellä voi olla klo 12, mutta lisäaikakin on mahdollinen. Muuta lisämaksua ei ainakaan meille tule kuin tarjoilijan tuntipalkka. Jonkunhan täytyy tietty jäädä sinne sulkemaan ym.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Me päädyttin Keilarantaan ja juhlat ovat maaliskuun alussa. Tähän asti kaikki on mennyt hyvin. Saatiin toiveiden mukaiset menut pöytiintarjoilulla, kaikki muukin kuulostaa hyvältä. Ja omat alkoholit saa tuoda itse, he puolestaan hoitavat alkoholittomat juomat, mikä myös vaikuttaa järkevältä (ei itse tarvitse niitä alkaa sinne raahaamaan).  Mutta kai sekin on ihan sopimuskysymys.

Meillä aikaa on kolmeen asti yöllä, johon asti viimeinen tarjoilijakin on. Tilavuokraa ei tosiaan ole, mutta se tietenkin heijastuu menun hintaan ja tarjoilijoihin yms. Toisaalta ei tarvitse itse hoitaa siivouksia tms.

Suosittelen, ainakin näin etukäteen, ko. paikkaa. Tuntuu jotenkin helpolta, kun kaikki saa yhdestä paikasta, ei tarvitse erikseen varata tilaa ja pitopalvelua ja miettiä astioita ja kaikenmaailmanjuttuja :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oliko 35e/ nenä buffet vai pöytiintarjoilu? Ja paljon on tarjoilijoiden tuntipalkka? Olen pyytänyt paikalta jo kahdesti tarjousta sitä saamatta... Jos täällä joku tietäisi...

Kiitos etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyselin jo tuolla espoon juhlapaikat listalla, mutta tää taitaa olla paljon aktiivisempi.

Elieli, onkohan kellään kuvia keilarannasta sisältä. Ja tietääkö joku siitä onko niille tulossa A-oikeudet vai saakohan yhä tuoda omat viinat?

Ja millon se pitäis varata, häät kun olis vasta 06, luultavasti loppukesällä.

Kiitos kaunis jos jollakin on kuvia  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Meiltä se meni nyt sivu suun :-/, ensi syys-lokakuu ovat ihan täynnä (varmistui eilen), mutta mitä juttelin heidän myyntipäällikkönsä(?) aiemmin, niin omat juomat saa tuoda, eikä heillä ole myöskään rajoitusta juhlien päättymisestä (pitää vain maksaa yhden tarjoilijan (tupla)-palkka, koska jonkun henkilökunnasta pitää sulkea ovet).

Kuvia näin häämessuilla paikasta ja näytti tosi kauniilta, isot ikkunat merenlahdelle päin ja muutenkin avaran oloinen funkkis-paikka. Siellähän on päivisin lounastarjoilu, eli jos haluaa mennä tsekkaamaan paikkaa, onnistuu myös niin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään tietoa, onko Keilaranta liikuntaesteetön? Onko sinne portaita (kuvista päätellen ei ainakaan kovin montaa), ja löytyykö talosta inva-wc?

Miten on mahdollista, että sinne saa viedä omat juomat? Heillä ei ilmeisesti ole minkäänlaisia anniskeluoikeuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin tänään sulhon kanssa ajelemassa eri paikoissa ja katsastamassa niitä ihan vaan ulkoa päin. Pistäydyttiin myös Keilarannassa ja sattumalta siellä oli itse johtaja paikalla ja kutsui meidät ystävällisesti sisään katsomaan.  :)

Ihastuimme paikkaa heti, sieltä on upeat näkymät,  :-X :-X oli jo näin hyisenä talvipäivänä niin mitä onkaan sitten ensi vuoden kesällä jolloin häitämme juhlitaan.

Teimme heti varauksen, koska tähänastisista paikoista se on ehdottomasti paras.  ;D

Paikka on siis funkkistyylinen, missä kaikki vieraat max. 150 mahtuvat yhteen tilaan. Tosta liikuntaesteisyydestä, niin siellä on muutama askelma aulasta (isoissa häissä osa pöydistä sijoitetaan kuulemma aulaan, joka tavallaan on 1/2 krs. salia ylempänä ja auki saliin. Tosi sekavasti selitetty ::))itse saliin, mutta en huomannut katsoa wc-tiloja lainkaan, joten en tiedä pääseekö sinne helposti.

Heillä ei siis ole anniskeluoikeuksia ja tämän takia sinne saa viedä omat juomat, mikä on meille suuri plussa. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menu on buffet ja hinnat liikkuu 35-40e. Menuista pystyy neuvottelemaan pitkälle.Wc:t pienehköt, ei taida olla inva wc:tä. Portaita on juu, muutama askelma, mutta jos teillä on paljon vieraita, osa pöydistä voi sijoittaa niin ettei tarvitse kulkea portaita pitkin.

Yrittäkää soittaa, jos ette saa yhteyttä, kiireistä porukkaa. Mutta erittäin ystävällisiä ja asian osaavia. Tekevät paljon häiden eteen ja antavat hyviä vinkkejä ja ideoita. Menuhinnan lisäksi tulee tarjoilijat 31e/h sekä liinat ja kangasservettihinnat. Ei tilavuokraa. Todella kiva ja kaunis paikka merinäköalalla. Kesää -06 ajatellen kannattaa varata niin pian kuin he vaan ottavat varauksia vastaan. Suosittu paikka!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään