Sign in to follow this  
Followers 0
AnnaIida

Mistä helmipinnejä?

15 posts in this topic

Etsiskelen siis pinnejä, joissa olisi helmiä. Olen suunnitellut nutturakampausta, johon tulisi pienen hiuspannan lisäksi sitten noita helmiä sinne kiekuroiden sekaan. En ole nettikaupoista vielä löytänyt :girl_sad: Mistä olette noita pinnejä ostaneet ja mitä maksoivat?

Glitter nimisessä liikkeessä ainakin näin jos jonkinlaisia helmipinnejä.. ketjuliike joten varmaan melkein joka kaupungista löytyy..

Eikös tommosia pinnejä olisi suht helppo tehdä itsekin?

Löytyykö täältä mitään?

TÄÄLLÄ näytti ainakin jotain olevan! :)

Glitterissä oli sellaisia spiraalivartisia, ja halvempia kuin ne, joihin oon nettikaupoissa törmännyt. Itse en ostanut helmipäällä vaan strassikoristeella, 6 kpl 4,50€.

Ainakin hengettömistä pystyy tekemään helmiversioita itse, askarreltiin niitä kaverin kanssa yhtenä iltana. Eli ostaa helmiä (esim. Swarovskin helmet on hyvännäköisiä), jotka sitten kiinnittää ohuella hopeoidulla rautalangalla kiertämällä hengettömän päähän. Aikamoinen näprääminenhän siinä on ja pienet pihdit on välttämättömät, mutta hyvät tuli.

ninjastakin saa helmipinnejä. itse ostin omat glitteristä maksoi 11euroa (2pakkaus eli 8kpl)

Laitan tähän kuvan, josta näkee hyvin, miten tuollainen on tehty. Saa siitä sitten mallia, miten voi tehdä. Mä ainakin ajattelin joku päivä lähteä Sinelliin/Askarelliin katselee strassivalikoimaa. Saako noita hengettömiä pinnejä mistä?

4530157.jpg

Ostin viime viikonloppuna Tallinnasta 12 kpl helmipinnejä. Ei ollut hinnalla pilattuja:) Muovisia, ja helmen keskellä on pikkuinen kristalli.

Varsinkin jos joka tapauksessa hakee hääviinit Tallinnasta, kannattaa pistäytyä kaikkien hiuskoristetiskien edessä. Helmiä löytyi todella monesta kaupasta ja erinäköisä ja -kokoisia. Ajattelin muuten laittaa omat pinnit tänne myyntiin syyskuun häiden jälkeen, jos jotakuta kiinnostaa.

Halvalla pääsee kun tekee itse. Ostaa pussin helmiä esim. sinooperistä, kaupasta hengettömiä pinnejä ja pikaliiman ja pyytää isältä pari metriä siimaa.

Sitoo helmet umpisolmulla pinniin kiinni, katkasee siiman päät ja laittaa tipan pikaliimaa lisukkeeksi, niin solmu ei varmasti aukea.

-Tämä oli häistäni se osuus jonka hoiti mallikkaasti isoveljeni :girl_haha:

Cittarissa oli helmipinnejä -50%, paketissa oli muistaakseni viisi pinniä. Pitihän niitä varuilta ostaa pari pakettia...

Mun kampauksessa oli aikoinaan helmipinnejä. Tein ne itse pujottamalla pienen helmen hengettömään, pysyi hyvin ilman liimaa ja siimaakin.

Hieman aiheeseen viitaten, mistä ihmeestä voisin löytää koristepinnejä missä on joko vihreä helmi päässä tai jokin vihreä perhonen, kukka tms?

Alan käymään hieman kärsimättömäksi asian suhteen, kun mitään ei löydy.

En löytänyt aiheesta erillistä ketjua.. Eli siis haluaisin helmiä hääkampaukseen, joten olisko jollain tietoa mistä semmosia vois alkaa etsimään? Miten ne ylipäätänsä edes laitetaan hiuksiin kiinni? :blush:

Hei!

Monissa hiustarvikkeita myyvässä liikkeessä (esim. Glitter ja Ninja) myydään hengettömiä pinnejä, joiden päässä on helmi. Hengettömiä voi tökätä kampaukseen joko pystyssä tai sitten jos on oikein kiharakampaus, niin sivuttain.

Ja paljon lakkaa (: