Jump to content
Naimisiin.info

Häätanssikurssi hakusessa (yhdistetty)


onnentyttö

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Tervehdys

Olemme alkaneet suunnitella häitämme, ajankohta elokuun lopussa 2010. Häävalssin sijasta aiomme tanssia häätanssin ja nyt meidän täytyisi löytää joensuun alueelta joku meille yksityisopetusta antamaan, sekä suunnittelemaan meille koreografiaa. Osaisiko kukaan neuvoa pätevää nuorekasta opettajaa? Kappale on hitaanpuoleinen suomirock biisi.

Onnenmaa tanssikoulu on oikeastaan ainoa mitä netin kautta löysin, mutta varmasti on myös yksityisiä.

T:Satu & Heikki

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Moi!

Onko lisää kokemuksia Helsingin tanssikursseista? Mieluiten mahdollisimman läheltä keskustaa, mutta Blomqvist ei innostaisi =/

Onko kokemuksia Pilvistepsistä? Jossain topicissa joku oli sanonut, että palvelu olisi huonoa, onko muilla sama kokemus?

Mitä muita paikkoja olisi?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ihmettelen tuota että miksei Blomqvistien tanssikoulu kiinnosta, itse olen siellä käynyt viime vuonna sellaisen kurssin missä opin kaikki tanssit ja siellä on joku takuu että siellä saa käydä samalla rahalla kunnes osaa kaikki tanssit. Opettajat on nuoria ja hauskoja, ja koulua vetää Blomqvistien 3-kymppinen tytär joka on todella mahtava. Itse olen menossa vielä erikseen heidän häävalssikurssille joka maksaa 30 euroa, mikä lienee häissäni halvin menoerä sukkanauhan jälkeen. Kuulemma osaamme jo tarvittavat askeleet mutta tuolla kurssilla opastetaan paljon muuta mikä liittyy siihen häävalssiin. On todella harmillista jos vanha kääkkä on pilannut monilta tuon koulun maineen, minä ainakin olen ollut todella tyytyväinen ja voin suositella sitä ihan kaikille. Näkikö muuten kukaan satuhäät-ohjelmaa jossa tanssikoulu high heels opetti häävalssia! Harmitti sen parin puolesta kun heidän valssi meni ihan pilalle, koska panostivat siihen paljon mutta silti se oli ihan hirveää takkuilua, en tiedä johtuiko jännityksestä..

Link to comment
Share on other sites

ja siis äkkiä vielä korjaus, kun luin uudeestaan viestini läpi. Siis minulla ei ole kokemusta high heelsistä, harmitti siis vaan sen parin puolesta kun häävalssia ei voi ottaa uudestaan ja siihen oli panostettu mutta silti se meni tosi mönkään ja vielä televisiossa. EN siis sanonut että vika oli high heelsissä, josta minulla ei ole kokemusta.. Ihme selittelyä, mutta en halunnut missään nimessä parjata ketään..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Olisiko jollakin kokemuksia häätanssi kursseista? Tai kokemuksia juuri teille suunnitellusta häätanssista? Ja vielä tanssikouluja,tms.jotka sellaisia järjestäisi pk-seudulla?

Meillä suunnitteilla häihin jokin muu kuin perus valssi ja siksi apua kaipailen. =)

Saitkohan koskaan apua tai löysitkö kursseja? Itsekin haaveilen vähän erilaisesta häätanssista, mutta ajanpuutteen vuoksi yleisille kursseille osallistuminen on vähän haastavaa...

Minkälaista tanssia olit ajatellut, jos saan udella? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 9 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...