Jump to content
Naimisiin.info

Trash the Dress video - Suomessa?


Playing the Future

Trash the Dress  

93 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Törmäsin aivan ihanaan Trash the Dress -videoon :wub: ja aloin miettimään onkohan Suomessa yhtä ammattitaitoisia kuvaajia kuin StillMotionilla? Siis niiden häävideot on avain mahtavia! Kuola vaan valuu... :blush: Paljonkohan tuollainen video suurinpiirtein kustantaa, koska näyttää laadukkaalta/kalliilta?

Taisi mennä uudelleen harkintaan rekrytoida joku sukulaisista kuvaamaan häitämme. Vinkkejä loistavista kuvaajista otetaan vastaan. ;)

Muoks. Ohhoh olipas kallista. Alk. 4900 dollaria per video. :blink: Ehkä Suomessa vois saada yksinkertaisempaa halvemmalla. Noilla amerikkalaisilla taitaa olla aikamoinen kuvauskalusto ja huippuammattilaiset kuvaamassa, jos jälkeä katsoo. Mut en olis arvannu et noin kallista on. :wacko:

Muokattu: , käyttäjä: Playing the Future
Link to comment
Share on other sites

Vastasin "muu selitys". Minulle ei tule perinteistä morsiuspukua vaan teetetty, värillinen iltapuku. En todellakaan aio tuhota sitä häiden jälkeen vaan käyttää vielä toistekin juhla-asuna joko sellaisenaan tai hieman muokattuna. ;)

Video ja kuvat olivat ihan mielenkiintoisia, mutta hieman omituisia häävideoksi ja -kuviksi, sillä sulhanen/mies tuntui jotenkin olevan niissä vain kulissina tai avustajana eikä toisena päähenkilönä. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Muoks. Ohhoh olipas kallista. Alk. 4900 dollaria per video. :blink: Ehkä Suomessa vois saada yksinkertaisempaa halvemmalla. Noilla amerikkalaisilla taitaa olla aikamoinen kuvauskalusto ja huippuammattilaiset kuvaamassa, jos jälkeä katsoo. Mut en olis arvannu et noin kallista on. :wacko:

En nyt tiedä onko tuo paha hinta videosta, jenkeissä normaali koko päivän dokumentaarinen häävalokuvauskin on usein päälle 2000 taalaa.

Nyt kiinnostuin tuosta häämekon "tuhomaisesta" :grin: Mahtaako kukaan täällä pks seudulla tehdä tällaista valokuvausta?

Link to comment
Share on other sites

Trash the Dress -kuvaukseen voi hankkia sovituspuvun tahi halvan netistä ostetun puvun. Asian ratkaisemiseksi on olemassa monia niksejä. Yhtä upeita kuvia olen nähnyt tästä trendivillityksestä myös. Lopputuloksen ei tarvitse olla video. Yksi tausta-ajatuksista on myös se, että kun kerran elämänkumppani on löytynyt, pukua ei tarvitse toista kertaa käyttää

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Vastasin kyllä, ehdottomasti. Mutta hääpukua en heti seuraavana päivänä kyllä menisi tuhoamaan ;)

Tästähän oli myös juttua Häät ja Juhlat- lehdessä 7/2008 ja siitä itse asiassa sain tuon idean.

Minä en ala tuleville lapsilleni/lapsenlapsille pukua säilyttämään enkä halua että se pölyttyy missään kaapissa. Ja myymään en pukua ala :P

Joten miksipä ei sitten pukua voisi tuhota ja saada aivan upeita kuvia ;)

Link to comment
Share on other sites

Mun on vaikeaa ymmärtää miksi joku ei halua myydä pukuaan mutta on valmis tuhoamaan sen. Puvun tekoon on käytetty luonnonvaroja, puku on kuljetettu (ainakin usein) pitkän matkan päästä Suomeen ja siinäkin on kulunut luonnonvaroja. Miksi tuhota kaunis ja käyttökelpoinen asu? Kierrätys kunniaan! Oma pukuni on jo 3. kertaa käytössä ja tuskinpa siitä tietämätön huomaa puvussa mitään jälkiä edellisistä käyttäjistä. Ehkä oon vähän liikaa sit viherpiipertäjä... :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Tosi upea video. Harmi että häät tuli ja meni (kohta 3v sitten) joten enpä pääse toteuttamaan.

Mikset pääsisi? Kuvathan voi ihan hyvin ottaa vaikka häistä olisi kulunut vuosia. Mikäli sinulla on hääpukusi tallella. :D Eikö olisikin ihanaa pukeutua siihen vielä uudelleen?

Enemmän omasta kuvauksestani kirjoittelin tähän toiseen TTD -ketjuun

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Mun on vaikeaa ymmärtää miksi joku ei halua myydä pukuaan mutta on valmis tuhoamaan sen. Puvun tekoon on käytetty luonnonvaroja, puku on kuljetettu (ainakin usein) pitkän matkan päästä Suomeen ja siinäkin on kulunut luonnonvaroja. Miksi tuhota kaunis ja käyttökelpoinen asu? Kierrätys kunniaan! Oma pukuni on jo 3. kertaa käytössä ja tuskinpa siitä tietämätön huomaa puvussa mitään jälkiä edellisistä käyttäjistä. Ehkä oon vähän liikaa sit viherpiipertäjä... :huh:

Täysin samaa mieltä.. En ymmärrä..

Link to comment
Share on other sites

Mun on vaikeaa ymmärtää miksi joku ei halua myydä pukuaan mutta on valmis tuhoamaan sen. Puvun tekoon on käytetty luonnonvaroja (clip)

Täysin samaa mieltä.. En ymmärrä..

No, periaatteessahan häiden merkitys on lähinnä symbolinen, ja kuitenkin niitä varten suuri joukko ihmisiä matkustaa paikasta toiseen. Monet ostavat uusia vaatteita häitä varten. Uskoisin, että morsiamen mekon osuus häiden kokonaisympäristörasituksesta on pieni.

Minusta nuo Trash the Dress -kuvat voivat olla yksi häiden kohokohtia. Niistä näkyy tietty nuoruus ja vallattomuus, ja uskoisin itse, että niitä osaavat arvostaa myös jälkipolvet vuosien jälkeen.

Muokattu: , käyttäjä: Ilkka
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...