Saappaat talvihäihin?


Kmedist

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minun puku ei ole valkoinen joten etsin jotain metallinhohtoisia saappaita

Päätin sit lopulta kuitenkin että hommaan valkoiset saapikkaat. Puvussani on kuitenkin valkoisia koristeita niin sopivat asun kanssa ihan hyvin. Ja päädyin itselleni tyypilliseen tapaan tilaamaan Ebaysta kahdet, mietin sitten myöhemmin kummat laitan. :girl_haha:

1219_1.JPGtulip18-wht_03.jpg

Link to comment
Share on other sites

Löysin Spirit Storesta kivoja kenkiä, tässä yksi malli, jota mietin (muitakin valkoisia löytyy)... Ei paha hintakaan, 49 euroa.

Nyt eivät enää ole mietinnässä, nimittäin nämä ostin!!!

Hienot kengät. Mie kävin ostaan eilen nimittäin just samanlaiset :) Aamun olen nyt niillä kävellyt pitkin kotia ja ihastellut....

Link to comment
Share on other sites

Minun puku ei ole valkoinen joten etsin jotain metallinhohtoisia saappaita

Päätin sit lopulta kuitenkin että hommaan valkoiset saapikkaat. Puvussani on kuitenkin valkoisia koristeita niin sopivat asun kanssa ihan hyvin. Ja päädyin itselleni tyypilliseen tapaan tilaamaan Ebaysta kahdet, mietin sitten myöhemmin kummat laitan. :girl_haha:

1219_1.JPGtulip18-wht_03.jpg

Minulle taas tulee identtinenpari noista oikeanpuoleisista. Kuvien perusteella parhaat mitä olen nähnyt, ja ehkä käyttöä häidenkin jälkeen...Tai ainakin näin yritän itselleni uskotella.

Link to comment
Share on other sites

Löysin Spirit Storesta kivoja kenkiä, tässä yksi malli, jota mietin (muitakin valkoisia löytyy)... Ei paha hintakaan, 49 euroa.

Nyt eivät enää ole mietinnässä, nimittäin nämä ostin!!!

Hienot kengät. Mie kävin ostaan eilen nimittäin just samanlaiset :) Aamun olen nyt niillä kävellyt pitkin kotia ja ihastellut....

Joo, näillä kengillä on hyvä kävellä. Ei ole liian korkeatkaan :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...

Hei,

aloitetaan ketju uuden talven myötä.. Etsin kenkiä helmikuussa 2010 pidettäviin häihin. Voitteko suositella liikettä, josta voisi löytyä hääsaappaat (sirot valkoiset) ja jossa niitä pääsisi myös sovittamaan? Kaikeksi hyväksi kokoni on 35-36 joten haasteita (ja kiire) alkaa olemaan.. Otan vinkit vastaan myös hyvistä nettiliikkeistä. Pari brittiläistä olen jo katsastanut.

Kaikki vinkit otetaan siis mielellään vastaan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...