Guest nr

Helsingin kukkakaupat

216 viestiä aiheessa

Meidän kimppu ja vieheet hankittiin Eerikin kukasta. Hyvät tuli ja melko edullisesti vieläpä!

Myös krunikassa sijaitsevaa kukkakauppa Madonaa voin lämpimästi suositella, vaikka onkin ehkä vähän tyyriin puoleinen. Käytämme tätä kaupaa töissä kukkien "hovitoimittajana" ja kaikki kimput ovat olleet aivan upeita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilasimme kimppumme Kaivokukasta Rautatientorilta. Palvelu oli erittäin asiallista, ehdotukset hyviä ja hinnat kohtuulliset. Saa sitten nähdä, minkä näköiset kimpuista tulee... kerron kyllä Suuren Päivän jälkeen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lauttasaarentiellä oleva kukkakauppa Desiree oli minun valintani ja tyytyväinen olin. Siellä on perhe asioinut jo vuosia eikä ole ollut valittamista. Palvelu asiallista, kimput sellaisia kun oli tarkoituskin, kukat tuoreita. ;) Ja hintakin oli minusta kohdallaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eerikin kukka - todella hyvä palvelu!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noniin, ihanat häät on nyt onnellisesti takanapäin ja olin enemmän kuin tyytyväinen kimppuuni ja kaikkiin muihinkin kukkiin!  :D

Kaikki kukat ja juhlapaikan koristelu tuli Zamiasta (entinen Karhulantien kukka) ja oli kyllä upeat! Palvelu oli myös loistavaa, joten voin lämpimästi suositella, osaavat todella asiansa!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me otimme kaikki kukat Fredrikinkadulla olevasta Kukkakauppa TK:sta. Omistaja Johanna Julmala oli aivan upea ihminen, paneutui todella siihen mitä haluan ja ideoi ja suunnitteli itsekin. Kimppuni ylitti kaikki odotukseni, vaihdoin kimpun mallia täysin 2 päivää ennen häitä vain soittamalla Johannalle ja hän teki aivan mahtavan kimpun. Joten en voi muuta kuin suositella!! Sain tuolta lisäksi parasta palvelua (kävin mm. Clarkiassa, Eerikinkukassa, Yrjönkadulla olevassa en nyt muista sen kukkakaupan nimeä, mutta siellä Yrjönkadun alkupäässä) ym. ja parasta palvelua sain TK:sta.

Buffetpöydän asetelmakin oli todella huikea ja se sai paljon kehuja vieraita, samoin kuin morsiustyttöjen kukkakorit. Eli kaikki kukat olivat todella upeita!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Voin lämpimästi suositella Kalliossa Porthaninkadulla sijaitsevaa Lumikelloa.

Minä myös suosittelen tätä liikettä! Oma morsiuskimppuni ja vieheet teetimme paikan omistajalla, Annelilla, ja saimme todella upean kimpun ja vieheet!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten aikaisin kannattaa aloittaa kukista sopimisen täällä Helsingissä? Puoli vuotta? Pari kuukautta ennen H-hetkeä?

edit: kiljoitusvilheitä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Dell- minä menin häitä edeltävällä viikolla!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Dell- minä menin häitä edeltävällä viikolla!

Ja ehdit saada kaikki toivomasi jutut?

Meillä olisi pitkä ostoslista: morsiuskimppu, heittokimppu, kukat sulhasen, bestmanin, appiukkojen, anoppien ja sulhaspojan rintapieleen sekä kukkaseppele morsiustytölle. Enköhän voi ruveta metsästämään sopivaa kukkakauppaa vaikkapa huhti-toukokuun aikana. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle saatiin kyllä kaikki toivomani, mutta jos Sinulla on tarkemmat vaatimukset tms, niin mene vaikka heti heinäkuun alussa. Kaikista kysymistäni paikoista kyllä sanottiin, että edellinen/saman viikon alku riittää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mentiin juttelemaan ekan kerran toukokuun alussa ja häät oli heinäkuun puolen välin paikkeilla. Viimeisiä vahvistuksia kun käytiin tekemässä paria viikkoa ennen häitä, sanoi omistaja, että hyvä kun olitte niin ajoissa liikkeellä, koska kyseinen hääviikonloppu on ollut todella kysytty ja monelle hääparille ovat joutuneet sanomaan, etteivät pysty kukkia toimittamaan, kun on vaan rajallinen aika saada tehtyä yhdelle päivälle kimppuja ym. koristuksia. Eli aikainen lintu modon nappaa tai jotain vastaavaa...  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tuli kukat Zamiasta. Koristelut hoitivat juhlapaikalle hyvin ja asetelmat olivat t-o-d-e-l-l-a kauniita. Morsiuskimppuuni sen sijaan olin hyvin pettynyt. Olivat käyttäneet "likaisia" ja osittain repeytyneitä ruusuja, eikä kimppu vastannut kooltaan sitä, mistä oltiin sovittu. Koska paikka on tosi kallis, jäi kokonaisuudesta paha maku. Kyllä heidän hinnoillaan luulisi tekevän kimpustakin kauniin... Mutta ehkä kimpun teki eri henkilö kuin koristelut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko tullut lisää kokemuksia tältä kesältä Helsingin kukkakaupoista. Minua kiinnostaa erityisesti länsi- ja pohjois-Helsingin liikkeet!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kukkahuone Clarkia. Loistavia kimppuja eikä mun mielestä kallis.

Yhdyn täysin ylläolevaan. ;D

Clarkia loihti mun ja morsiustyttöjen marjakimput sekä kaikki vieheet. Kukat ja vieheet saivat hurjasti kehuja vierailta. Itse olin niihin enemmän kuin tyytyväinen. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hienoa! Huomenna olen menossa Clarkiaan suunnittelemaan kukkia. On muuttanut Museokadulle uusiin tiloihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku täällä jo kehui Madonaa...  Onko muilla kokemusta kyseisestä liikkeestä.

Meille on tulossa kimppu, vieheet ja koristelu sieltä. Siis koko koristelu sisältäen kukat kynttilät ja kaikki mitä ikinä juhlapaikkaan tulekaan...

Tulen kertomaan omia kokemuksia sitten tammikuussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirjotin jo tuonne aikasemmin, että mietittiin Karhulantien kukkaa. Siihen me sitten loppujen lopuksi päädyttiinkin ja oltiin todella tyytyväisiä. Mun kimppu oli hyvin kaunis ja juuri semmoinen kun toivoin. Lisäksi meillä oli pojille vieheet ja pöytäkoristeet.  Liikkeen nykyinen nimi on muuten Zamia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä käytin Eerikin kukkaa ja olin todella tyytyväinen. :D

Sitä oli täällä kehuttu ja kun menin paikanpäälle, niin heti oli jotenkin asiallinen meininki, kirjattiin toiveet ylös etteivät ne unohdu (!), esitetyt hinnat eivät olleet kohtuuttomia jne. Kiitokset kaikille, jotka sitä suosittelivat - sain tosi kauniit kukat! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koillis-Helsingissa asustaville tiedoksi, etta Malmintorin Kukka- ja Lahjapuodista sain todella ihanan kimpun. Floristi ymmarsi heti mita tarkoitin, vaikken antanut kunnon kuvaa ja han sitoi valjilla ohjeilla unelmieni kimpun. Tulipa viela toihinkin pyhana ja oli joutunut heraamaan todella aikaisin. Ihanaa palvelua!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostelen ketjua, kun tarvitsisin hyviä vinkkejä lisää...

Onko kenelläkään kokemuksia Syväsen kukasta, Runebergin kukasta tai Pakilan kukkatalosta?

Ajattelin kysyä parista paikasta hintoja ja noita paikkoja olen ajatellut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukkakauppa TK:ta (Fredrikinkatu 49) suosittelen todella hyvän palvelun ja hyvien ideoiden perusteella. Kohta voin myös kertoa lopputuloksen. :) Cityshoppari-kortilla saa tuolta muuten tuntuvan alennuksen, 20%. :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kukkakauppa TK:ta (Fredrikinkatu 49) suosittelen todella hyvän palvelun ja hyvien ideoiden perusteella. Kohta voin myös kertoa lopputuloksen. :) Cityshoppari-kortilla saa tuolta muuten tuntuvan alennuksen, 20%. :o

Nyt uskallan suositella tuota Kukkakauppa TK:ta myös käytännössä. Uskomattoman kaunis kimppu ja vieheet, todella hyvää palvelua ja varsin edulliset hinnat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen tilannut Syväsen kukasta useampia kukka-asetelmia, kuten synttärikimppuja ja jonkun hautavihkon. Kokonaisuus on ollut aina todella toimiva, hyvällä maulla sidottu! Ylioppilasjuhliini en onnistunut kuitenkaan tilaamaan haluamiani Ravel-ruusuja, ruusut kun kuulemma ovat mitä ovat, mutta (ainakin sinne päin olevia) sävytoivomuksia otetaan vastaan. Vaikka olen liikettä suosinutkin, olen värisävyjen suhteen sen verran tarkka, että hääkimppuni otan toisaalta. Ehkä joitain sivuhuoneasetelmia voisin ko. liikkeestä hakea, sillä heidän hintansa ovat taitoihin nähden tosi kohtuullisia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään