Doutzen

Hääpukujen ja asusteiden tilaaminen ulkomailta netin kautta

1093 viestiä aiheessa

Saako joku muu weddingo:n yhteyden??? Mulle eivät p*rkeleet vastaa!!!! :hysteric:

Jos tuolta ei mitään kuulu niin mistä kannattaa tilata?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen ajatellut tilata puvun täältä:

http://www.weddingdressonlineshop.co.uk/

Puvun saisi myös siis mittatilaustyönä, mutta sekin hieman minua epäilyttää. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta tilaamisesta? Onko yleisen kokotaulukon mittojen mukaan tilatut puvut pitäneet hyvin paikkansa, kun itse mietin koon 34 ja 36 välillä.

Toisaalta koossa 34 mitat ovat yleisen kokotaulukon mukaan

ry: 86, vy 69, ly 94

Koko 36

ry: 89, vy 71 ja ly 97

ja omat mittani ovat n. 83 (ilman rintsikoita, joita odottelen), vy 63 ja ly 92.. eli kuitenkin lähempänä kokoa 34. Ja haluamassani puvussa on nyörit takana, joiden kanssa voi pelata muutaman lisäsentin suuntaan ja toiseen.

En tiedä.. onko siis kokemuksia??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Light in the box!

Eli laitoin eilen illalla kyselyä tilauksestani ja vastaus tuli heti aamusta.

Tilasin tuolta itse rantahääpuvun ja kolme muutakin pukinetta reissuun.

Yhdessä puvussa heillä nyt ongelmia materiaalin kanssa :girl_impossible:. Ei tuo itse hääpuku :girl_smile:.

Saisivat arviolta maaliskuun kolmas liikenteeseen. No, arvio mikä arvio.

Nyt pitäis heille vastata, että onko tuo viivytyksen aiheuttanut puku sellainen, että sen viivytyksestä huolimatta halutaan, vai perutaanko?

Kauhean ystävällinen vastaus ja antoivat vielä 30% alennusta tuohon viivästyneeseen pukuun :girl_wink:.

Nyt pitäisi vielä miettiä, ottaako vai jättääkö :girl_impossible:.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja päätös tehty...

Otetaan ja odotetaan. Onhan tässä aikaa (vielä).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siinä Millyn sivullahan lukee, että heillä on ongelmia sivuston kanssa, yrittävät korjata vian mahdollisimman pian. Sivusto ohjautuu jollekkin heidän yhteistyökumppaninsa sivuille. Tämä yhteistyökumppani myy Millyn pukuja. Itselläni on Millyllä puku tilauksessa ja hyvin pelaa kaikki yhteydenpito ym. Eli pulju on vielä olemassa, sivusto on vain kaatunut.

Kiitos vastauksesta! Juu, huomasin tuon ilmoituksen, mutta mietin että onko se ollut tuossa tyyliin puoli vuotta vai pari päivää sitten tullut :)

Milloin pukusi pitäisi tulla? Arvostaisin myös mahd. kuvia ja mielipidettäsi puvustasi, kunhan se saapuu :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huh, tilasin pari päivää sitten puvun DHgatesta, myyjän kanssa keskustelu sujunut hyvin ja puvun pitäisi olla valmis postitettavaksi 14 päivän kuluessa.. Saas nähdä onko oikeesti niin nopea. Puku itsessään maksoi n. 90 euroa ja postitus 17 euroa.

Jännittää mitä tuleman pitää... Häät on kesäkuussa, eli vähän jää aikaa miettiä vaihtoehtoista suunnitelmaa mikäli puku ei olekaan hyvä. Myyjälle oli kuitenkin annettu todella hyvää palautetta ja sama puku jonka itse tilasin oli ollut muilla tilanneilla kaunis ja hyvä.

Peukut pystyyn...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi, eli oikein tekevät testipuvun ennen varsinaista! :girl_smile: Okkanainen, olisikohan kauttasi mahdollista saada millys bridalin sähköpostiosoitetta vaikka yksityisellä? Kun nuo sivut tuskin heti tulevat toimintaan... :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Okkanainen!!! Oli pakko tämän takia pakko rekisteröityä ja tulla tänne hehkuttamaan :)

Olen siis monta kuukautta seuraillut täällä keskustelua ja nyt tullut siihen tulokseen, että haluan myös pukuni tilata Kiinan maalta ja tuskaillut muutaman firman välillä. Nyt kuitenkin laitoin Okkanaisen vinkistä Millyyn viestiä ja sain todella nopeasti vastauksen, ja niin ammattimaisen, että olen nyt täysin vakuuttunut että sieltä pukuni tilaan. Vastauksessa oli siis selostettu step by step miten puvun tekevät ja mitä kaikkea käyttävät siihen.

Muiden (landybridal, 1LB, Ubrides) vastaukset ovat olleet tyyliin yes, we make the dress. Weddingolle laitoin kaksi viikkoa sitten viestiä, mutten koskaan saanut vastausta, niin se siitä sitten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heip, varmaan tätäkin asiaa on sivuttu aiemmin, mutta kysynpä kuitenkin, eli..

Mitä kaikkea olette sisällyttäneet viesteihinne näille ulkomaisille firmoille? Tarkoitan siis mittojen/standardikoon lisäksi mahdollista kuvaa/kuvia puvusta. Onko kuvan oltava firman omilta sivuilta vai tekevätkö puvun jostain "random" kuvasta, siis vaikkapa jonkin kilpailevan firman sivuilta napatusta?

Itse olen löytänyt eniten mieluisia pukuja Weddingon sivuilta, mutta kun tätä Millya on täällä kovasti ammattitaitoiseksi kehuttu, niin haluaisin ehkä sittenkin teettää pukuni heillä... vinkkejä, tietoa, anyone? :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa, tietääkö joku onko ne vanhat Millyn sivut muuttuneet näiksi?: http://www.millybridal.co.uk/ Ainakin samoja kuvia on.... Mutta mistä sitten tietää että onko tuo se sama, vai joku identiteettivarkaussivusto :D Ja onko muuten väliä kumpaan noista millyn sähköpostiosoitteista laittaa meiliä kun niitä on kaksi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kiitoksia vastauksesta :)

osaisko joku muuten selventää mulle miten tämän puvun alaosa on "rakennettu", eli mistä kerrokista se koostuu? http://nichewhite.files.wordpress.com/2010/08/justin-alexander-8465.jpg

Haluaisin pukuuni samanlaisen alaosan enkä tiedä yhtään miten englanniksi selittäisin tuon :D Kun siinä on kuitenkin monta kerrosta tylliä, mutta onko tuolla ihan alimmaisena vielä yksi kerros jotain muuta kangasta, mitä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kiitoksia vastauksesta :)

osaisko joku muuten selventää mulle miten tämän puvun alaosa on "rakennettu", eli mistä kerrokista se koostuu? http://nichewhite.files.wordpress.com/2010/08/justin-alexander-8465.jpg

Haluaisin pukuuni samanlaisen alaosan enkä tiedä yhtään miten englanniksi selittäisin tuon :D Kun siinä on kuitenkin monta kerrosta tylliä, mutta onko tuolla ihan alimmaisena vielä yksi kerros jotain muuta kangasta, mitä?

ja kyseessä siis tuossa kuvassa Justin Alexanderin puku 8465

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt tuli lähetysinfo Light in the Boxilta.

Eli puku/puvut on lähtenyt Kiinasta eteenpäin ja LitB:n lupaama palautus tullut tilille. (tämä siis myöhästymisestä)

Ymmärsin heidän lähettämästä myöhästymispahoittelusta väärin. Mielestäni he lupasivat 30% alennusta tuosta myöhästyneestä puvusta, mutta palautuksena tulikin paljon enemmän. (?) :girl_sigh:

Sain koko tilauksen hinnasta 30% pois. :girl_smile:

Arvatkaa harmittaako?:girl_haha:

Tarkistin muuten tuon tekstinkin, että kyllä he puhuivat vain yhden puvun hinnasta alea, mutta nyt tuli siis kaikkiin....

Enään jännityksen kohteena, minkälaisia ne puvut on...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heipsan!

Pukuja on kierrelty sovittamassa ja joo löytyi aivan ihania pukuja mutta että 1200e!! nyt sitten luin koko ketjun läpi ja päätin rohkaistua tilaamaan myös kiinasta :) ! häihin aikaa reilu 5kk joten luotan että puku tulee ajoissa ja jos sattuisi tulemaan ihan vääränlainen niin ehtii vielä muuttaa suunnitelmia. nyt vaan ettimään se "the puku" :)

Niin paljon hyvää kuullut tuosta Millystä että se on aika vahvana ykkösenä tällä hetkellä :), harmi ettei oikeat nettisivut toimi mutta täytyy ottaa yhteyttä nuihin mailiosotteisiin mitä tänne oli laitettu ja katotaan saahaanko homma aluilleen :)

Muoks:

http://www.myweddingdressforless.co.uk/ tuonne tosiaan heitti, eli onkohan kaikki nuiden sivujen puvut tilattavissa siis myös Millyltä? hmmh.

Muokattu: , käyttäjä: maikkis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin päätynen tilaamaan puvun kiinasta. Olen etsinyt pukua kuumeisesti ja viimein löysin puvun, jota ei tarvitsisi muuttaa millään tavalla - juuri sellainen kuin olen etsinyt. Kyseisen puvun valmistajalla vaan ei ole jälleenmyyjiä Suomessa eikä koko euroopassa jos ihan tarkkoja ollaan :) Niinpä laitoin kyselyn puvusta muutamaan eri nettifirmaan ja nyt odotellaan vastauksia. Onko kukaan tilannut pukua Milly Bridalin englantilaisten nettisivujen kautta? Otin yhteyttä myös seuraaviin paikkoihin: WeddinGo, WeddingDressOnlineShop, MyWeddingDressForLess. Mikäli muilla on kokemuksia niin kertokaa ihmeessä.

Jännittää hieman tilata, mitä jos meneekin rahat ihan hukkaan... Puvussa, jonka haluan on paljon värillisiä kirjailuja. Etenkin se pelottaa, että kirjailut olisivat aivan karmeat. Onko kokemusta kirjailtujen pukujen tilaamisesta? Olitteko tyytyväisiä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ekaa kertaa kävin tänään Maggie Sotteron sivuilla ja ihastuin varmaan kuuteen pukuun :girl_impossible::grin:

Tänään laittelin sitten mailia Millylle muutamista niistä ja kyselin että onnistuisiko tehdä ja mitä kustantaisi. vähän kyllä pelottaa mutta mikäli saan ammattimaisen ja miellyttävän vastauksen ja jos he siis meinaavat että onnistuu tehdä niin sitten vaan valkkaamaan noista se paras ja tilausta menemään :).

Te jo puvun tilanneet: mitä materiaalia pukunne tulevat/tulivat olemaan? nuo mallipuvut ovat osa taftia ja osa "soft shimmer silk" niin mietin onkohan kiinan pään materiaalit noihin pukuihin käypiä??

Onko muut tilanneet kiinasta "maggie sottero kopioita"?? mielelläni ottaisin kokemuksia vastaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen kanssa ihastunut Maggei Sotteron malleihin, kyllä oli vaikeeta päättää!! Lopulta päädyin tähän http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=J1310. Tilaus jätetty landybridalille viimeviikolla. Puvun kankaaksi halusin taftin, väriksi ivory/champagne lace. Nyt kyllä JÄNNITTÄÄ millainen tulee! Odotukset on kovat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Malli siis Paisley ..linkki ei näköjään mennytkään suoraan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vastaus pariinkiin yllä olevaan viestiin, mun kaveri tilasi vajaa pari vuotta sitten puvun joka oli Maggie Sottero kopio ja siinä oli mustat kirjailut. Se oli ainakin todella laadukkaasti tehty, kirjailut näytti ihan samalta kuin alkuperäisessäkin mallissa.. Valitettavasti en kyllä osaa sanoa, mistä firmasta puku tuli :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen ihastunut yhteen Sotteron pitsipukuun. Mietityttää vaan minkälaista Pitsiä ne siellä Kiinassa käyttävät ja näkyykö se heti että on "kiinapitsiä"... Onko kokemuksia pitsipuvuista Kiinassa teetettyinä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.