Jump to content
Naimisiin.info

Alkumaljana glögi!


kiti

Recommended Posts

Onko jotkut tarjoamassa glögiä alkumaljaksi? oletteko ajatellut mitä lapsille? tuleeko lapsillekkin glögi (tietenkin ilman alkoholia) vai joku muu juotava? Mulla vaan on jotenkin sillanen käsitys että lapset ei hirveesti glögistä välitä, voi olla tietty että olen väärässäkin.

Mitä mieltä olette pitäiskö lapsille olla eri juotava vai juovatko ne lapset sit vaan ketkä glögistä pitävät ja muut ovat ilman?

Link to comment
Share on other sites

Minusta kaikille voisi olla sama juoma. Monet aikuisistakaan eivät pidä glögistä, kuten eivät kuoharistakaan. Ja jotkut lapsista taas tykkäävät glögistä hirmuisesti, niin kuin osa aikuisistakin..

Link to comment
Share on other sites

En mäkään mieltäisi glögiä (siis terästämätöntä) vain aikuisten juomaksi, ainakin itse olen juonut lapsenakin sitä ja samoin näyttäisi se lähipiirinkin lapsille jouluna maistuneen :) .

Link to comment
Share on other sites

Voi ihana idea, jos pitäisin hääni talvella tarjoaisin vaqmrasti glögiä!! :D Kuuma glögi on niin ihanaa. ^^

Kyllä lapsillekkin mielestäni voi tarjota glögiä, tai sitten ihan jotain perus mehua.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Me ajateltiin alkumaljaksi glögiä. Ihan sitä kaupasta saatavaa vaihtoehtoa niin mietittiin sit että millä se olis järkevä terästää? Ideoita tai kokemuksia.

Link to comment
Share on other sites

Glögi varmaan jakaa mielipiteet aikalailla kahtia (kuten kyllä kuoharikin taitaa tehdä). Mielstäni glögi käy kuitenkin talivhäihin paremmin kuin hyvin, voihan sen jättää juomatta jos ei tykkää.

Itse rakastan glögiä ja juodaankin sitä sulhasen kanssa noin syksystä kevääseen.. :rolleyes: Kaupan tölkkiglögiin paras terästys on mielestäni kossu, toiset näkyy laittavan myös punaviiniä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Myö kokeiltiin terästykseksi sekä kirkasta että hehkuviiniä ja omaan makuuni kyllä toi hehku sopii oikein hyvin. Kallinpaa kun menee enemmän kuin menis kirkasta mutta paljon parempaa joten taidetaanpa investoida siihen.

Link to comment
Share on other sites

Glögi kuulostaa oikein hyvältä :) Joulun alla oleviin häihin erityisesti. Itse terästän yleensä väkevillä - se on helpointa (voi kaataa valmiiksi lasin pohjalle tilkan). Ihan kirkas viina on ok tai sitten konjakki, brandy tms. josta tulee vähän makuakin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...