Sign in to follow this  
Followers 0
Guest syys2007(Guest)

Lasikivet

58 posts in this topic

...

Edited by Serika

Mä oon nyt kans päätynyt siihen, että pöydälle tulee lasikiviä.. Mitä muuta aiotte niiden lisäksi pöytiin laittaa?

^ meillä pöydille tulee valkoiset liinat, joiden päälle joko pinkkiä kaitaliinaa tai tapettia. kaitaliinan päälle mattalasikiviä, ei varmaankaan paljon muuta. pöytiin tulevat valmiiksi viinilasit, vesilasit, paikkakorttipussukat ja lautasliinat enkä halua, että pöytä on ahdettu täyteen tavaraa. mikäli tapettiin päädymme, niin mahdollisesti sen paikallaan pitämiseksi lasikivien sekaan tulee tuikku- tms. kuppeja.

Olen jo hankkinut ison pussin kirkkaita lasikiviä, mutta nyt on alkanut epäilyttää, että eiväthän meidän 2-3 vuotiaat lapsivieraat vaan tukehdu niihin..En tiedä laittavatko tuon ikäiset enää mitään kiellettyä suuhun vai onko ne vaan ne alle 1 vuotiaat, jotka niin saattavat tehdä? Miten te muut joille lasikivet on tulossa pöytiin ripoteltuna, onko teille tulossa lapsivieraita? Entä mitäs te tuon ikäisiä lapsia omaavat äidit olette mieltä lasikivistä pöydissä lasten ulottuvilla?

Mä en löydä noita lasikiviä mistään. Ikeat ja kaikki mistä olen kysellyt sanoo ei-oota. Muun värisiä kyllä, muttei kirkkaita.

Vinkkejä?

hongkongissa ja bauhausissa olet varmaan jo käynyt?

Edited by Tuu-tikki

^ Jep. Hong kongissa oli mattaisia, mitä ostin, mutteivat ne sovi ollenkaan kaitaliinan kanssa.

Bauhausissa ei ollut, pitäisi varmaan kysyä tuleeko niitä kenties myöhemmin?

Kirkkaat ja värittömät siis hakusessa.

Jyskissä ootko käyny kattoo lasikiviä?

Kiitos vinkeistä. Saatiin JYSKistä viimeiset pussit kirkkaita lasikiviä. Yksi asia taas vähemmin.

Kaisun laittamat kuvat on todella kauniita!

Taidan ottaa niistä idean pöytien kattamiseen.

Löysin tällä viikolla Honkkarista lasikiviä. Pussi maksoi 2,50€, n. puolikiloa. Kiviä oli sinisiä ja kirkkaita. Sinne vaan metsästämään :)

Täällä on aiempina vuosina näemmä ollut sama metsästys muilla päällä kuin minulla nyt joulukuisiin häihimme.. Eli olisiko kenelläkään antaa vinkkiä, mistä tällä hetkellä löytyisi näitä lasikiviä? :)

Kiitos paljon avusta kaikille häähuumaisille kanssasisarille!

Näitä lasisia "helmiä" olen nähnyt pilvin pimein eri väreissä sinoopereissa.

Kannattaa käydä Honkkarissa vielä kiviä katsomassa. Itse ostin sieltä n. 3vko sitten lasikivi purkkeja. Nämä oli kirkkaita ja toinen puoli lituskainen, hinta taisi olla jotain 2,50e/1kg/purkki.

Väreinä oli kirkas, ruskea ja violetin sininen. Kysyin kaupasta mahdollisuutta saada niitä vielä lisää (nyt sain niitä 4prk), mutta kuulemma on ns. "kausituote", eikä taas vähään aikaan niitä ole lisää sinne tulossa.

Hei kiitos kaikille vastauksista!

Kodin Terrassa, jos ymmärsin oikein, on vain aika kaukana tarjolla näitä lasikiviä... majailen nimittäin pääkaupunkiseudulla ja Kajaaniin asti en ihan heti ole menossa :(

Sinooperiin on tänään muutenkin asiaa, joten katsastan sieltä ja Hong Kongista!

Jännittävää odotusaikaa kaikille :)

Kovasti etsinnässä olisi vaaleansinisiä tai turkoosiin vivahtavia lasikiviä pöytäkoristeiksi.. Osaisiko kukaan neuvoa mistä saisi, halpa-halli, tokmanni jne. käyty läpi!

Pupsu, en tiedä tuleeko tämä ajoissa, mutta Kodin Terrassa on turkooseja lasikiviä! :)

Tilasin eilen ebaysta 12000 kpl 4 eri kokoisen lasikiven combon. Maksoi alle parikymppiä, ja kaikenvärisenä löytyy. Pitäisi riittää koristeluun! :)

Mimosah, kerrotko linkin mistä tilasit, olisin todella kiinnostunut! :)

Eilen tulivat postissa, ja voi pojat että ovat hienoja!! :girl_in_love:

Eilen tulivat postissa, ja voi pojat että ovat hienoja!! :girl_in_love:

Mieki oon tilannu tuolta myyjältä monenlaista, mm. kiviä ja karkkiboksit, ja kaikki on ollut priimaa. Nyt kun keksisi, miten käyttää 1cm halkaisijan kiviä- niitä ei lasten vuoksi voi pöydille ripotella. Ideoita??? :huh:

Adelein: missä kodin terrassa olet nähnyt turkooseja lasikiviä? Netin tuotehaku kun ei näytä niitä missään!