maddy

Minkälainen elämäntilanne häitä suunnitellessa

915 viestiä aiheessa

Me tapasimme toisemme viime toukokuussa ja niin kliseeltä kun kuulostaakin, se oli heti selkeää. 11.11.2011 minua kosittiin, joten nyt puolenvuoden verran seurusteltu. Yhteinen asuntolaina ehdittiin ottaa viime kesänä ja toukokuussa 2013 vihitään. Mies valmistui juuri ja käy töissä nyt, minä valmistun ensi tammikuussa. Hoitoalalla ollaan molemmat ja koulun kautta tavattiin :-X Minä 22v, Hän 31.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä yhteistä taivalta tulee joulukuussa täyteen 10v. Siitä olemme kihloissa olleet myöskin joulukuussa 8v. Olen itse ollut vasta 17v kun tapasin mieheni...mieheni oli silloin 19v. Häistä olemme puhuneet leikkimielisesti jo monia vuosia..mutta olemme kai molemmat odottaneet sellaista sopivaa hetkeä taloudellisesti sekä henkisesti. Olemme molemmat olleet aina sitä mieltä, että toisesta on oltava täysin varma.

2001 joulukuussa aloitimme seurustelun

2003 elokuussa muutimme yhteen

2003 joulukuussa kihloihin

2005 ostimme yhteisen asunnon

2012 joulukuussa naimisiin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan alettu seurustelemaan 2009 ja samaisena vuonna myös muutimme yhteen :D 11.11.2011 kosinta ja hääpäivä vuodelle 2013 <3

itse opiskelen sekä teen viikonloppu yöt duunia ravintossa, jossa myös mieheni on töissä :) minä25 ja mieheni23

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei vaan, uusi tuleva rouva ilmoittautuu. :)

Tapasimme kesällä 2008, yhdessä aloimme olemaan 2009 tammikuussa, kihloihin 11.1.-11

ja nyt sitten naimisiin 30.6.2012. Nyt elokuussa 2011 meille syntyi rakas poika jonka

raskauskiloista nyt sitten pitää päästä eroon ennen h-hetkeä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän elämäntilanteemme naimisiin mennessä on se, että molemmat käyvät työssä ja opiskelevat siinä sivussa. Yhdessä olemme asunneet 5 vuotta ja vuokra-asunnossa majailemme. Meillä on 4-vuotias koira eikä lapsia vielä ole. Olemme 24-vuotiaita. Seurustelumme alkoi 8 vuotta sitten ja kihloihin menimme 4 vuotta sitten. Tutustuimme 12 vuotta sitten ja olemme tunteneet toisemme siitä lähtien. :gpari: Eli ei ainakaan kukaan voi sanoa, että etenisimme liian nopeasti :girl_smile:

Muokattu: , käyttäjä: Namppu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan mieheni on 25 ja minä 23. Häät siis kesäkuussa 2012. Serurustelun aloitimme syksyllä 2005 ja kihloihin mentiin syksyllä 2007. Oli heti alusta asti selvää, että naimisiin mennään ja nyt se ihanuus sitten koittaa <3 Tänä keväänä meille syntyi ihana tyttö, joka vahvisti avioliittoajatukset ja hääpaikka varattiinkin heinäkuussa. Ilman lasta tuskin oltasiiin vielä menossa naimisiin, mutta kun lapsi syntyi niin kaikki oli selvää. Vaikea selittää sitä, mutta rakkaus kasvoi ja kiteytyi niin, että tuli välittömästi tunne, että nyt on häiden aika. Ja silloinhan häät ovatkin parhaat kun sydän sitä todella tahtoo ja tuntee ajan oikeaksi! Asuntolainakin otettiin nyt syksyllä. Elämä on ihanaa <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan oltu yhdessä jo yli 10 vuottta ja ajateltiin nyt sitten repäistä menemällä naimisiin tulevana kesänä eli kesällä 2012, vihdoin ja viimein voisi kai sanoa. Kihloissa ei olla, eikä hankita kihlasormuksiakaan turhaan, ainoastaan vihkisormukset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhdessä ollaan oltu vuodesta 2006, yhteen muutettiin vuotta myöhemmin ja kihloihin mentiin heinäkuussa 2010. Oltiin kyllä päätetty jo pari vuotta sitten että mennään naimisiin 2012 mutta virallinen kosinta oli tosiaan vasta tuolloin. :) Häät on siis ensi vuoden elokuussa. Ehditään juuri molemmat valmistua ennen häitä, tai mies siis valmistui nyt ja itse valmistun keväällä. Ollaan molemmat häiden aikaan 25-vuotiaita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näitä kommentteja kun lukee niin tuntuu että me mennään "pitkällä kaavalla" tai että oltais hitaasti lämpeäviä. Miehen tapasin ollessani 15v(eli vuonna 2003), vappuna, ja seuraavana aamuna olin äidilleni todennut löytäneeni sen oikean miehen. :o

ikäeroa n.9kk. mies vanhempi.

Mies muutti n.6kk seurustelun jälkeen vanhempieni luokse, minun kämppiksekseni pieneen huoneeseeni. huoneeseeni ei tosiaankaan mahtunut muuta kuin 120cm leveä sänky ja nipin napin kirjoituspöytä :D sopu sijaa antaa.

2008 tammikuussa mies läks armeijaan n.100km päähän, paha koetin kivi suhteellemme koska siihen mennessä emme olleet juurikaan öitä erillämme. hyvä jos vuodessa max.6 yötä.

2008 heinäkuussa muutin miehen perässä toiselle paikkakunnalle kun hän pääsi kouluun. Pelkkä ajatuskin pelkistä viikonloppu näkemisistä kauhistutti kumpaakin.. Viidesti viikossa 1.5vuoden ajan kuljin bussilla edestakas kotoota kouluun ja koulusta takaisin kotiin, jotta sain ammatillisen opintoni päätökseen ja pääsin leikkimään perheen elättäjää :) Kiitos ihanien vanhempieni kannustuksen, en olisi varmaan koskaan saavuttanut unelmaani. Äitini autto pitämään onnellisuudestani kiinni vaikka välillä tuntuikin helpommalta luovuttaa kuin taistella oman tahtonsa toteuttamiseksi.

Lapsia ei ole mutta ihana kummityttö löytyy. omat kajastavat tulevaisuuden suunnitelmissa.

Omaa kotia ruvetaan rakentamaan häiden jälkeen.

Kihlat 1.6.2010 ja häät 30.6.2012. Minä silloin 24v ja mies täyttämässä 25v.. jänskättää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tilanne häiden aikaan sellainen, että itse olen juuri valmistunut KTM:ksi ja jatkan jatko-opintoihin. Työskentelen yliopiston hankkeessa tutkijana. Mies luultavasti valmistuu suunnilleen samoihin aikoihin samaan tutkintoon, mutta on ihan "oikeissa töissä" :D. Häiden aikaan olen itse juuri täyttänyt 27-vuotta, mies täyttää 27 myöhemmin syksyllä. Perheeseemme kuuluu myös kaksi karvaista kaveria, vauvan aika koittaa luultavasti häiden jälkeen.

Meidän tarina menee näin:

2/2008 Tavataan kaverin bileissä

4/2008 Aletaan seurustella

8/2008 Muutetaan yhteen

5/2009 Kihlat, sovitaan että naimisiin mennään kesällä 2012

5/2012 Häät <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä näin

-tavattu 01/04

-seurustelu alkaa 02/04

-yhteenmuutto 12/05

-kihlat 01/06

-naimisiin 03/12

Minä olen nyt 26v ja mies 30v. Molemmat ollaan töissä - kummallakaan ei tosin vakityötä. Minä valmistuin maisteriksi marraskuussa ja mies vuonna 2008.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän tarinaa lyhyesti.

Seurustelemaan alettiin lokakuussa 2001

Kihlat vaihdettiin nuoruuden huumassa jo seuraavana keväänä eli 2002

Yhteen muutettiin kesällä 2002

Oma koti saatiin valmiiksi syksyllä 2007

Rakas poikamme syntyi helmikuussa 2010

Ja häitä vietämme heinäkuussa 2012

Vuosien varrella on perheeseemme tullut myös lukematon määrä eläimiä eli on ollut kaloja, liskoja(yksi enää tällä hetkellä) ja lauma koiria(yhteensä kuusi)

Itse täytin juuri 28 vuotta ja mieheni täyttää muutaman kuukauden päästä saman verran. Töissä olemme molemmat, minä lähihoitajana ja mies työskentelee IT-alalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mentiin kesäkuussa 2011 kihloihin ja varattiin syksyllä kirkko ja hääpaikka heinäkuulle 2012. Nyt opiskellaan kummatkin viimestä vuotta. Mä valmistun huhtikuussa ja sulhanen toukokuussa. Nyt PITÄIS yrittää keskittyä vielä opparin tekoon ja sitten valmistumisen jälkeen keskitän kaikki voimani häiden suunnitteluun ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä vuodesta -96, jolloin mä olin kasiluokalla ja mies ysillä :) Kihloihin mentiin -98, yhteen muutettiin 2000. Poika syntyi 2009 ja oikeestaan sit tajuttiin, että yks asia meiltä enää puuttuu, joten häät ovat nyt heinäkuussa. Ja molemmilla on vakituinen työ, tosin itse olen tällä hetkellä vielä puoli vuotta hoitovapaalla :) Eli 16 vuotta ollaan oltu yhdessä, toistemme ekat ja vikat :)

Muokattu: , käyttäjä: Niina2012

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on tämänhetkinen elämäntilanne sellainen, että itse kirjoitin nyt syksyllä ylioppilaaksi ja keväällä tässä olisi tarkoitus tehdä töitä ja hakea opiskelemaan. Sulhanen opiskelee toista vuotta omia opintojaan kotimaassaan Hollannissa, mutta on ensi lukuvuodeksi tulossa työharjoitteluun ja vaihtoon Suomeen, jolloin asumme yhdessä, ja menemme maistraatissa naimisiin. Ensi vuoden kesänä sitten avioliiton siunaus ja häät, jonka jälkeen mies lähtee syyslukukaudeksi takaisin Hollantiin... eli sinänsä aika erikoinen elämäntilanne, mutta ollaan oltu kihloissa jo päälle vuosi niin todettiin, että ei tämä ole nyt sen huonompi tilanne suunnitella häitä kuin mikään muukaan kun ei koskaan tiedä mitä se tulevaisuus tuo tullessaan :mellow:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me alettiin seurustelemaan 2007 joulukuussa, oltiin kyllä toisemme tiedetty jo useamman vuoden. Yhteen muutettiin 2009 kesäkuussa, jolloin olimme juuri molemmat valmistuneet ylioppilaiksi. Poikaystävä pääsi heti opiskelemaan. 2010 heinäkuussa mentiin kihloihin ja seuraavalla viikolla sain tietää päässeeni sisään oikikseen. Nyt tammikuussa 2012 ollaan alotettu häiden suunnittelu, jotka on kesällä 2013. Molemmilla vielä opinnot kesken, mutta rahaa ollaan saatu vähän säästöön ja tarkoitus olisi painaa kesällä paljon duunia, ja itse etsin ensi lukuvuodeksikin töitä. Miehen pitäisi valmistua ensi keväänä ja toivottavasti löytyisi heti töitä :) Itse saan varmaankin myös ensi keväänä ON-tutkinnon suoritettua, mutta sitten olisi vielä muutama vuosi maisteri-opintoja edessä. Täytän siis 22 tänä vuonna, ja poikaystäväni 28. Meillä on kaksi karvaista lasta, ja oikeiden lasten aika tulee sitten häiden jälkeen :) Ei kyllä mitään kiirettä pidetä sen asian suhteen, tällä hetkellä äidinvaistoni on täysin tyydytetty hauvavauvojen avulla <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän tarina menee niin, että tavattiin ja alettiin seurustelemaan jo syksyllä 2003. Yhteen muutettiin 8/2006 ja oma koti ostettiin 12/2011 (jonne vasta tämän kuun lopussa pääsemme muuttamaan). Kihloihin mentiin 1/2012 ja häitä alettiin heti suunnittelemaan eli ne näillä näkymin 5/2013 :girl_in_love: Häiden koittaessa olemme olleet muutamia kuukausia vajaa 10 vuotta yhdessä.

Molemmat olemme opintomme jo suorittaneet ja työelämässä ja yksi koiruuslainen asustelee kanssamme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Seurustelua takana nelisen vuotta (häiden alla sitten viisi, kun vasta 2013 mennään naimisiin), yhteen muutettiin noin vuoden seurustelun jälkeen. Tällä hetkellä molemmat opiskellaan, minä yliopistossa, mies teknillisessä yliopistossa ja opintoja varsinkin mulla vielä paaaljon edessä. Kesätöissä (itse myös joulun aikoihin) ollaan ja sitä kautta saadaan vähän lisärahaa. Häiden kustannuksiin osallistuu myös molempien vanhemmat, vaikka ei sellaista oletettukaan. :)

Yhteinen koira löytyy ja vuokra-asunto kaupungin keskustasta.

Tällainen opiskelijaelämäntilanne täällä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on sellainen elämäntilanne, että minä valmistuin juuri. Tuleva mieheni on ollut jo pitkään vakituisessa työssä. Ei ole koiraa, lapsia, autoa eikä omaa asuntoakaan. Kaikki aikanaan, jospa ensin nämä häät!

Muokattu: , käyttäjä: Alli-Amalia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on reilut 10 vuotta yhteistä elämää takana. Olen saanut juuri vakipaikan ja mieheni on ollut pidempään työtön. Eli raha on hyvin tiukilla, kun toinen elättää toista ja maksaa kaikki laskut ja ostaa ruoat jne. Asumme vuokralla. Säästäminen häihin on hankalaa, mutta molempien vanhemmat ovat lupautuneet auttamaan rahallisesti. Mielellään silti haluamme kustantaa mahdollisimman paljon itse.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alettiin seurustelemaan lukion päätyttyä kesällä 2006, ja muutettiin samaan kaupunkiin opiskelemaan seuraavana vuonna. Yhteistä kotia käytiin pitämään 2008, ja kihloihin mentiin marraskuussa 2011. Häitä juhlitaan jouluna 2012.

Opiskellaan tällä hetkellä vielä molemmat, mies valmistuu ensi syksynä parahiksi kohentamaan meidän pienen perheen elintasoa. Asutaan kylmässä opiskelija-asuntofirman kaksiossa, ja eletään halvasti. Kaikki liikenevät keikkatyöt otetaan vastaan, jostain pitää haalia rahaa juhlatamineisiin sun muihin. Vaikka taloudellisesti ei ehkä kauhea kivaa olekaan, muuten on. Mikäs meillä, käydään koulua ja mietitään hääjuttuja. Ei voi valittaa, mullon kuitenkin universumin ihanin mies. ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tapasimme opiskelijabileissä 3/2006 ja olin juuri lopettelemassa ensimmäistä vuottani yliopistolla. Mieheni vietti siihen aikaan railakasta sinkkumiehen elämää, mutta minut tavattuaan se homma loppui siihen. :D Muutin mieheni asuntoon 5/2007. Valmistuin viime keväänä HM:ksi ja mieheni (DI) on ollut töissä koko seurustelumme ajan. Sain oman alani hommia 11/2011 200km päästä meidän yhteisestä virallisesta kodista ja asustelenkin viikot toisella paikkakunnalla. Erossa oleminen on aika raskasta, mutta toisaalta on aina ihanaa ajella kotiin viikonlopuksi. :wub: Tulin todella yllätetyksi, kun mieheni kosi jouluaattona läheisteni keskellä. Kyllähän siinä vähän itku pääsi. Nyt hääpäivä on päätetty ja se on 4.8.2012.

Tällä hetkellä asustelemme kaksin, mutta ehkä häiden jälkeen asia voi muuttua...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän yhteinen taival alkoi marraskuussa 2010, kihloihin mentiin joulukuussa 2011. :gihlat: Yhdessä on asuttu lähestulkoon seurustelun alusta alkaen, mutta Yhteinen koti valmistuu (toivottavasti)tämän kuukauden(maalis) aikana. Molemmilla meillä on vakituinen työpaikka. Kirkko on varattuna heinäkuussa 2013. :gpari:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edit. poistettu

Muokattu: , käyttäjä: Daliya

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään