Guest Harlekiini

Espoon kukkakaupat

100 viestiä aiheessa

Olen nähnyt paljon vinkkejä ja suosituksia kukkakaupoista Helsingissä, mutta olisiko jollain antaa vinkkiä kukkakaupoista Espoossa... kokemuksia, suosituksia?

Kirkko ja juhlapaikka kun on Espoossa, niin en haluaisi lähteä hakemaan kimppua Helsingistä asti... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äitini on aina juhlia varten tilannut pöytäkimpun Kukka Pihlasta, Bembölestä ja aina on ollut tosi hienoja ja hyvälaatuisia. Kukka Pihlassa olen käynyt kimpustani juttelemassa ja mitä todennäköisimmin sieltä käyn kimpun tilaamassa, voin suositella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkistä, en ollut kyseisestä paikasta kuullutkaan  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Suosittelen kovasti Kivenlahdesta löytyvää Kukkapuoti Floreidaa. Siskoni kimppu tehtiin siellä, oli oikein onnistunut. Ja mielestäni melko edullinenkin. Floristi on ihana persoona! Ja kaiken lisäksi kimpun kuivattaminen tauluksi oli TODELLA edullista, kun vertailen näihin täälläkin lukemiini hintoihin... Mutta suosittelen kyllä lämpimästi tutustumaan!

Typy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä tietää! Mukava kun täältä saa vinkkejä  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minuakin kiinnostaa kommentit (hyvät ja huonot) Espoon kukkakaupoista, joten laittakaahan vaan lisää vinkkejä, asioista enemmän tietävät! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin varaamassa juuri yllä mainitsemastani Kukka-Pihlasta meidän häihin kaikki kukat. Tietenkään en vielä lopputulosta tiedä, mutta ainakin suunnittelun puolesta voin ehdottomasti suositella, olen saamassa juuri sellaisen kimpun kun halusinkin.  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ilmoittele jos viitsit, mikä oli lopputulos eli olitko tyytyväinen ja vastaisiko kukat odotuksia  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän perhe on hommannut lähes kaikki kukat monen vuoden ajan Lähderannan kukkakaupasta. Siellä osataan sitoa mielestäni hyvin ja kauniisti, apua saa, vaikkei tiedä ollenkaan, mitä haluaisi eikä mielestäni ole mitenkään kohtuuttoman (poikkeuksellisen) kallis. Häätarpeista en osaa sanoa mitään, sillä en ole vielä itse ottanut selvää - todennäköisesti käytämme ko. liikettä ensi kesänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häihin tuli kimppu ja vieheet Latokaskessa olevasta kukkakaupasta, en suoraan sanottuna tiedä nimeä. Todella hyvät olivat ja hinnat olivat kohtuulliset. Tosin emme mitään kovin erikoista tilanneetkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi erittäin hyvä ja edullinen kukkakauppa Espoossa on: Espoon Vihernurkka. Tämä liike sijaitsee Finnoontiellä.

Meille tuli sieltä morsiuskimppu, heittokimppu, vieheet sekä rannekukka. Yhteensä nämä vain 85euroa!! ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tuli kaikki kimput, vieheet ja koristeet Viherlaakson puutarhasta ja oltiin todella tyytyväisiä. ;D Palvelu oli loistavaa, voin suositella lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin, nyt on juhlat juhlittu ja kukat viskelty.

Ja edelleen voin Kukka-Pihlaa suositella, sekä minun kimppuni, että asetelma buffapöytään olivat molemmat todella kauniita. Sulholle olivat unohtaneet tehdä vieheen, mutta tekivät sen varsin nopeasti odottaessa... ihan se ei ollut sellainen kuin piti, mutta varsin pätevä kuitenkin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä suosittelen myöskin Finnoontien Vihernurkkaa. Uskomattoman hyvä palvelu (mä olen käynyt siellä pikkutytöstä saakka :D) ja edulliset hinnat. Mä tilasin sieltä mun parhaalle ystävälle morsiuskimpun, ja siitä tuli UPEA! Eli en siis harkitsekaan mitään muuta kukkakauppaa oman kimppuni kohdalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkälaisissa hinnoissa pyöritään Espoon puolella? Olisi ihan mukava tietää, kysyin eilen Leppävaaran Galleriassa sellaista normaalikokoista hivenen valuvaa kimppua ja myyjä sanoi 60-70€...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Kiva lukea vinkkejä Espoon kukkakaupoista! Onko kellään kokemusta Haukilahden kukkakaupasta? Se olisi meitä lähinnä. Entä löytyykö Tapiolasta hyvää kauppaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips,

Kiva huomata, että tänne kertyy vinkkejä ja kommentteja. Itse olen pari kertaa kokeillut tuota Haukilahden kukkakauppaa, mutta en voi suositella, saamani kukat olivat mitäänsanomattomia ja palvelu melkein töykeää.

Mutta laitelkaa niitä kommentteja, niin hyviä kuin huonoja... ja mielellään hintoja!  8)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tapiolassa on Jorin Tori josta olen usein ostanut "tavalliset" kimput. Hinta-laatu suhde on ollut hyvä.

Pitopalvelun vinkistä päätimme ottaa hääkukat Bembölen Kukka-Pihlasta. Ja olen valintaan enemmän kuin tyytyväinen. Suunittelu sujui loistvasti. Keskustelimme värivaihtoehdoista, minkälaisiä kukkia emme halunneet, mitkä ovat suosikkikukamme, näytin kuvan You and your weddingflowers-lehdestä josta pidin ja jätin sen lehden sinne malliksi. Lisäksi laitoimme maksimihinta mitä mikäkin kimppu, viehe, koriste sai maksimissaan maksaa. He lupasivat meidän tovomuksien perusteella tehdä "työt" sen perustella mitkä kukat olivat sinä päivänä saatavilla edullisesti ja parhaimman näköisinä. Juhlapaikan koristeet tuotiin suoraan juhlapaikalle ja sulho kävi bestmanin kanssa noutamassa mun kimppu ja vieheet aamulla.

Kukkien määrän nähden hinta oli mielestäni edullinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Typy suositteli Kivenlahden Floreidaa - en löytänyt Floreidasta osoitetietoja netistä enkä Espoon Kaupunki-infosta (puhelinluettelo vielä tarkistamatta), joten jos joku tietää missä Floreida on niin kertokaahan! Kun siellä on noita kadunsokkeloita, jään sinne harhailemaan... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
No niin, nyt on juhlat juhlittu ja kukat viskelty.

Ja edelleen voin Kukka-Pihlaa suositella, sekä minun kimppuni, että asetelma buffapöytään olivat molemmat todella kauniita. Sulholle olivat unohtaneet tehdä vieheen, mutta tekivät sen varsin nopeasti odottaessa... ihan se ei ollut sellainen kuin piti, mutta varsin pätevä kuitenkin. :)

Minkähintainen kauppa tämä on? Itselläni vielä hakusessa kukkakauppa jossa ei veloiteta ylihintaa. :)

Ajattelin vähän kilpailuttaa niitä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minkähintainen kauppa tämä on? Itselläni vielä hakusessa kukkakauppa jossa ei veloiteta ylihintaa. :)

Ajattelin vähän kilpailuttaa niitä...

Centerpiece 30e€

Pöytäkimput 25e 11 kpl

Miehen viehe 15e€

Muut vieheet 8e€

Minun kimppu, jossa kaksi erilaista ruusua, orkideat, kallat, narsissit, vihreä 100e€

Mielestäni kohtuuhinta, kun muistaa että tämä oli tammikuussa, pöytäkoristeet olivat valtavat, vieheet huolellisesti tehtyjä jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips! Ajattelin nostaa tätä Espoon kukkakauppakeskustelua vähän ylöspäin, jotta saataisiin uusia viestejä. Olen itse myös käyttänyt tuota Ullen suosittelemaa Lähderannan kukkakauppaa ja sieltä löytyy aina IHANIA kukkakoreja jne. Ystäväni hankki upean hääkimppunsa Viherlaakson puutarhasta ja sai sen muistaakseni aika edullisesti. Eli taidanpa itse kilpailuttaa nuo kaksi paikkaa.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse tilasin kukat Kauniaisten kukkakaupasta (Seston vieressä ostarilla), orkideakimppu (+ vähän muuta), 2 viehettä sulholle, 3 hiuskukkaa minulle yht. 45 euroa. Hyvä palvelu ja erittäin hyvä floristi (tosin näen lopputuloksen vasta 24.4.). Lähderannan kukkakaupassa olen aina saanut erittäin hyvää palvelua ja heiltä olen tilannut aikaisemmin kukkia häihin ja hautajaisiin. Bembölen kukkakaupasta taas en pidä, mielestäni hinnat ovat siellä liian korkeat laatuun nähden, mutta nämä(kin) asiat ovat tietysti makuasioita. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kimppu ja vieheet tilattiin Finnoontien Vihernurkasta ja voin todella suositella paikkaa. :D Hinta oli kyselykierrokseni edullisin ja palvelu mitä parhainta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ostin kimppuni ja sulhasen vieheen Violagarden Oy:stä.

http://www.saunalahti.fi/violagar/

Heillä on myymälä Espoontorilla ja Espoonlahdessa puutarha.

Kimppu oli todella kaunis ja viehe tehty upeasti!

Kimpulle tuli hintaa 65 eur ja vieheelle 5 eur.

Lämpimästi voin suositella kyseistä paikkaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään