Doutzen

Hääpukujen ja asusteiden tilaaminen ulkomailta netin kautta

1093 viestiä aiheessa

post-35790-1313655221,3822_thumb.jpg post-35790-1313655248,8582_thumb.jpg post-35790-1313655344,2717_thumb.jpg

Tässä on muutama kuva minun mekostani! Tilasin mekon siis www.dinodirect.com -sivustolta ja hintaa oli huimat 66,45€! :D Kyseessä on siis kiinalainen nettikauppa jossa myydään vähän kaikenlaista tavaraa auton varaosista häämekkoihin.

Hintaan nähden erittäin laadukas, pelkäsin jo että tuolla hinnalla ei saisi välttämättä ihan upeinta mekkoa mutta toisin kävi. En voi vieläkään uskoa miten halvalla pääsin ja kuitenkin sain juuri täydellisen mekon! :)

Ja tässä vielä linkki häämekkoon: http://www.dinodirect.com/wedding-dress-gown-draped-ball-currency-EUR.html

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapland, ihana puku! Sattuuko sulla olemaan viela linkkia sinne 1luckybriden sivuille tuohon pukuun?

Minakin olen tilannut tavaraa dinodirectilta ja ne on kylla aina tulleet perille. Laatu on ollut vaihtelevaa, mutta hintaansa nahden tavara on ollut oivallista! Tilasin esimerkiksi yhden cocktail-mekon juhliin ja se oli jotain 50e ja tuli kotiovelle DHL:n kautta, ei tarvinnut maksaa veroja. Ei aivan taysin vastannut kuvaa, mutta aika lahelle! Lisaksi tekstissa luvattiin nyoritys, mutta mekossa olikin vetoketju. Eli tallaisiin yllatyksiin voi varautua dinodirectin kautta. Haapukua en ole sielta tilannut, mutta Aryan puku vaikuttaa aivan ihanalta ja todellakin hintansa arvoinen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapland, ihana puku! Sattuuko sulla olemaan viela linkkia sinne 1luckybriden sivuille tuohon pukuun?

Minakin olen tilannut tavaraa dinodirectilta ja ne on kylla aina tulleet perille. Laatu on ollut vaihtelevaa, mutta hintaansa nahden tavara on ollut oivallista! Tilasin esimerkiksi yhden cocktail-mekon juhliin ja se oli jotain 50e ja tuli kotiovelle DHL:n kautta, ei tarvinnut maksaa veroja. Ei aivan taysin vastannut kuvaa, mutta aika lahelle! Lisaksi tekstissa luvattiin nyoritys, mutta mekossa olikin vetoketju. Eli tallaisiin yllatyksiin voi varautua dinodirectin kautta. Haapukua en ole sielta tilannut, mutta Aryan puku vaikuttaa aivan ihanalta ja todellakin hintansa arvoinen!

Se on totta että dinodirect on aika ailahteleva kauppa, on vähän yllätys mitä sieltä paketista lopulta löytyy! :D Mutta onneksi uskalsin ottaa riskin, eipä tuo hinta tosiaan ollut niin kauhea jos nyt olisikin tullut joku kaamea riepu. Ja mulla tosiaan meni just toisin päin mekon kanssa: luulin että siinä olisi vetoketju mutta siinä onkin nyt nyöritys ja se ei mua haittaa laisinkaan!

Sen takia en uskallakaan tuota kauppaa hehkuttaa liikaa koska sieltä ei oikein 100-varmaksi tiedä mitä saa kun tilauksen tekee, mä sain unelmieni mekon mutta välttämättä kaikilla ei ole yhtä hyvä tuuri. Ja tosiaan, avomies tilasi pitkän puvun takin jossa piti olla neljä nappia mutta sieltä tulikin lyhyt takki jossa kaksi nappia. Eivät millään meinanneet asiakaspalvelussa ymmmärtää että lähettivät meille väärän takin, sanoivat vaan että voitte käyttää sitä takkia paikallisella ompelijalla niin se voi lisätä siihen takkiin ne puuttuvat kaksi nappia! :D Lopulta suostuivat sitten antamaan takin arvoisen lahjakortin ja tänään uusi (pitkä) takki pistetty tilaukseen, saa nähdä mitä ne lähettää meille tällä kertaa... :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä tilasin mittatilauspuvun Milly bridalilta heinäkuun alussa. Tilauksen yhteydessä kysyin, että ovatko lähettämäni kuvat tarpeeksi selkeät. Lisäksi kysyin joukon muita kysymyksiä puvun yksityiskohdista, että ymmärsivätkö mitä tarkoitin. Mihinkään näihin kysymyksiin ei ole vastattu suoraan. Ainoa vastaus on ollut, että pukusi valmistus on aloitettu. Kyselin sitten, että saanko kuvia tässä matkan varrella ja milloin puku on valmis, mutta myöskään näihin kysymyksiin ei ole vastattu. Sitten kun laitoin mailia, että alan olla jo huolissani, kun minulle ei vastata sain saman vastauksen kuin aikaisemminkin. Eli että pukuani valmistetaan ja samassa viestissä oli pahoittelut, kun ei ole vastannut. Aaargh. Edelleenkään en ole siis saanut vastauksia mihinkään kysymyksiini. :( Oletteko muut Millyltä tilanneet saaneet kuvia puvun valmistusvaiheessa? Onko kaikille tehty ns. lakanaversio ensin? Noh, häät ovat vasta ensi vuoden puolella, että ei tässä vielä paniikkia ole, mutta hieman ihmetyttää tuo touhu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole saanut kuvia, mutta enpä niitä ole kysellytkään. Viesteihin sain kyllä äkkiä vastaukset. Yhdessä vaiheessa meinasi tulla sekaannus, kun ensin halusin muutoksia pukuun, mutta muutinkin mieleni :grin: Eivätkä heti tajunneet mitä tarkoitin...ainut muutos mitä Millyn valmiiseen kuvaan tein, oli nyöritys selkään. Mmutta vielä en tiedä, mitä sieltä tulee.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun puku ei ole Millyn omasta valikoimasta, vaan lähetin kuvan, minkä tyylisen haluan. Ja kun halusin varmistuksen ymmärsivätkö, millaisia yksityiskohtia tarkoitin, en koskaan saanut vastausta. Sen takia vähän jänskättää, että kuinka hyvin osaavat tehdä puvun pelkän kuvan ja minun kehnon enkunkielisen sepostuksen perusteella. Noh, onpahan jotain lisäjännitystä, kun ei tiedä tuleeko puku ja milloin tulee :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ellinora: Tilaamani puku ei ollut 1 Lucky Briden sivuilla valmiina, vaan pukuni on tehty Allure Bridalin yhden puvun perusteella, jonka kuva siis lähtettiin 1LB:lle ja kysyttiin millä hinnalla he tekisivät sellaisen :) Ja vastasi ihan odotuksia, puku oli juuri sellainen kuin pitikin! En siis halunnut mitään muutoksia alkuperäiseen pukuun, joten oli siinä mielessä helppoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eli voisinko minä näistä kaikista lukemistani 1luckybrideen liittyvistä kommenteista päätellä että sieltä uskaltaa tilata ja tuotteiden laatu on hyväksyttävää ja odotuksia vastaavaa? :) ensi perjantaina laitan tilauksen unelma puvusta eteenpäin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa, itse olen tilannut unelmieni mekon www.bestdressprice.com :ilta. Kävin liikkeessä sovittamassa pukua se oli niin ihana mutta kuitemkin niin kallis yhdeksi illaksi että päätin alkaa googlettelemaan sitä ja tältä sivulta sen ainoastaan löysin. mekosta en ole nähnyt tekovaiheen kuvia mutta paljon olen ollut heidän kanssa yhteyksissä. Tänään sain viestiä että mekko on lähetetty ja saapuu todennäköisesti ensiviikolla. Jännittää kauheesti koska en paljoo lukenut kiinalaisten mekoista ennen kun tilauksen tein. Tilauksesta on jo pari kuukautta aikaa koska valitsin pisimmän ajan mekon toimitukseen koska häihin on vielä aikaa niin kiirettä ei ole. kovasti sitä odotan. Jos joku on joskus tuolta samaiselta sivulta tilannut niin kertokaa ihmeessa kokemuksenne. Vaikutti minusta luotettavalta ja kattavalta sivulta niin uskalsin tilauksen tehdä :)

Olisi kiva nähdä kuvia kiinasta tilatuista mekoista :) Ilmottelen sitten mitä tykkäsin kun mekon saan kotiin :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin, siinä maailman surkein kuva hääpuvusta. Parhaalla tahdollakaan ei voi sanoa, että se on samanlainen kuin Millyn kuvassa, mutta kaunis se on :-X Periaatteessa aivan sopiva, mutta yhtään en saa laihtua tai se menee liian suureksi, kiristämisvaraa ei juuri ole. Perhanan mies kun otti liian löysät mitat, se ei usko etten ole mikään valas :girl_blum: Mutta jos nyt en "päästä itseäni laihtumaan", niin puku on täysin käyttövalmis, ainoastaan silitystä vailla

Oli huvittava, kun yritin ensin saada puvun päälle yksin ja jäin siihen tietysti jumiin, meinasin jo paniikissa repiä koko rievun, että saan sen pois päältä. Onneksi kaveri myöhemmin ehti sen nyörittämään ja todettiin sopivaksi. Harmi ettei siitä ole kuvia, siinä puku (ja minä) oltiin todella eduksemme!

Millystä voin sanoa, että kauniin puvun sieltä saa, hyvään hintaan (245 euroa tuo minun), helposti, eli palvelu pelaa, mutta liian tarkka ei auta olla :grin: Ei tosiaan ihan se mitä tilasin, mutta tarpeeksi, jotta kelpaa. JA OTTAKAA TIUKAT MITAT!!!! Ja nyöritys pelastaa paljon! Vähän harmittaa, kun en nyt enää voi pudottaa painoa. Mutta pitää yrittää treenata ja kiinteytyä, lihanmassalle puvussa kyllä on tilaa :girl_wink:

Kuva puvustani siis päikyssä, siihen linkki alla :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapland, ok :) Kylla ma varmaan tilaan 1luckybridelta sen mun kakkoshaiden puvun, siella on mun mielesta tosi hyvat hinnat.

Tassa on haapukuni ensimmaisiin haihin, jonka tilasin Lilywedding.com:ista. Olin tosi tyytyvainen!

post-29832-1314097361,1822_thumb.jpg

Ja tosiaan muuten oli taysin samannakoinen, paitsi laskokset edesta vahan erilaiset (ao. kuva).

post-29832-1314097557,1043_thumb.jpg

Postitus oli $30 DHL:n kautta ja tuli kotiovelle, eika tarvinnut maksaa veroja. Vastailivat viesteihin tosi nopsaan ja muutenkin kaikki meni hyvin.

Voin siis suositella lilyweddingia, muistaakseni koodilla polls10 sai $10 pois hinnasta.

muoks. jarkyt kirjoitusvirheet hih

Muokattu: , käyttäjä: Ellinora

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekkoni kotiutui tänään <3 Se on aivan uskomattoman ihana aivan täydellinen juuri sellainen kun sen toivoin olevankin! Varasin aja morsiusliikkeestä että pääsen mekkoa sovittamaan vannehameen kanssa jne. pientä hienosäätöä täytyy tehdä mutta se on niin pientä. haluan kuitenkin että ammattilainen sen katsoo ja sanoo mitä hän korjaisi. Mekko painaa hirmusesti, yhden henkarinkin hajotin kun ei jaksanut mekkoani kantamaan. Voin siis todellakin suositella sivua. toimitettiinkin sovittua aikaisemmin. Eikä mekko jäänyt edes tulliin :) vaikka olin varautunut hakemaan sen sieltä. huomasin että postiauto tuli niin olin jo menossa katsomaan että olisiko saapumisilmoitus tullut mutta posti auto hhurauttikin meidään pihaan ja teki minusta niiiiiiiiin onnellisen <3

Tässä on mekko jonka tilasin.

http://www.bestdressprice.com/product.php?productid=25038&cat=322&page=7

voin laittaa kuvan kun käyn sovituksessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on pakko kysyä.. Kun saitte sen mittalomakkeen (Millystä, 1Bridelta tms) niin miten saitte täytettyä siihen ne tiedot ja lähetittekö kaavakkeen sellaisenaan takaisin? Lisäksi miten teitte tilauksen? Tilasitteko suoraan sivulta vai sähköpostilla ja miten? Kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja vielä toinen tyhmä kysymys.. Eli kysyvätkö miten pitkäksi helma tulee? Ja miten se sitten lasketaan? Ja jos eivät kysy niin kun annat mitan vyötäröltä maahan, tuleeko helma sen mittaiseksi? Koska silloinhan hame on aivan liian lyhyt jos sinne tulee vanne alle. Vai osaavatko laskea itse siihen pituuden helman mallin mukaan? Helpottakaa joku stressiäni :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä mittasin muistaakseni sekä kaulakuopasta vyötärölle, vyötäröltä maahan, maasta (kengät jalassa) kaulakuoppaan ja ilmoitin vielä oman pituuteni (ja tarkistin mekon pituuden vähentämällä omasta pituudesta kaulakuopan ja päälaen välin ja lisäämällä kenkien korkeuden) Kahta viimeistä ei kysytty, niin lisäsin ne erikseen s-postiin. Melkoista laskemista oli, mutta kannatti, niin puvusta sai heti oikean mittaisen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tänään lähti tilaukseen unelma mekkoni 1luckybridestä :) ihan täpinöissä odottelemaan :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei te kaikki Tidebuy:stä tilanneet!

Rohkaistuin laittamaan tilauksen menemään. Eipä siinä mitään mutta pian tämän jälkeen tuli yllätysulkomaanmatka.

Tidebuy ilmoitti jokin aika sitten laittaneensa pakettini postiin ja siinä oli "kiinalaisen postin" seurantailmoitus mukana. Nyt täällä lomalla olen kaukana kotoa ja huomasin seurannasta että paketti olisi viime pe läpäissyt suomen tullin ja että sitä olisi yritetty toimittaa minulle sekä eilen että tänään. Eikä kotona ketään sitä vastaanottamassa!

Miten teillä ihmiset on tuo paketti toimitettu? Kuvittelin jotenkin että suomen posti hoitaisi toimituksen minulle tullin jälkeen mutta onkos tuolla ulkomaalaisella toimitusyhtiöllä niin hyvä palvelu että hoitavat senkin itse?

Apuaa... Lähteekö mun mekko nyt takaisin kiinaan? Suomen postihan säilöö noita 2 viikkoa mutta mites sitten nyt? Ensi ma vasta ollaan kotona.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toivottavasti Marianen saat pukusi!! Ite tilasin 1luckybride:sta ja tuli ihan normaali postin lappu ja piti hakee postista... Mut luulis että pitävät sitä jonkin aikaa.

Pakko oli tulla tänne kirjottaan omat hyvät kokemukset kun tuossa etusivulla puhuttiin niin paljon pahaa kinkkifirmoista. Tilasin demetrosin kuvan mukaan puvun ja puku onnistui erittäin hyvin. Istuvuus oli paljon parempi entä suomalaisten liikkeiden puvuissa!! Siksi itse päädyin tuolta tilaamaan kun suomesta ei saanut tarpeeksi pientä ja istuvaa, ja valikoima oli niin surkee: en löytänyt yhtään pukua, jonka ulkomuoto olis itseäni miellyttänyt! Tietenkään ei voi olettaa että nuo netistä tilatut puvut näyttäis itellä päällä samalta kun pitkillä ja laihoilla malleilla, mutta jos tietää mikä omaan kroppaan istuu niin osaa valita kans sen mallisen puvun että se itsellä näyttää hyvältä. Ja siitä laadusta: saumat on tosi hyvin tehty. Oon käyny kaikki läpi eikä yksikään ole purkautumassa. Myös kirjailut on laadultaan parempia entä suomen liikkeissä osassa puvuissa. Jo sovittaessa liikkeessä paljetteja tipahteli lattialle, myyjä tuumasi vaan että joo, niin niillä on tapana. Tuossa tilatussa puvussa ei oo löysiä lankoja paljettejenkaan luona eikä viä ainakaan ole yhtään tippunut. Kangasta oli kans monta kerrosta helmassa ja yläosassa ja "luita" tais olla 13kpl. Maksujenkaan kanssa ei ollut mitään ongelmaa kun paypalin kautta maksoi ja puku tuli etuajassa perille. Ei ees jäänyt tulliin. Siitähän kyllä ei tiedä että kenen pienet kätöset tuota pukua on ommellut, mutta eipä sitä tiedä tarkkaan muistakaan vaatteista enää...

Nii että tilatkaa ihmeessä jos ei kaupasta löydy sopivaa! :) Itse sain unelmieni puvun netistä tilaamalla. Häitä kovasti odottelen että pääsee pukua käyttämään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pikkuhiljaa rupean kyllä kääntymään itsekin tilauksen kannalle. Tänään alennusmyynnin kiertäneenä taas totesin, etten saa päästäni sitä tiettyä mallia josta vain kuvan olen nähnyt. Siinä vaan kun on sitä jotain. Mikään muu puku ei ole ollut edes sinnepäin..

Tietysti kyllä aina jännittää ryhtyä "sokkoleikkiin", mutta paljon on onneksi hyvääkin palautetta täällä näkynyt.

Mistä miiunen omasi tilasit? Muutama paikka on jo mielessä, mutta vaihtoehtoja otetaan vastaan.

Sitten vielä vielä pitäisi saada se dieetti käyntiin, jotta olisi mitat kohdillaan. :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Chocoma, suosittelen kyl tilaamista jos ei löydy sopivaa suomen kaupoista. Kannattaa varmaan joku pitää varalla mielessä suomen liikkeistä jos käy nii huonosti ettei sitten onnistukaan tilattu puku. Niin tein ite ja jännitin kyl ihan hulluna et onnistuuko. Mietin ite että jos ei puku onnistu nii ostan sen varapuvun ja en oo ees hirveesti ottanu takkiin tuosta tilatusta, kun suomen hinnat on siinä tonnin luokkaa. Tilasin 1luckybride:sta. Puvulle tuli hintaa hurjat 135e, eikä postimaksua. Ja laatu oli tosiaan hyvää. Toisenkin morsmaikun tiedän joka on tilannut kyseisestä puljusta ja oli erittäin onnistunut myös hänen pukunsa. Mailiyhteys sinne sujui mutkattomasti. Kyselivät viä lisätietoja millasen haluun kun olin unohtanu esim värin (ivory/white) mainita. Ai nii, sekin viä että tää varamekko olis tullu ranskasta ja toimitus kestäny 4-5kk!! Olis tullu vähän kiire saada oikeen kokoinen häihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on oma pukukin laitettu tilaukseen 1luckybridelta, jannaa!

Ja dinodirectilta tuli postitse ihana omien mittojen mukaan tehty cocktailmekko kaverin haihin ensi kuussa. Tilasin 22.8 ja tanaan tuli eli aika nopeesta toimintaa! Hintaa tuli 30e eli ei paha. Ehdotin kaasoille, etta he voisivat tilata sielta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

upeata, pukuni on saapunut suomeen! :D Ikävä kyllä se jäi tulliin notkumaan etten päässyt heti kokeilemaan :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ois ihanaa jos laittaisitte kuvia omista puvistanne :girl_smile:

Tai edes kuvia mallien päällä siitä puvusta minkä tilasitte..

Kun mietin että onnistuuko niiltä tällästenkin puvun tekeminen (vai vaan yksinkertaiset a-linjaset)

Haluaisin että se olis tällänen edestä

post-25444-1317190813,7957_thumb.jpg

Ja tällänen takaa

post-25444-1317190761,9605_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen aika paljon ollut yhteydessä MillyBridalsiin, koska sieltä löytyi unelmien puku:)

tässä kuva puvusta

he sanoivat että pukuun tulee luut, montako niitä pitäisi olla :girl_impossible: että se olisi ylhäältä tarpeeksi tukeva?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.