Jump to content
Naimisiin.info

Häämatka Cap Verdeen?


Superstar

Recommended Posts

Onko kukaan ollut ym. paikassa?? Haluaisin lähteä paikkaan jossa on lämmintä, eksoottista, joka ei ole maapallon toisella puolella ja joka ei ole "turistiloukku". Löysin Cap Verden saareet mutta en tunne ketään joka olisi sinne päin matkustellut. Olisi kiva saada vähän lisätietoa saariryhmästä: missä asua, mitä siellä voi tehdä ym.

Kiitoksia eukäteen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aivan ihan paikka! Tosin Kap Verden saaret on keskenään kovin erilaisia. Mindelo on kaikista kivoin! Santiagon saaren pääkaupunki Praia on pieni ja suht' vaarallinen turisteille - päivittäin lähtee rahat ja kameroita niitä enemmän tarvitseville.

Turismi on saarilla vielä lapsenkengissään, joten palvelut on sitä luokkaa. Kannattaa siis miettiä etukäteen, mitä lomaltaan haluaa ja saako siihen vastinetta. Näkemistä Kap Verdellä kyllä riittää - tekemistä on vähemmän. Ihmiset on kauniita ja ystävällisiä, aurinko paistaa täydeltä terältä ja merivesi on kuin linnunmaitoa.

Suosittelen lämpimästi,

-F-

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Heip! Selailin tuossa juuri uutta Finnmatkojen opasta ja löysin sieltä mielenkiintoisen ja suht edullikkaan matkan Kap Verdelle. Matka maksaa n. 2200 [ch8364] / 2 hlö ja hintaan sisältyy kyseisessä hotellissa TÄYSIHOITO, hotellin aktiviteetit ja hotellialueen baarien JUOMAT! Mielestämme tosi edullinen tuohon nähden että siihen hintaan saa syödä ja juoda ja vielä harrastaakin. Hotelli on joku 4 tähden hotelli..  ;D Onko kellään kokemusta kyseisestä kohteesta; onko siellä mitään muita aktiviteettejä kuin hotellialueen tarjoamat virikkeet?? Lisäksi mietityttää, voiko hinta todella olla tuo.. Vinkkejä ja kokemuksia arvon naikkarit :). KIITOS!

Link to comment
Share on other sites

Tiedoksi kaikille, joita ko. kohde kiinnostaa; soitin juuri Finnmatkoille ja hinta toden totta on tuo, josta mainitsin. Ainoa asia mikä mietityttää, on se ettei sen hotellialueen ulkopuolella ole juurikaan mitään aktiviteetteja tai tekemistä; ainoat viihdykkeet on siinä hotellialueella. Toki retkiä tehdään läheisille saarille, mutta jaksaako 8 päivää kuitenkaan vain olla ja löhötä.. Siirryinpä katselemaan Venezuelaa, saas nähdä josko sieltä jotain mielenkiintoista löytyisi :D.

Link to comment
Share on other sites

Kuulostaa ihanalta, mä oon aina halunnu matkustaa Kap Verdeen ja nyt oon onnistunu "kääntämään" miehenki pään! ;D Eikä meitä haittais toi tekemisen puutekaan, onnistuu kyllä löhöily vaikka vähän kauemminkin...  8-)

Täytyy heti kertoa miehelle, että tämmönen löyty!

Link to comment
Share on other sites

Mekin katsottiin kaikkien mahdollisten linkkien kautta vähän lisää kuvia tuosta saaresta ja tosi karulta ja kuivalta kyllä vaikuttaa. Siellä ei ole myöskään juurikaan paikallista väestöä, joten... Hotelli vaikuttaa ihanalta luksukselta eikä tosiaan muuta tarviis, mutta jotenkin ite mieluilisin jonnekin hieman vehreämpään paikkaan. Harmi, kun Aurinkomatkojen esite tulee vasta huhtikuussa! Talvisaikaan on melkein pakko matkata jonnekin kauas jos lämpöön mielii.. Vaikeeta tämäkin!  :-?

Link to comment
Share on other sites

Karuahan siellä just on mutta just sen takia sinne haluisinkin kattomaan, miltä se sit oikeesti näyttää. Ja yleensä siellä sataa kerran kuukaudessa... Senkin takia ehkä vähän kuivaa on.

Hei voitteko kertoa, minkäniminen se hotelli on? Mä en löytäny...  :'( Oon yrittäny vissiin liian innoissani ettiä sitä, mutta sitten se lukeminenki jää vähän hätäseks.  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Heip! Selailin tuossa juuri uutta Finnmatkojen opasta ja löysin sieltä mielenkiintoisen ja suht edullikkaan matkan Kap Verdelle. Matka maksaa n. 2200 € / 2 hlö ja hintaan sisältyy kyseisessä hotellissa TÄYSIHOITO, hotellin aktiviteetit ja hotellialueen baarien JUOMAT! !

Itse en enää ainakaan löytänyt moista netistä..  :-/

No nyt löyty, tuo olikin 8 pvän matka, minä jo pöllö luulin, että 2 vkoa.. Kivalta näyttää.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Meidän suurin suosikki häämatkakohteeksi on tällä hetkellä Kap Verde. Olen viettänyt muutaman illan googletellen kaikkea mahdollista maahan liittyvää ja ihastukseni vaan kasvaa. :) Onko kukaan muu menossa / ollut tuolla? Olisi hauska kuulla kokemuksia!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 month later...

Kokemuksia Kap Verdestä otettaisiin mielellään vastaan!

Minkä kautta olette lentäneet?

Valmismatkalla vai itse räätälöidyllä?

Mikä aika vuodesta olisi parasta aikaa Kap Verdellä?

Mitä saarella pitäisi ehdottomasti tehdä/nähdä?

Kiitos kommenteistanne jo etukäteen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...