Jump to content
Naimisiin.info

Kenkiä netin kautta?


Recommended Posts

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minä päädyin tilaamaan Girls of Elegancilta Pinkin "Sherbert" kengät, sain vielä -10% hinnasta, ja kenkien pitäisi saapua nyt loppuviikosta tai ensi viikon alusta. Palvelu kyllä pelasi hienosti ja sähköpostikyselyihin vastattiin nopeasti. Suosittelen!

Nyt vain odotellaan, että ovatko kengät sitä mitä pitääkin :)

Link to comment
Share on other sites

Hei! Olen tilaamassa Colorful Creationsin kenkiä joko Perdita's:ta tai Elegant Stepsiltä.

Elegant Stepsin sivuilla sanotaan, että kenkä on kooltaan hieman pienempää mallia,

joten kannattaisi ottaa numeroa isompi kuin mitä omat kengät normaalisti ovat.

Olisinkin kysynyt, onko kellään kokemuksia joko Colorful Creationsin kengistä

tai sitten Elegant Stepsistä niiltä osin, että pitääkö tuo heidän antamansa vinkki

isomman koon valinnasta paikkaansa? :)

Kiitos jo paljon etukäteen!

Link to comment
Share on other sites

Jeenyus: Mulla ei ole Elegant Stepsistä kokemuksia. Mutta tilasin itse netin kautta kengät ja päädyin itse isompaan kokoon, koska ajattelin, että jos kenkä on hieman iso niin paikkaan sitä sitten puolipohjallisilla sopivaksi. Liian pieniä kenkiä kun on sitten vähän vaikea suurentaa, tai kai suutari siihen pystyy, mutten tiedä pystyykö kenkiä venyttämään hirveästi? Itse valitsisin varuilta sen isomman koon mukaan. Toivottavasti tästä oli edes hieman apua :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Varmasti jos sivuilla sanotaan, että kengät on pienempää sorttia niin kannattaa ottaa se isompi koko. Jos nyt käy kuitenkin niin että ne kengät on liian isot niin voin kertoa, että Elegant stepsillä toimii vaihtaminenkin ihan kätevästi. :) Itse tilasin nimittäin isomman koon mukaan mutta ei siitä olisi edes puolipohjallisilla tullut hyvää joten vaihtoon meni. Tosin jouduin sitten soittamaan puhelun niiden asiakaspalveluun kun tarvitsivat postikuluja varten luottokortin tiedot (eivät jostain syystä saaneet niitä siitä aikaisemmasta tilauksesta), mutta en ole muuten koskaan saanut niin hyvää palvelua puhelimitse kuin siinä tilanteessa! :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Girls of Elegancilta tilaamani kengät tulivat tänään kotiin (alle viikossa!!). Ja kengät ovat juuri, mitä pitääkin; sopivan kokoiset ja täysin minun mieleeni. :-X

Olen todella tyytyväinen Girls of Elegancin palveluun, sähköposteihin sai päivässä vastauksen ja kengätkin tulivat 5 päivää tilauksen jälkeen. Olen siis tyytyväinen, nyt vaan sisäänajamaan kenkiä :flirt:

Link to comment
Share on other sites

Noniin: Kengät ovat löytäneet kotiin, samoin laukku. :-X

Laukku on aivan ihana, siitä ei ole mitään pahaa sanottavaa.

Kengät taasen... Minulla on leveä lesti, ja Suomesta en olisi löytänyt näinkään mukavia kenkiä. Kuitenkin ne hippasen puristaa... :( Kai ne siitä koekäytöllä suttaantuu sopiviksi.

Lisäksi olin tilannut timantit nro 5 tuolta sivuilta joilta niitä saa katsella (täällä oli mainittu se sivusto, olisko tämän palstan sivulla 7?).

Olin saanut kyllä oikean "keskus" timantin mutta en ympärillä olevia pieniä timantteja, vaikka olin liittänyt selvät kuvat mukaan... Nyt sitte siitä väännetään kättä, jos vaikka jotain hyvitystä saisin sillä kauppahan ei ole sitä mitä piti. Näinkin kengät ovat kyllä kauniit. :girl_sigh:

tässä kuva mun ja miehen tekemästä ekasta selityksestä mitä halusin, eli eri koron, eri timantit ja laukun valkoisena (korosta ei sitte tullu tuollainen vaan matalampi):

post-27190-1265793803_thumb.jpg

tässä vielä kuva meidän viimeisimmästä töherryksestä, luulis olevan aika selvä mut ei näköjään... tämänkin laitoin siksi että tuntu että rautalangasta sai vääntää:

post-27190-1265793422_thumb.jpg

Mutta kaiken kaikkiaan: halvalla sain, kaunista ja olen kuitenkin tyytyväinen!! :)

Muokattu: , käyttäjä: lakutoukka
Link to comment
Share on other sites

012700.jpg

Auttakaa naikkarit! Tahtoisin tuon tyyppiset kengät joko sinisenä tai oranssina. Kovin paljoa en viitsisi kengistä kuitenkaan maksaa, siis aivan maksimissaan 100€ Joten onko jollakin tullut eteen tämän tyyppisiä popoja? On tässä vielä aikaa etsiä ja varasuunitelmani onkin siniset tai oranssit tavalliset avovarpaiset korkokengät ja siihen se kenkäkoru kiinni, mutta "kätevämpi" olisi jos koru olisi valmiiksi kengässä kiinni.

Link to comment
Share on other sites

Oletteko uskaltaneet Amerikasta tilata kenkiä? Itse löysin sieltä monen monta paria ihania kenkiä, mutta toistaiseksi en ole tilausta tehnyt. Mitä jos jumiivat tulliin? Taitanee tulla sen verta lisälaskua että Suomesta tulisi halvemmaksi...

Jipii, kaikki meni hyvin ja kengät saapuivat kotipitäjän postiin ameriikoista vajaassa parissa viikossa! Ei tullut tullimaksuja, sillä summa oli pieni (35e). Tuo 35€ siis koko paketista kengät + postitus ^_^ Tämän perusteella ainakin uskallan itse suositella jenkeistä tilaamista, on nimittäin huomattavasti suuremmat valikoimat, ja selviää hyvinkin halvalla jos vähänkään tutkii tarjontaa laajemmin. Tässä vielä nämä popot: gallery_25603_631_1084352.jpg

Sen verran pitää vielä sanoa, että hieman jännitti tuo koko kun ei nettikaupassa pahemmin sovitella, mutta 6½ näyttäisi hyvin vastaavan omaa 37 jalkaa, huh!

Link to comment
Share on other sites

Oletteko uskaltaneet Amerikasta tilata kenkiä? Itse löysin sieltä monen monta paria ihania kenkiä, mutta toistaiseksi en ole tilausta tehnyt. Mitä jos jumiivat tulliin? Taitanee tulla sen verta lisälaskua että Suomesta tulisi halvemmaksi...

Jipii, kaikki meni hyvin ja kengät saapuivat kotipitäjän postiin ameriikoista vajaassa parissa viikossa! Ei tullut tullimaksuja, sillä summa oli pieni (35e). Tuo 35€ siis koko paketista kengät + postitus ^_^ Tämän perusteella ainakin uskallan itse suositella jenkeistä tilaamista, on nimittäin huomattavasti suuremmat valikoimat, ja selviää hyvinkin halvalla jos vähänkään tutkii tarjontaa laajemmin. Tässä vielä nämä popot: gallery_25603_631_1084352.jpg

Sen verran pitää vielä sanoa, että hieman jännitti tuo koko kun ei nettikaupassa pahemmin sovitella, mutta 6½ näyttäisi hyvin vastaavan omaa 37 jalkaa, huh!

Kiva kuulla hyviä kokemuksia. Itse olen aika kranttu kenkien suhteen joten senkin vuoksi olen tutkaillut valikoimaa niin ameriikasta kuin briteistä ja valikoima on kyllä huomattavasti parempi (ja hinta).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tilasin kengät eilen ruotsalaisesta nettikaupasta Matildas fest. On todella hyvää palvelua eikä hinnat ole päätähuimaavia. Nyt jännäilen että koko olisi oikea. Tilasin kengät oman jalan mittojen mukaan sekä sain päättää myös koron korkeuden. Maksoin visalla ja onnistui hyvin, sain siis kuittauksen heti tunnin sisään maksusta. :)

Link to comment
Share on other sites

http://cgi.ebay.com/MR-003K-Ivory-Stunning...=item4cdf93d203

Tilasin just. Saa nähdä miten käy kun ensimmäistä kertaa sekä PayPal että eBay käytössä :) Jouduin lähettämään viestiä perään kun enhän siinä hötäkässä muistanut kengän kokoa mainita... Toivottavasti menee viesti perille! Raportoin edistymisestä.

Odottelen kenkiä edelleen, tein tilauksen 1.3.2010. Tarkistin sähköpostista, toimitusaika 3-20 pv tilauksesta kun tuotteet toimitetaan ulkomaille. Pitää vielä vain kärsivällisesti odottaa :) Mulla vaan on sellanen kamala fiilis, että voiko tuo ahtaajien lakko vaikuttaa asiaan?

Link to comment
Share on other sites

012700.jpg

Auttakaa naikkarit! Tahtoisin tuon tyyppiset kengät joko sinisenä tai oranssina. Kovin paljoa en viitsisi kengistä kuitenkaan maksaa, siis aivan maksimissaan 100€ Joten onko jollakin tullut eteen tämän tyyppisiä popoja? On tässä vielä aikaa etsiä ja varasuunitelmani onkin siniset tai oranssit tavalliset avovarpaiset korkokengät ja siihen se kenkäkoru kiinni, mutta "kätevämpi" olisi jos koru olisi valmiiksi kengässä kiinni.

Biancolla ois tämmöset, 59€. Noissa on kyllä aika korkea valepohja ja vaikea sanoa minkälainen toi väri on oikeasti...

35-42877-47_350x330.gif

Muoks: Ääh sori, noita ei kai saa netistä tilaamalla. Mutta Biancolla on kuitenkin liikkeitä Suomessa.

Muokattu: , käyttäjä: Cranberry
Link to comment
Share on other sites

Vihqu: Oletko katsonnut smt-elegantshoes valikoimaa http://clothing.shop.ebay.com/Womens-Shoes...d=p3911.c0.m282

jos tuolta löytyy mielenen malli niin ne värjäytään haluammallasi värillä http://www.duosheng.cn/fen/color.html (tuolla oli muutamiakin sinisiä ja oransseja sävyjä). Myös koron koon voi valita, mutta jos korko on yli 10cm pitää maksaa 4 USD enemmän tai ainakin sanoi noin kun kysyin omanlaisia kenkiä. Joissakin mallikuvissa on lättänä korko saa niihin korkoa lisää. Tai toisena vaihtoehtona on, että jos haluat juuri nuo kengät voit kysyä myös niiden kustannusta [email protected] tai suoraan tehtaalta [email protected]. Itse lähetin kyselyä tuohon 1 sähköpostiin 2 eri kenkävaihtoehdosta toiset olisivat maksaneet 56.15 USD ja toiset 53.68 USD lähetyskulut olisivat olleet Suomeen 22.42 USD.

Muokattu: , käyttäjä: michie
Link to comment
Share on other sites

En tiedä meneekö kovin Ot:ksi, tai onko jossain parempaa paikkaa kysyä tätä, mutta: varattu matka Lontooseen, voisiko joku suositella liikettä, josta ostaa hääkengät paikanpäältä? Eli mahdollisimman suuri valikoima jne? Ja miel. keskustan tuntumassa. Lähinnä ajattelin, että osaako joku heti sanoa, onko jollain näistä nettikaupoista liikettä Lontoossa?

Link to comment
Share on other sites

Olen tutkinut kenkävalikoimaa netistä ja alan kääntyä Perdita's:in tai Elegant Stepsin puoleen... Nyt vaan mietityttää, että miten saisin kengät värjättyä... Onko muut tilanneet värjättyinä kenkiä netistä tai tilanneet valkoisina ja värjäyttänyt Suomessa?

Jossakin kai oli sellainen palvelu, että saa ensin sovittaa kenkiä kotona ja jos ne on hyvät, ne voi palauttaa ja värjäyttää... Mitäköhän tällainen puljaaminen tulee maksamaan...?

Link to comment
Share on other sites

http://cgi.ebay.com/MR-003K-Ivory-Stunning...=item4cdf93d203

Tilasin just. Saa nähdä miten käy kun ensimmäistä kertaa sekä PayPal että eBay käytössä :) Jouduin lähettämään viestiä perään kun enhän siinä hötäkässä muistanut kengän kokoa mainita... Toivottavasti menee viesti perille! Raportoin edistymisestä.

Odottelen kenkiä edelleen, tein tilauksen 1.3.2010. Tarkistin sähköpostista, toimitusaika 3-20 pv tilauksesta kun tuotteet toimitetaan ulkomaille. Pitää vielä vain kärsivällisesti odottaa :) Mulla vaan on sellanen kamala fiilis, että voiko tuo ahtaajien lakko vaikuttaa asiaan?

Tänään tuli sähköpostia:

We have posted the following item to you via EMS. You should be receiving it in 7-15 working days.(If you are in the remote city or town, EMS may take 12-17 working days). Note: Currently, Custom do the very strict check for EMS parcel which from China, because of the Fraud items issue. Usually EMS take 5-10 working days to delivery, but these days, it will take 7-12 working days because of Custom holding EMS parcels for a long time. If you have not received your items over 18 working days, please inform us in time, then we can provide the EMS contact number of your country, also we will submit the investigation request to our post office.

Yhteenvetona: Tilaus tehty 1.3.10, tänään 23.3.2010 postitettu Kiinasta ja vielä kestää AINAKIN 12-17 pv, että tulevat kotiin. Onneksi ei ole kiire vielä :) Kunhan nyt eivät enää jäisi tulliin...

Link to comment
Share on other sites

http://cgi.ebay.com/MR-003K-Ivory-Stunning...=item4cdf93d203

Tilasin just. Saa nähdä miten käy kun ensimmäistä kertaa sekä PayPal että eBay käytössä :) Jouduin lähettämään viestiä perään kun enhän siinä hötäkässä muistanut kengän kokoa mainita... Toivottavasti menee viesti perille! Raportoin edistymisestä.

Odottelen kenkiä edelleen, tein tilauksen 1.3.2010. Tarkistin sähköpostista, toimitusaika 3-20 pv tilauksesta kun tuotteet toimitetaan ulkomaille. Pitää vielä vain kärsivällisesti odottaa :) Mulla vaan on sellanen kamala fiilis, että voiko tuo ahtaajien lakko vaikuttaa asiaan?

Tänään tuli sähköpostia:

We have posted the following item to you via EMS. You should be receiving it in 7-15 working days.(If you are in the remote city or town, EMS may take 12-17 working days). Note: Currently, Custom do the very strict check for EMS parcel which from China, because of the Fraud items issue. Usually EMS take 5-10 working days to delivery, but these days, it will take 7-12 working days because of Custom holding EMS parcels for a long time. If you have not received your items over 18 working days, please inform us in time, then we can provide the EMS contact number of your country, also we will submit the investigation request to our post office.

Yhteenvetona: Tilaus tehty 1.3.10, tänään 23.3.2010 postitettu Kiinasta ja vielä kestää AINAKIN 12-17 pv, että tulevat kotiin. Onneksi ei ole kiire vielä :) Kunhan nyt eivät enää jäisi tulliin...

Kengät tulivat tänään. Koko 37 on ehkä aavistuksen verran suuri, mutta kenkien mukana tulleet puolipohjalliset auttavat kummasti. Luulen, että koko 36 olisi ollut liian pieni. Aika kauan kesti toimitus, tilauksen tein siis 1.3.2010. Postitus toimi kuitenkin nopeasti, 23.3.2010 postitettu 30.3.2010 perillä. N. 40 € jäi kokonaisuudessaan hintaa kengille. Olen kyllä tyytyväinen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...