Minerva

Tillander Oy

173 viestiä aiheessa

Ja entä minkä hintainen on juurikin tuo Krassin viestissä näkyvä Tillanderin valkokultainen kaksimillinen flakka kolmella timantilla? Kun tuollaisen saisi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Muistaakseni tuossa oli ovh noin 400 euroa keltakultaisena joskus vuosi sitten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytiin just äipän kanssa eilen keskustan toisessa Tillanderissa, Kluuvikadulla ja palvelu oli kyllä tosi ystävällistä jne, vaikkei miltään kroisoksilta näytetäkään.  ;D Sattumalta käveltiin ohi ja iskin silmäni yhteen aivan ihanaan valkokultaiseen sormukseen. Siinä on keskellä isompi timantti (joko neliönmuotoinen tai sitten sellainen pisara) ja siinä sivuilla molemmilla puolilla pienempiä timantteja. Oli tosi kaunis! Hintaa tulee kyllä alustavien tiedustelujen mukaan pari kolme tonnia, mutta onneksi noi vanhemmat osallistuu häiden kustannuksiin, niin voipi olla, että saan sen suostuteltua ostamaan <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka!

Myös minä olen iskenyt silmäni Tillanderin sormuksiin  :-X. Kävin tänään kokeilemassa sitä 084? (olikohan oikea koodi) jossa isompi kivi keskellä ja sivussa pienempiä, anyway ovh. 2930€ ja valkokultaisena. Aaah miten hieno  :-X. Hinta kyllä hirvittää! Mitä luulette, mahtaakohan hinta tippua alkuvuodesta? Yleensähän uuden vuoden jälkeen on alennusmyynnit?!

Mut mä haluun sen sormuksen  ;D!!

Btw, palvelu aleksin Tillanderilla oli muuten aika töykeää. Joku täällä aiemmin jo puhuikin siitä, ja en voi muuta sanoa kuin että näin on! Huh, tuli sellainen olo että heitä ei vähempää voisi kiinostaa...  :-/

Taidan etsiä ko. sormuksen muualta, ehkäpä löydän sen jopa hieman edukkaammin...  8-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Me käytiin just äipän kanssa eilen keskustan toisessa Tillanderissa, Kluuvikadulla

Niin tuo Kluuvikadun Tillanderhan on eri yritys kuin Tillander Oy, jonka sormuksista tässä ketjussa puhutaan. Eikös se ole se Torbjörn Tillander?

Tuosta Aleksin Tillanderista en tiedä, kun en ole helsinkiläinen.

Tämän linkin takaa löytyy Tillander Oy:n jälleenmyyjät Helsingissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Krassi  :-*, täytyy kahlata nää lähiliikkeet läpi!  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä suosittelen lämpimästi Kluuvikadun Tillanderia. Todella hyvää ja nopeaa palvelua, sekä lopputulos aivan täydellinen. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tähän väliin sopii varmasti hyvin pieni Tillander selvitys väärinkäsitysten välttämiseksi ;D. Tillandereita on olemassa kolme kappaletta joilla ei periaatteessa ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

In no particular order:

1) Oy Tillander Ab "Turun Tillander". Oma valmiskoru mallisto mutta ei omaa nimikko liikettä. Jälleenmyyjiä kautta maan. http://www.tillander.fi/

2) Atelier Torbjörn Tillander. Oma liike Kluuvikadulla. Uniikki+valmiskoruja. Eivät valmista koruja muille. http://www.tillander.com/

3) A.Tillander Jalokiviseppä. Liike Alexanterinkadulla. Omaa tuotantoa ja jälleenmyyjä monille merkeille myös "turun Tillanderin" koruille. Kuuluu nykyään samaan konserniin Kultajousen, Kultakönnin, Westerbackin jne. kanssa (ei samoja tuotteita kuitenkaan). http://www.tillanderjewellers.com

Nämä riitelevät keskenään siitä kuka on se AITO Tillander ja eivät varmasti koskaan pääse yhteisymmärrykseen ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Kiitos. Mä pyysin eilen ylläpidolta ketjun nimen muuttamista Tillander Oy:ksi, koska sehän ketjun alkuperäinen ja eniten käsitelty Tillander on. Toivottavasti toiveeni toteutuu :), niin puhutaan sitten kaikki samasta asiasta eikä kirveistä ja kirveenvarsista sekaisin :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä selvennys Nedja. Mun nähdäkseni se "aito" oikea Tillander on kyllä toi Atelier Torbjörn Tillander Kluuvikadulla, jonka omistaa Tillanderin perhe (siellä on suunnittelijana mm. Anette Tillander). Jos jotakuta kiinnostaa, niin kannattaa tutustua ko. liikkeiden historiaan, sen perusteella voi jokainen tehdä omat johtopäätöksensä ko. asiasta...Sitä liikettä siis suosittelen lämpimästi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Okei, mutta tästä lähtien tuo Tillander ei enää kuulu tähän ketjuun ;)

(Mitä tuohon aitoon ja oikeaan tulee, niin jokaiselta löytyy yhtä vahvat perustelut oman kantansa puolesta, ja samasta Tillanderistahan ne lähtöisin ovatkin, joten tavallaan kaikki ovat oikeassa.)

Kiitos ja kumarrus, Heissu :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ajattelin laajentaa tätä ketjua yleisemmäksi Tillander-ketjuksi, koska en ainakaan löytänyt sellaista...

Olen iskenyt silmäni tähän sormukseen:

028_1.jpg

Mikähän tämän hinta on?

Mä oon kans ihastunut tohon sormukseen! Millainen kihla sulla on?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mä oon kans ihastunut tohon sormukseen! Millainen kihla sulla on?

Mulla on kihla ja vihki sormessa jo, joten tämä sormus tulisi johonkin muualle, ehkä toisen samanlaisen mutta keskikivettömän viereen, jos siis saataisiin vaikkapa lottovoitto ::) ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kellään tietoa tämän hinnasta (noin suunnilleen)?

999.jpg

muoks. En tarvitse enää hintaa. Lähtee kaupasta alle tonnilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mulla on kihla ja vihki sormessa jo, joten tämä sormus tulisi johonkin muualle, ehkä toisen samanlaisen mutta keskikivettömän viereen, jos siis saataisiin vaikkapa lottovoitto ::) ;D

Ok!  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ostin tillanderin valkokultaisen sormuksen vähän aikaa sitten, timantteja siinä on 3x0,07 ca ja sen hinta oli noin 800 e. Tuossa kyseisessä sormuksessa näkyy olevan 3x0,06 ca timantit eli sen perusteella hinta on hieman edullisempi. Sen tarkempaa arviota en osaa sanoa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä vielä Ompukan kyselemä sormus (vaikka sitten olisi kuinka laitonta liittää kuvia ketjuihin ;)).

494_valko_3.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokeilin tänään tätä, oli kyllä ihana  :-X Voisin ottaa keltakultaisena :-X843.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään