Mitä teille tulee hääkarkeiksi?


Samsara

Recommended Posts

Voi itku! Ne on niin hyviä ja vielä oikeen värisiäkin. :girl_sad: No taidan kuitenkin kysäistä parista liikkeestä, vaikka jos niitä ei valmisteta niin niin ei kai niitä sitten saa.

Pitäis päästä johonkin mielettömään karkkikauppaan josta löytyis kaikki paperilliset karkit ja patukat mitä maasta löytyy :girl_wink:

Muokattu: , käyttäjä: Lulla
Link to comment
Share on other sites

Mäkin oon kiinnostunut turkooseista hääkarkkien kääreistä, saa vinkata jos joku tietää muitakin kuin tuo Kiss Kissin :girl_smile: Jos sellaisia ei löydy niin meillekin tulee (paikkakortin sisään) suklaasydämiä, mutta kultaisella käärellä ja meillekin lisäksi karkkibuffet :)

Ootko tsekannu Ebayn? Britti Ebaystä kun tilaa niin ei tarvii turhia tulleja maksaa ja tuotteet tulee alle viikossa. Mä löysin nopeella etsinnällä turkoosikääreisiä suklaasydämiä: http://cgi.ebay.co.uk/100-TURQUOISE-FOIL-WRAPPED-CHOCOLATE-HEART-FAVOURS-/290425322285?cmd=ViewItem&pt=UK_Home_Garden_Celebrations_Occasions_ET&hash=item439eb2bb2d

Link to comment
Share on other sites

Lulla, postarit oli muutaman punnan tossa ihan 100 sydämen satsissakin, noin 7-8e. Pienempi määrä niin sit tietenkin pienemmät postarit :)

Vähän off topic, mut Ebaystä on tullu mun ehdoton lemppari kaikkien hääjuttujen hankinnassa. Sieltä löytää sellasta, mitä ei ees Suomesta saa, ja samat tuotteet on huomattavasti halvempia. Löysin mm. mustan vannehameen 14 eurolla (sisälsi postarit!)

Link to comment
Share on other sites

Cybella: Kiitos infosta :girl_smile: En oo tilaillu ulkomailta vielä mitään niin pakko kysyä hölmö kysymys lievästi ot: tarviiko noihin jonkinsortin luottokortin, että saa tilattua tuolta vai meneekö paypalin kautta vai miten toimii?

Paljon tilattavaa tavaraa oon keksiny etenkin just Englannista, mutten oo vielä uskaltautunu ostamaan..

Link to comment
Share on other sites

Lulla: Tosi monen pankin electroninkin pystyy liittää Paypal-tiliin, debit kortit tietenkin myös. Jos ei onnistu niin varmista nettipankista, että verkkokäyttö-ominaisuus on päällä. Mulla on käytössä debit-credit yhdistelmäkortti niin siitä sen debit-puolen (eli menee suoraan tililtä rahat) liitin Paypaliin, ettei tule osteltua luotolle koko ajan :D Ja kaikki paikat, mistä mä oon jo useamman vuoden ajan Briteistä tilannu (PALJON kauppoja!) käyttää Paypalia. Eikä muuten ollu yhtään tyhmä kysymys, mistäs näitä tietää, ellei kysy :) (vaikka menikin ot)

Ja nyt lopetan off topic löpinät, sorry näistä!

Link to comment
Share on other sites

Pitää infota, että jos joku muukin etsii violetteja karkkeja niin löysin lidlistä pieniä violetteja suklaalevyjä. Pakkauksessa oli 5x40g valkosuklaalevyjä ja hinta oli 1,69e. Eli n. 34s. jää levylle hintaa. Onhan nuo aika isoja karkeiksi, mutta harkitsempa itse niitä kuitenkin niin tulisi vaihtelua karkkeihin. Musta oli kanssa ihan hyvää tuo suklaa, sulhasen mielestä oli aika makeeta.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hydrangea

"Vanhan ajan karkeilla" olisi tarkoitus mennä. Ainakin Kiss kissejä, ehkä muitakin Fazerin parhaista, kettukarkit (pihlajako niiden varsinainen nimi on?) olisivat myös hyviä teemaan, mutta kääreessä on väärät värit :) Omarit...mitä näitä onkaan. Toteutus ei ole täysin selvillä, mutta yksittäisiä per vieras karkkeja ei ole suunnitteilla. Tosin en ole vakuuttunut karkkibuffetistakaan...Tässäpä miettimistä ;)

Link to comment
Share on other sites

Voi itku! Ne on niin hyviä ja vielä oikeen värisiäkin. :girl_sad: No taidan kuitenkin kysäistä parista liikkeestä, vaikka jos niitä ei valmisteta niin niin ei kai niitä sitten saa.

Pitäis päästä johonkin mielettömään karkkikauppaan josta löytyis kaikki paperilliset karkit ja patukat mitä maasta löytyy :girl_wink:

Miten musta tuntuu että laivalla, Viikkarilla, myytäis niitä lakritsa-Dumleja? Ainakin niitä sekoituspusseja joissa ois niitä... en ihan takuuseen kyllä mee :)

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee valkoinen organzapussi, missä on kaksi suklaasydäntä. Toisessa on pinkki folio ja toisessa kultainen. Pinkkifolioisessa on liimattuna ääriviivatarra, jossa on kaksi sormusta. Jokaisessa pussissa on myös Viivi & Wagner-strippi :girl_wink:

Kiva idea toi Viivi&Wagner :girl_haha:

Kiitos. Hääkakun koristeenakin tulee olemaan Viivi & Wagner :grin:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Meidän meriteemaisiin häihin tulee hääkarkeiksi Kultasuklaan suklaasilakat. Ovat valmiiksi foliossa, joten varmaankin sidotaan pyrstöön tai liimataan taakse pieni muistolause.

Jos me toteutetaan tämän hetken juhlaidea, tämä olis niiiin sopiva! Kiitos Hemuli. Kultasuklaalla on myös paljon muitakin esim. nimikoitavia suklaasydämiä, suklaisia sydäntikkareita jne... Paljon vaihtoehtoja persoonallisiin häämakeisiin :)

http://www.kultasuklaa.fi/tuotteet.html

Meille tulee ns. häänamuiksi rivi lottoa :girl_haha: Samalla kuori käytetään hyväksi ja niimpä ajavat myös paikkakorttien virkaa.

Täältähän saa kerättyä huippuideoita ison läjän eivätkä ole kuluneet ihan joka häissä :D

Link to comment
Share on other sites

Mie mietin sellaista ettei tulisi karkkeja eikä buffaa vaan pöytiin jonkinlainen tiedote, että sillä rahalla minkä olisimme näihin karkkeihin laittaneet päätimme ostaa koulutarvikkeet. Tai jotain tonne päin...eli idea, että sillä rahalla mikä menisi karkkeihin, ostamme parempi lahja/toisenlainen lahja -sivustolta jotain. Menee miusta enempi tarpoeeseen kuin ne karkit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...