Jump to content
Naimisiin.info

Tekstiviestillä tieto kihlautumisesta?!


sera-

Recommended Posts

Mä en edes ilmottanut kun niille kenet kutsuttiin kihlajaisiin eli vanhemmat ja isovanhemmat, ja sisarukset perheineen. "Menimme kihloihin 31.12 joita olisi tarkoitus vietää..." plaaplaa. Eiköhän se tieto että kihloihin ollaan menty, mene kaikille ajallaan perille, ja jos ei mene, niin ei se mua kauheesti haittaa.

Aika moni sitten huomas facebookin kautta, itseasiassa nyt kun aloin tarkemmin miettimään, niin sieltä se Äitikin sen ekana näki. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Yritimme välttää sukulaisten hössötystä ja sitä että joutuisimme laittamaan ihmisiä "tärkeysjärjestykseen" kenelle kerrotaan ensimmäisenä, joten laitoimme kaikille vain sähköpostilla kuvan sormuksistamme. Hössötyksen välttely ei onnistunut täysin, sillä nyt kaikki soittivat vuoron perään "oletteko te menneet kihloihin? Voi miten ihanaa, kerro kaikki!". Mutta olihan se ihan mukavaa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eilen käytiin ostamassa sormukset ja perjantaina 26.6.09 kihlaudutaan. Nyt sitten mietin, että miten sitä kertoisi vanhemmille ja sukulaisille asiasta. Kaverit toki huomaa Facebookista ja lauantaina muutenkin näen kavereita. Mitään kihlajaiskahvituksia ei ajateltu pitää.

Link to comment
Share on other sites

Mä laitoin kuvan sormuksista heti multimediaviestinä menemään veljelle, isälle, kummitätille ja kahdelle kaverille. Äidille soitin, samoin mies soitti kotia. Tavallisia tekstareita laiteltiin kavereille ja soittelin mummulle vielä. Miehen mummulle käytiin kertomassa, olis saanu sydärin, jos olis puhelimessa kerrottu :girl_haha:

Mun mielestä se oli yksinkertasinta kertoa vietillä niille, joille ei jaksanu soittaa.

Link to comment
Share on other sites

Me taas emme voisi missään nimessä kuvitella kertovamme niinkin arkisesti kuin tekstiviestillä. Jotenkin sitä haluaa että se hetki kun kerrotaan on ihana hetki muiden joukossa. Olemme olleet kihloissa jo noin kuukauden, emmekä ole vieläkään kertoneet kenellekään. Sormusten etsintä on käynnissä, ja toivoisimmekin että sormukset olisivat sormissa jo silloin kun kerrotaan.

Meillä on tuparit vanhemmille ja isovanhemmille heinä- elokuussa, ja ajattelimme että tupareissa olisi kiva julkistaa myös kihlaus. Tyyliin "luulitte tulevanne tupareihin, mutta nämä ovat myös kihlajaiset..." ja sitten skumppaa :D Tällöin ei tarvitsisi sitäkään pohtia että kumman vanhemmille kerrotaan ensin, kun olisivat samaan aikaan paikalla.

Kavereille kertomisella ei ole niin väliä, mutta esim. kaasoilleni haluan kertoa kasvotusten. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Soitimme molemmat vanhemmillemme ja isovanhemmille ja itse ainakin myös parille läheisimmälle ystävälle, joillekin ystäville laitoin tekstarin. Ajattelimme kyllä järkätä jonkinlaiset illanistujais-pikkujoulut, joissa juhlistettaisiin kihlautumista ja kutsuttaisiin kaveripiiriä laajemminkin paikalle :) Kummankin vanhemmat asuvat eri paikkakunnalla, joten porukoiden kanssa juhlitaan sitten jouluna kumpikin tahoillamme.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

"Peukalo, etusormi, keskisormi, KIHLATTU. Nimetön on rengastettu 12.1.2010 <3 t. X (mun nimi) ja X(miehen nimi), ne tulevat XXXXX (mun tuleva, miehen oleva sukunimi)

Omille vanhemmilleni soitin heti, ja mun vanhemmille soitin, koska oltiin toisella paikkakunnalla tuona hetkenä, ja halusin kertoa heti. Miehen vanhemmille kerrottiin kasvotusten, kuin myös mun mummille. Lähimmille ystäville ja sukulaisille meni sit tuommonen ylläoleva tekstari :)

Muokattu: , käyttäjä: Jenni-e
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

me kihlauduttiin yhteisestä sopimuksesta 1.1. heti vuoden vaihtumisen jälkeen, vanhemmille ja isovanhemille lähti tekstiviesti tyyliin: mies ja nainen meni kihlohin äsken. hyvää uutta vuotta! sana tarkasti en muista enää, olisin soittanu mutta keskellä yötä en viittiny häiritä ja lähti helposti ryhmäviestinä kaikille sama.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Vanhemmille kerrottiin kasvokkain, koska mielestäni näin tärkeä ja mukava asia on kiva kertoa kasvokkain, jos vain mahdollista.

Muille sitten: mies soitti veljillensä ja lähimmille kavereille laitoin tekstiviestit. Samalla kun sai kätevästi ilmoitettua kutsusta kihlajaisjuhliin. Puhelin kyllä alkoi pian sen jälkeen raikata varsin vilkkaan.. :girl_haha:

Muuten fb hoiti homman. :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vanhemmille kerrottiin kasvokkain seuraavana päivänä, sisaruksille ja lähimmille ystäville lähti samalla tämmöinen viesti: "Kuinka onkaan kaksi lasta matkan myötä muuttuneet, se ihme on kai vasta, oomme tänne selvinneet." Kihlauduimme 9.7.2010 teejiin ollessa nolla. Loput sitten näki facebookista. (ja tuo laulunpätkä on Juha Tapion Kaksi Puuta)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onneksi on Facebook, pääsee vähällä uutisoinnissa :girl_haha:

Aivan! Sieltä tiedon bongasivat ne, joille ei laitettu viestiä. Lähimmille laitettiin kuvaviesti käsistä sormuksineen. Paitsi äidilleni, jolla ei kuvaviestit näy... Hänelle sitten laitettiin vaan simppeli ilmoitus, että ollaan kihlauduttu. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...