Jump to content
Naimisiin.info

Bridezillas-verkkokauppa


suvi09

Recommended Posts

Jee tämä tarina sai onnellisen päätöksen. :girl_smile: Tänään tuli viestiä kaupasta, jossa oli mukana seurantakoodi paketille, joka jopa toimi!! ^^ Tänään illalla oli lähtenyt paketti Hesasta kohti kotia.

En usko että olis näinkin "nopeesti" tulossa, jos en olis pariin otteeseen kyselly paketin perään.

Loppu hyvin kaikki hyvin. ^^

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 366
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mullakin asiassa on käynyt hyvin, kannatti muutamaan kertaan vähän "höykyttää" sähköpostitse, niin seurantakoodin sain ja se toimii. Paketti eli puku on jo itse asiassa omassa postissani minua odottamassa, että sen tänään haen! Ihanaa! :)

Ainoa jännitysmomentti on tietenkin se, että puku vastaa kaikilta osin odotuksia. Niistä sitten tulen vielä kertomaan. Mutta tosiaan kun lupasivat toimitusajaksi 6-8 vkoa, tässä meni yksi viikko yli eli ei paha!

Link to comment
Share on other sites

Aivan uskomatonta, miten tällaisen annetaan jatkua!

Eikö poliisi voi sulkea tätä nettikauppaa, kun selkeästikin on kyseessä huijari. Minä tilasin ajoissa kaitaliinat ja muuta koristelua yli satasen edestä hyvissä ajoin. Nyt sitten on vajaa viis viikkoa aikaa löytää uudet, suunnilleen samalla hinnalla. Ei tule olemaan helppoa.

Kaitaliinoissa toimitusaika luki olevan se kaks viikkoa, ja sit ku ei kolmeen viikkoon kuulunu, niin otin yhteyttä ja he kertoivat toimitusajan olevan 2-4 viikkoa, mutta maksimissaan 4 viikkoa. Uudelleen otin yhteyttä, kun viisi viikkoa tuli täyteen, eikä mitään kuulunut. He sanoivat laittavansa paketin postiin saman viikon viikonloppuna.

Noh! Minä vastasin heille, että jos ei maanantaina pakettia näy, niin pistän kuluttajansuojeluviranomaiset heidän peräänsä. Pe, ei vastausta, eikä viikonloppuna. Maanantaina tuli viesti, että "jostain syystä" pakettia ei ole postitettu ja että haluanko perua tilauksen. Missään välissä ei mitään pahotteluja, kuin lapsen kirjoittamia viestejä kaikki viestit. Kännykkä ei toimi. Eikä edes nimeä viestien perässä.

Uskomatonta p:n jauhantaa sanon minä. Älkää MISSÄÄN TAPAUKSESSA tilatko tuolta.

Terv. Harvinaisen vihainen morsian

Link to comment
Share on other sites

Noniin, siis puku todella oli postissa, kuten pitikin ja se ON ihana, aivan unelma eli aivan kuin kuvassa, jopa parempikin eli yllätyin positiivisesti. Hinta-laatusuhde kohdallaan, maksoin kuitenkin puvusta alle 300 ja puvun mukana tuli samaa tyyliä oleva käsilaukku sekä hansikkaat (joita en välttämättä laita). Olen onnellinen. :)

Mutta siitäkin huolimatta, että minulle kävi nyt näin, en tuosta putiikista enää luultavamminkaan mitään tilaa.

Link to comment
Share on other sites

Juuh, no.. Vaikka meillekin paketti tuli juuri ja juuri ajoissa,niin sisältö ei ollut ihan tasan sitä mitä tilattiin. Tilasimme 4 sellaista tummanpunaista kertakäyttökameraa. Sähköpostissa, missä tuli paketin seurantakoodi, luki että pistivät tulemaan kaksi semmoista mitä tilattiin ja kaksi vaaleanpunaiset ruusut-kuosilla. Avattin paketti niin olivat kaikki neljä ihan eri mitä tilattiin.. Pakko ne oli kelpuuttaa kun niin myöhään tulivat, katsotaan millasia kuvia niillä tuli, sitten kun saadaan ne kehitettyä.

Link to comment
Share on other sites

Sain melkein kaikki tilaamani tavarat(siinä meni n. 3 kk) Mutta kertakäyttökameroita ei koskaan tullut koska niissä oli "huono päiväys". Pyysin sitten rahat takaisin niistä. Rahojani en ole vieläkään saanut... Siitä on nyt kuukausi, ja olen lähettänyt sen jälkeen ainakin 3 s-postia.

Näin sitten vasta tänään sen s-postijutun täällä ja lähetin uuden viestin siihen... saas nähdäy tuleeko vastausta. Tai jos edes koskaan saan rahojani takaisin! Jos niitä ei tällä viikolla ala näkymään teen aivan varmasti rikosilmoituksen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei Jee, minäkin sain kolmen kuukauden odottelun ja muutaman vihaisen sähköpostin (+kuluttaja-asiamiehelle valituksen ) jälkeen omat tavarani! Kamerat eivät tosin olleet sellaiset kuin tilasin, mutta ei paljon enää haittaa. Menkööt! Pääasia, että sain kaiken tilaamani.

En siltikään suosittele kenellekkään kyseistä firmaa. Huh huh.

Link to comment
Share on other sites

Täällä myös yksi joka on jo tilannut kaupasta :(

2kk olen odotellut. Toukokuun lopussa kun kyselin tilausta, tuli vastaus että loput tavarat tulee tiistaina niin paketti lähtee.. Nyt 1kk myöhemmin, ei ole kuulunut mitään. Juhannuksena pistin postia, mutta eipä ole vastannut. Nyt eksyin tänne lukemaan tätä viestiketjua ja pistin samantien sähköpostia liikkeeseen että haluan kaupan purun, olen odottanut jo liian kauan. Ja aika kipakkaan sävyyn myös vilauttelin poliisi-korttia.

Koska jos tavarat tulevat joskus puolen vuoden päästä ja ovat vielä vääriä, kiikutan mielummin rahani muualle.. Ja olin tilannut paljon askartelu tavaraa niin olisi kiva saada koristeet valmiiksi hyvissä ajoin ettei tarvi stressata :)

Link to comment
Share on other sites

Onhan tää nyt ihan p*****stä, että tollanen pulju pyörii. Jos kaikki täällä (aiheesta) valittaneet olisivat tehneet kuluttajasuojavirastoon kantelun, olisiko kauppa kenties jo suljettu? Itse en kyllä tyytyisi vääriin tuotteisiin vain siksi, että on kiire ja pääsee helpommalla. Toi toimintahan on ihan selvää kusetusta. Kamat tilataan jostain Kiinasta, kun tarpeeksi paljon tilauksia on tullut.

</murr>

Link to comment
Share on other sites

Tilasin tuotteita bridezillas-verkkokaupasta 9.5.2011 ja maksoin tuotteet heti (niinkuin ikävä kyllä on tapana) ja jäin odottelemaan tilaustani.

Työkiireitä sun muuta ja asia oli pois mielestä jonkin aikaa, laitoin sitten kesäkuun alussa sähköpostitse kyselyä tilaukseni perään ja lupasivat toimituksen tavaroilleni seuraavalle viikolle. Tavaroita ei ole vieläkään kuulunut, puhelinnumeroon ei vastata ja sähköpostiin odotan nyt jonkinlaista vastausta :( harmittaahan tämä kun kyseessä on 158 euroa aj tarpeelliset tarvikkeet hääjuhlaamme. Olen siis laittanut kyseiseen firmaan jo kuluttajaviraston valituksen toimituksen viivästymisestä ja katsotaan mitä tuleman pitää, lupasin heille armonaikaa tämän viikon perjantaille asti (eli jos tuotteet eivät tule sitten niin..), seuraava vaihe on sitten kuluttajaviraston kanssa asiontia sekä rikosilmoituksen tekeminen.

Tämän ketjun tosiaan löysin vasta viime viikolla ja nyt kadun että tein tilauksen ennen kuin tutkin kirjoitteluja kys. firmasta..

ÄLKÄÄ IHMISET TILATKO TUOSTA PULJUSTA YHTIKÄS MITÄÄN!

TAI JOS ETTE OLE SAANEET TILAAMIANNE TAVAROITA TAI RAHOJANNE TAKAISIN, OTTAKAA IHMEESSÄ YHTEYTTÄ KULUTTAJAVIRASTOON JA SITTEN POLIISIIN.

SAADAAN TÄLLAISET MÄDÄT OMENAT POIS PILAAMASTA MUIDEN SAMAN ALAN VERKKOKAUPPOJEN MAINETTA!

Link to comment
Share on other sites

Itse pistin juuri äsken kuluttaja-asiamiehelle valituksen kyseisestä kaupasta.

Lähetin valituksen kopion bridezillasille ja sanoin että jos rahoja ei kuulu takaisin huomiseen aamupäivään mennessä, teen rikosilmoituksen. Saa nähdä mitä tapahtuu.. Minulla kuitenkin sama pankki kuin kaupalla, joten tilisiirron pitäisi heti näkyä jos maksavat takaisin..

Link to comment
Share on other sites

Guest puolukka

MÄ MYÖS TILASIN 3 KUUKAUTTA SITTEN PUVUN YMS.TAVARAA,EI IKINÄ TULLLUT,RAHAT MENI YLI 300e! EIVÄT VASTAA VIESTEIHIN,KULUTTAJA-ASIAMIES ON OLLUT YHTEYDESSÄ,EI VASTAUSTA VIELÄKÄÄN,NYT OLEN RIKOSILMOITUKSEN TEHNYT.P...LE!!

Link to comment
Share on other sites

Guest morsmaikku

Mäkin menin halpaan ja tilasin tuotteita toukokuun alussa sieltä. Juhannusta edeltävällä viikolla aloin kyselemään missäköhän vaiheessa tilaukseni on. Johon he vastasivat, että osa tuotteista saapuu heille ensi viikolla, jonka jälkeen he postittavat tilaukseni. Tähän päivään mennessä ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään. Olen laittanut useita viestejä todella kipakkaan sävyyn, joihin he eivät ole vastanneet enää mitään. Stressi alkaa olla jo ääripisteillä, sillä häät on kuun lopussa ja siellä on suurin osa meidän koristeluista sekä karkit. Prrrrrkele että ottaa päähän. :(

Kuluttaja-asiamiehelle tein tänään varmuudeksi ilmoituksen, että saan joko tuotteeni sieltä viimeistään ensi viikolla, tai rahani takaisin, jotta voin sitten tilata samat tuotteet Sinellin verkkokaupasta..

Peukut pystyssä täällä nyt sitten odotellaan mitä tapahtuu.

Mutta tosiaan, ÄLKÄÄ TILATKO KYSEISESTÄ VERKKOKAUPASTA IKINÄ MITÄÄN, JOS HALUATTE VÄLTTÄÄ TÄMÄN YLIMÄÄRÄISEN STRESSIN....

Link to comment
Share on other sites

Ohhoh.. mun viesteihin ei tosiaan enää vastattu. Laitoin molempiin s-posti-osoitteisiin ja kerroin haluavani rahat takaisin. No just äsken tuli sitten paketti kotiin, jossa oli täsmälleen kaikki 3 erilaista nauharullaa, mitä olinkin tilannut 3,5 kk sitten.

Harmi vaan, et oon kerenny jo ostaa muualta ku häihin on reilu viikko aikaa.

Mutta älkää tosiaan tilatko sieltä mitään tai ainakaan mitään pukuja, jotka maksaa astetta enemmän. Oikein sydäntä kylmää, kun lukee näitä juttuja. Itellä kun se tilaus oli vaan parikymppiä.

Link to comment
Share on other sites

Guest morsmaikku

Joo ei oo tosiaan munkaan viesteihin sen yhden viestin jälkeen enää vastattu. Nyt olen laittanut molempiin osoitteisiin varmaan 6 meiliä sen jälkeen. Tänään sitten lähetin kopion kuluttaja-asiamiehelle tehdystä valituksesta ja kerroin, että jos eivät huomiseen mennessä vastaa pystyvätkö toimittamaan tilaukseni ensi viikon loppuun mennessä, niin teen asiasta lisäksi rikosilmoituksen. Minulla kun sattuu olemaan siellä 200e kiinni ja kaikki hääkarkit, saippuakuplat ja terälehdet. Häät nyt kun on kuitenkin 30.7. niin alkaa tulemaan jo pieni kiire niiden kanssa. :hysteric: Luotin siihen, että tavarat olisi minulla 2vkon päästä tilauksesta, niin kuin toimitusajaksi luvattiin. :skilletgirl: ei näköjään saisi olla liian sinisilmäinen....

Jokatapauksessa, viimeinen kerta kun tilaan sieltä verkkokaupasta yhtään mitään!!!! :skilletgirl:

Link to comment
Share on other sites

Tilasin kyseisestä verkkokaupasta hääpuvun 15.4... tähän päivään mennessä en ole pukua saanut. Kesäkuun alussa sain viestin (lukuisten yhteydenottoyritysten jälkeen), että puku toimitetaan seuraavalla viikolla. Tämän jälkeen olen neljä s-postia myyjälle laittanut joihin mihinkään ei ole vastattu. Äsken täytin netissä kuluttaja-asiamiehelle valituksen... Ellei tästäkään ole hyötyä, teen rikosilmoituksen. Tosin olen aivan varma että en näe pukua tai rahojani koskaan...

Link to comment
Share on other sites

Hyvä, että löysin tämän ketjun! Olin ajatellut, että tilaan tuolta kyseisestä putiikista jotain koristeluun liittyvää ym. (kuitenkin pientä), mutta tulinpa toisiin aatoksiin!!

Toivottavasti kaikki saavat tavarat ajoissa, siis ennen häitä tai sitten vaihtoehtoisesti saatte rahanne takaisin!!

Link to comment
Share on other sites

Täällä kans yks erittäin äkäinen Bridezillas-asiakas!! Tilasin kesäkuun alussa 140 eurolla tavaraa, varastotuotteita kaikki! Kaksi sähköpostia oon vasta laittanu, enkä enempää laitakaan! Häät ensi viikolla, joten taitaa mennä vielä tuo 140 euroa johonkin toiseen putiikkiin. Sapettaako?!? :skilletgirl:

Link to comment
Share on other sites

Miten tuolalinen kaupap voi olla vielä pystyssä!

Itse tilasin huhtikuussa hääkarkkirasioita painatuksella ja muista koristeita, tilauksen arvo vajaa 100 e, maksoin heti.

Painotuotteiden toimtiusjaksi oli ilmoitettu noin 3 vko, no, se on virunut nyt 3 kk:eski

Ensimmäiseen viestiin vielä vastattiin, ei pahoiteltu lainkaan, ilmoiettiin vain lyesti, että painotuotteissa on pientä viivettä. Sen jälkeen viesteihin ei ole vastattu lainkaan, mutta seuraavaksi aion käyttää tuota rikosiomoitus uhkausta, koska se ei oikeasti ole enöä kaukana, häät ovat pian, ja oleelliset rasiat puuttu, ja epävarmaa on saako niitä koskaan

IHAN OIKEASTI, VÄLTTÄKÄÄ SITÄ PASKA PULJUA!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...