*Tiuku* Posted December 5, 2018 Report Share Posted December 5, 2018 Kyllä kosinta oli minulle täydellinen yllätys. Olin sitä jo vuosia odottanut, mutta mitään ennakkovaroittelua tai muitakaan merkkejä ei ollut ilmassa. Emme ole koskaan puhuneet kihloihin menosta yhteisenä sopimuksena. Olen myös sanonut, että ei mua tarvitse varoitella. En ymmärrä, mikä järki sellaisessa on. Olen monia kertoja myös odottanut kosintaa ja miettinyt, että tässä olisi hyvä hetki, mutta kun mies sitten kosi, se tuli aivan yllättäen ja tuntui toteutuessaan epätodelliselta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moony Posted January 23, 2019 Report Share Posted January 23, 2019 Olimme puhuneet kihloista, sovimme että kun on hyvä hetki/fiilis niin mennään kihloihin. Eli sovittiin yhdessä, se oli meille sopivin tyyli/tapa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nellikaramelli Posted January 30, 2019 Report Share Posted January 30, 2019 Ihan täysin yllätyksenä tuli! Sormuskin oli hankittuna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Näkkäri1979 Posted February 17, 2019 Report Share Posted February 17, 2019 Pitkälti sovittiin yhdessä, mutta kyllä silti sulho vielä kysyi, että tahdotko varmasti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opukka Posted March 12, 2019 Report Share Posted March 12, 2019 Minun toiveestani asia sovittiin etukäteen (eli puhuttiin kaikki asiat puhki, että meillä on varmasti samat ajatukset asioista). Käytännössähän siis olemme jo kihloissa, mutta mies on ehdoton, että ennen kosintaa ei ole kihloja. Sormukset valittu kuitenkin jo ja häistä puhuttu. Kosinnan ajankohdan mieheni aikoo kuitenkin pitää salaisuutena eli jännitystä on tässä odottelussa, että milloin se h-hetki on! Kosinnan jälkeen aletaan sitten vasta suunnittelemaan vihkimisen päivämäärää. Hennel1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naakatar Posted August 13, 2019 Report Share Posted August 13, 2019 (edited) * Edited April 30, 2020 by Naakatar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alisen Posted September 7, 2022 Report Share Posted September 7, 2022 Oli täysin yllätys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunter308 Posted November 2, 2023 Report Share Posted November 2, 2023 Sovittiin etukäteen. Mä tein videon muistoksi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxglove Posted April 22, 2024 Report Share Posted April 22, 2024 Täysi yllätys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts