Jump to content
Naimisiin.info

Ostatko, vuokraatko vai teetätkö pukusi?


Guest EveliinaH

Recommended Posts

Ostin pukuni uutena morsiusliikkeen alesta. Jossain välissä harkitsin jo vuokraamistakin, mutta olen kuitenkin tyytyväinen, että löysin aivan ihanan puvun omaksi kohtuulliseen hintaan. Arvelen, ettei vuokrapuvuissa välttämättä olisi ollut kovin paljon minua miellyttävää valikoimaa siksi, että halusin melko koristeellisen puvun. En tosin sitten ehtinyt vuokrapukuvalikoimiin edes tutustua, joten tämä on vain ennakkoluuloihin perustuva käsitys.

Muokattu: , käyttäjä: Belgemine
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Mulla on sellanen pieni toive, että äiti tekisi mun puvun. Äiti on tehnyt lähes kaikki mulle tärkeet puvut, kuten vanhojentanssipuvun ja ylppärimekon, ja ois ihanaa jos äiti ompelisi hääpuvunkin. :-X

Tätä mä en tietenkään yksin voi päättää, vaan pitää kysyä äidinkin ompeluhaluja. Äidin mielipide varmasti riippuu jo siitäkin minkä mallisen puvun tuun valitsemaan, mutta taitoa ja kokemusta äidillä kyllä riittää.

(Mä haluaisin kovasti itekin ommella, mutta ihan vaan sulhaselle liivin, kun taidot ei tosiaan hääpukuun asti riitä)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minä vuokraan puvun. Ei kuitenkaan ole käyttöä myöhemmin kun on oikein perinteinen morsiuspuku. Ja eipä tule sitten säilytysongelmaa eikä pesetys juttuja. Onneksi löysin täydelisen vuokrapuvun :-X Varasin sen jo. Jos en olisi vuokrapuku valikoimasta löytänyt täydellistä niin sitten olisin ostanut. Onneksi näin :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Onko kukaan kuullut jonkun tuttavansa tilanneen hääpukua Jasmine's Bridal Shopista www.jasminesbridalshop.com, joka tekee kuulemma laadukkaita feikkejä esim Pronoviaksesta ja Vera Wangista?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...