Jump to content
Naimisiin.info

Furuhed (Kirkkonummi)


Aroha

Recommended Posts

Guest henskuliini

Olen n.5-6v sitten ollut hääjuhlissa vieraana Furuhedissä. Tilana oli tosi iso, bändi soitti lavalla, keittiötilat oli kätevästi vieressä ja jonkinmoinen pihakin oli. Vieraita taisi olla satakunta? Harmillista, sähköisesti ei minulla kuvia tuosta juhlasta ole, vaikka kuvia silloin otinkin. Hääpari oli koristellut salin ja portaikon tosi kauniisti.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 years later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Mä en ole löytänyt muita kuvia kun niiden kotisivuilla olevat kuvat. Tosin niissähän on eri tyylisiä koristeluja, mutta ainakin pöytien järjestyksestä saa mun mielestä jotain vihiä.

Hitsi pelästyin jo hetken kirjoituksestasi että eikö siellä saa tarjoilla alkoholia :girl_haha:

En muista kuinka siellä astioiden laita oli, meillä tulee ainakin pitopalvelun kautta ne...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Heippa! Hääjuhlapaikan etsintä käynnissä ja Furuhed alkoi kiinnostaa kovasti. Katsoin heidän nettisivuilta, että vuokra perjantaista klo. 18.00 sunnuntaihin klo. 12.00 on 450 € ja, että jokaisesta alkaneesta tunnista klo. 01.00 jälkeen veloitetaan 20 € lisää. Siellähän on myös vaihtoehto la klo. 12-01 ja mietinkin nyt onko tuo lisäveloitus vain tässä tapauksessa vai myös siinä tapauksessa, että paikan vuokraa pe-su. Saako Furuhedissä siis juhlia vaikka koko yön ja pitääkö siitä maksaa erikseen? Kiitos jo etukäteen! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Heippa! Hääjuhlapaikan etsintä käynnissä ja Furuhed alkoi kiinnostaa kovasti. Katsoin heidän nettisivuilta, että vuokra perjantaista klo. 18.00 sunnuntaihin klo. 12.00 on 450 € ja, että jokaisesta alkaneesta tunnista klo. 01.00 jälkeen veloitetaan 20 € lisää. Siellähän on myös vaihtoehto la klo. 12-01 ja mietinkin nyt onko tuo lisäveloitus vain tässä tapauksessa vai myös siinä tapauksessa, että paikan vuokraa pe-su. Saako Furuhedissä siis juhlia vaikka koko yön ja pitääkö siitä maksaa erikseen? Kiitos jo etukäteen! :)

hei itse ollaan varaamassa kyseistä paikkaa huomenna soittelen sinne tarkoituksena ottaa pe klo 18.00-su ja aion kysä sitä kauanko saa olla... :flirt: itse olen budjettiin laskenut että jos pitää maksaa klo 1 -jälkeen 20e niin 60e joudutaan maksaa;) mutta palailen huomenna tänne ja kerron mitä tiedän tietääkö kukaan paljonko penkkejä siellä on siis monta mahtuu istumaan???;):girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Heippa! Hääjuhlapaikan etsintä käynnissä ja Furuhed alkoi kiinnostaa kovasti. Katsoin heidän nettisivuilta, että vuokra perjantaista klo. 18.00 sunnuntaihin klo. 12.00 on 450 € ja, että jokaisesta alkaneesta tunnista klo. 01.00 jälkeen veloitetaan 20 € lisää. Siellähän on myös vaihtoehto la klo. 12-01 ja mietinkin nyt onko tuo lisäveloitus vain tässä tapauksessa vai myös siinä tapauksessa, että paikan vuokraa pe-su. Saako Furuhedissä siis juhlia vaikka koko yön ja pitääkö siitä maksaa erikseen? Kiitos jo etukäteen! :)

hei itse ollaan varaamassa kyseistä paikkaa huomenna soittelen sinne tarkoituksena ottaa pe klo 18.00-su ja aion kysä sitä kauanko saa olla... :flirt: itse olen budjettiin laskenut että jos pitää maksaa klo 1 -jälkeen 20e niin 60e joudutaan maksaa;) mutta palailen huomenna tänne ja kerron mitä tiedän tietääkö kukaan paljonko penkkejä siellä on siis monta mahtuu istumaan???;):girl_wink:

Moikka tänään soittelen ja kysyin Furuhedia varaa vuodelle 2010 aikoja mikäli suunnittelet häitä vuodelle 2011 soittele vasta ensi vuonna saliin mahtuu istumaan 120 henkä mille on suunniteltu.... ja vaikka vuokraisit paikan pe-su niin yhden jälkeen yöllä pitää maksaa 20e joka tapauksessa... saa juhlia vaikka koko yön itse ollaan ajateltu sitä klo 1-aamu neljään... :girl_haha: nämä tiedot kyselin siltä rebekalta joka vastailee puhelimeen siellä toivottavasti vähän apua edes... :flirt:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

meillä on heinäkuussa furuhedissä häät :) kerran käyty kattomassa eli löytyy perus astiasto (lautaset,lasit,välineet,kahviastiasto) ja bändille oli oma sisäänkäynti. tarkotus olis mennä vielä tässä jossain vaiheessa uudestaan kattomaan kylmätilat, ja löytyykö milalnen kahvin keitin yms..kun ei sillon ekalla kerralla tajunnu niin tarkkaan tutkii..(toisin sillon ei oltu viel päätetty et mennään sinne) ja tosaankun meille ei tule pitopalvelua vaan järjestetään ruoat itse ja palkataan pari tarjoiliaa hoitamaan sitä..

Link to comment
Share on other sites

Käytiin katsomassa paikkaa (häät kesäkuussa) ja syynättiin ihan kunnolla paikka läpi :D

Eli astiastot on ihan siistit, perusastiat. Kuohari- ja viinilaseja ei ole (me käytiin sitten ostamassa). Termarit, lämpöhauteet ja suurin osa tarjoiluastioista pitää myös hankkia jostain (löytyi pari Ikean kulhoa). Kahvinkeitin oli sellainen kahden pannun keitin, mutta me tuodaan lisäksi pari keitintä, jotta saa kahvit tulemaan samaan aikaan. Pieni vedenkeitin löytyi myös.

Jääkaappeja oli kaksi, joihin varmasti mahtuu ihan hyvin tavaraa. Lisäksi arkkupakastimesta saa osan käyttöön, jos on tarvis.

Mitähän muuta... Olen aivan täpinöissäni, paikka on niin hieno :) Jotain siis varmasti unohtui kysyä, vaikka luulin kysyneeni kaikesta.

Paikassa juhlineilta otan mieluusti kaikkea mahdollista infoa vastaan, samoin kuvia! Ja teiltä, jotka tulette juhlimaan paikassa, toivon keskustelua paikkaan liittyen :D

Link to comment
Share on other sites

teettekö itse ruoan vai tuleeko teille pitopavelu?? me tosiaan tehään ite ja tarjotaan vaan erilaisia salaatteja ja lisäks joko paahtopaistia tai konjakkihärkää tai molempia eli kaiken voi kylmänä tarjoilla niin ei tarvitse miettiä sitä miten lämpimänä pitää..

olit laittanutkin aika moneen vastauksen mitä tässä miettiny :) toisin pitäs kyl viel käydä tässä joku päivä kattomassa kans ihan kunnolla läpi et tosiaan tietää hankkii kaiken mitä tarvii.. on vaan nii paljo kaikkee et varmasti jotain unohtuu ..

minkä kokoset häät teille on tulossa?

Link to comment
Share on other sites

Tehdään myös itse ruuat (tai ainakin yritetään :D )

Tarkoitus on myös tehdä erilaisia kylmiä ruokia mahdollisimman paljon (salaatit, lohi (?), paahtopaisti), mutta tulee sitten lisäksi lämpimiäkin, ainakin perunat pitää keittää paikan päällä ja lihapullat ja jokin kasvisruoka lämmittää.

Paikan uunissa on muuten normaalia isommat pellit, joka tuottaa meille ainakin ongelmia, kun ei voida tuoda kotoa lisäpeltejä...

Link to comment
Share on other sites

teillä onkin aika samankaltaset ajatukset ruoasta ku meilläkin.. alkuun kans suunniteltiin noi keitetyt perunat mut mietittiin sit sitä toteutusta..joten jäi vielä mietintään ja lihapullat oli kans ajatuksissa ainaki lapsille.

onhan siinä aikamoinen homma kyllä tehä kaikki ite mut tulee halvemmaks kun pitopalvelu :)

Link to comment
Share on other sites

Todellakin tulee halvemmaksi. Meillä vielä käytössä tukkukortti, niin sekin tiputtaa hintaa. Lisäksi meidän suvut ja ystävät ei ole mitään ronkeleita ruuan suhteen, joten ihan perussapuska kelpaa :D

Lämpöhauteita pitää tosiaan alkaa metsästämään, niin vieraat saavat myös lämmintä ruokaa. Jos niitä ei mistään löydy vuokralle, niin pitää hieman muuttaa tarjoiluita :)

Link to comment
Share on other sites

oon jonkun verran selaillu noita sivuja joissa vuokrataan astioita ni kyllä niitä lämpöhauteita vuokralle löytyy. kannattaa vertailla eri paikkojen hintoja kun oon huomannu jonkun verran hintaeroja..

monet meijänki tuttavavista sanonu et tarjotkaa vaa voileipä kakkuu et se riittää hyvin.. mut kuitenki sitä vaan jotenkin haluu tarjota jotai muuta.. :)

Link to comment
Share on other sites

Miten olette olleet yhteydessä Furuhediin? Suunnittelemme häitä kesälle 2013, ja Furuhed on harkintalistalla. Ongelma on, ettei siellä vastata puhelimeen. Nettisivuilla kehotetaan soittamaan talonmiehelle ja soiteltu on: virka-aikaan, iltaisin ja eri viikonpäivinä. Koskaan kukaan ei vastaa. Olemme myös jättäneet (molemmilla kotimaisilla) yhteydenottopyynnön nettisivuille ja yrittäneet tavoittaa seuran puheenjohtajaa - myös tuloksetta.

Link to comment
Share on other sites

Viljaana, soittele vaan ahkerasti. Vahtimestaria on todella hankala saada kiinni, mutta kyllä hän jossain vaiheessa vastaa puhelimeen :)

Tuo on kyllä suuri miinus koko paikkaan. Itsellä meinannut mennä monta kertaa usko, kun olen pari viikkoa yrittänyt saada yhteyttä paikkaan.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos Miims! Jatkan siis yrittämistä. Heila tosin oli jo sitä mieltä, että jos yhteydenpito on näin haastavaa, meidän on turha harkitakaan koko paikkaa: jos puhelimeen ei vastata nyt, tuskin siihen vastataan lähempänä häitäkään, kun oikeasti pitäisi saada sovittua paikan kanssa jotain.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...