Guest eppispeppis

häät syyskuussa

90 viestiä aiheessa

kuka suunnittelee häitään syyskuulle?? millaisia värejä/kukkia/koristeita olette miettineet?

meillä olis suunnitteilla häät syyskuulle 2011 ja nyt mietinkin että onko pakko käyttää väreinä juuri näitä "perinteisiä" lämpimiä SYKSYN värejä (oranssia yms..)

onko kukkakaupoilla valikoimaa kukissa samanlailla kun vaikka kesäkuussa? aikataulullisesti emme voi häitä pitää kesällä mutta kuinkin haluaisin teemaväreiksi juuri hemepitä ja vaaleita "kesä värejä" :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät syyskuussa ja meidän kukat tulee olemaan vadelmanpunaisia. Suht tummaa ja syksyistä siis, muttei ihan niin perinteistä syksyä kuitenkaan! :-X

Mitä kukkien väriin syksyllä tulee, on monia värejä kyllä saatavilla, jos ei ole kukasta niin tarkka. Esim pioni on kevään kukka ja siitä saa syyskuussa pulitta aika isot rahat. Suosittelenkin menemään johonkin ammattitaitoiseen kukkakauppaan juttelemaan asiasta. Itse tein näin ja myyjä sai katalogista suoraan katsottua, millä kukilla on sesonki milloinkin, jotta budjetti ei heitä häränpyllyä kukkien takia! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät syyskuussa ja teemana mustavalkoisuus mun pukua myöten. Lisäksi ripaus hopeaa. Ei välttämättä kovin syksyistä, mutta minä tykkään! Mulle ei muutenkaan syksyn värit (oranssi, keltainen, ruskea) sovi enkä käytä kyseisiä värejä sisustuksessa tai vaatteissanikaan. Siksi en halunnut niitä. Toisaalta joku auringonkukkateema olis ollu kiva -ei mun tyylistä tosin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät syyskuun lopulla, mutta ei haluttu perinteistä oranssia ja ruskeaa. Meillä teemaväreinä on tumma lila/luumu, musta ja luonnon valkoinen. Kukat ovat vielä vähän hakusessa, värinä luumun sävyn lisäksi mahdollisesti hieman vanhaa roosa. Haaveilin jaloleinikeistä, mutta niitähän ei syksyllä saa. Kalla, eustoma ja ruusu ovat tällä hetkellä listan kärjessä. Näitä kaikkia on kukkakauppiaan mukaan saatavilla syyskuussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät syyskuun viimeisenä lauantaina.

Väreinä meillä tulee olemaan helmenvalkoinen - hopea - (joku)punainen. :-X

Ensi viikolla menemme kukkaliikkeisiin vähän katselemaan ja suunnittelemaan. Ja tekemään vähän hintavertailuja tottakai. :grin: Oikeastaan koko kukka-asia on vielä ihan auki - tarkoitan siis lähinnä, että millaisia kukkia halutaan ja mihin niitä kaikkialle tarvitaankaan. (Meille on tulossa todella pienet häät, pienessä mökissä)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

4.9.10 rouvitutaan. Meillä koristeissa näkyy auringonkukka/keltainen ja sille kaveriväriksi on valittu vanha roosa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on syyskuisissa häissämme väreinä viininpunainen, kulta ja valkoinen.

Ja ihan OT: Titvi, hei vaan hääpäivä kaimalle :girl_hide:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me juhlimme häitämme 3.9.2011, ja väreiksi valittin Turkoosi, Valkoinen ja Ruskea :) oranssi ja muut syksyn värit ei oikein ole mua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä yksi syyskuun morsian lisää.

Pakko myöntää, että en ole kamalasti värejä miettinyt. Hääkutsusta tuli punaoranssin sävyinen, mutta sen enempää mitään väriteemaa ei ole. Luulen kuitenkin, että kattauksessa ja muussa tulee kuin huomaamatta käytettyä paljon punaista. Pukuni on punamusta ja samoja värejä aion käyttää myös kimpussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me menemme naimisiin 18.9.10. Kävin eilen juuri jutustelemassa kukkakaupassa hääkimpusta ja oransseja ruusuja ja pehmeän valmoisia ruusuja on tarkoitus siihen tulla. Kutsuissa jo olikin tuota pehmeää valkoista ja punaista... Eli aika syksyisin sävyin mennään. Valkoinen kuitenkin piristää eikä värit ole niin murrettuja ja tunkkaisia. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen syyskuun 2011 morsian, ja syksy/syksyn värit eivät tule näkymään häissämme mitenkään. Ainoa syksyinen asia, joka meille tulee, taitaa olla kynttilät, jotka ovat ihania pimenevässä illassa. Mutta siis ei ruskan värejä meille, kiitos! Teemaväreinämme tulevat todennäköisesti olemaan shampanja, hopea ja vanha roosa/vaaleanpunainen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläki syyskuussa häät ja väreinä musta-valkoinen.. Kutsut oli musta-valkoiset ja niin tulee pöytäkoristelutkin olemaan, mutta muutoin ei teemaväri varmaan häissä näy. ja paljon kynttilöitä!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me järjestetään häät tällä tietoa syyskuun ensimmäinen lauantai 2012. Väreiksi olen ajatellut - ihan itse, koska miestä tämä seikka ei niinkään kiinnosta - vaaleansinistä, tummanruskeaa sekä valkeaa. Visuaalisen ilmeen suunnittelijaksi olen saanut veljeni kihlatun. Hänellä on silmää näille asioille enemmän kuin mulla... Sen verran kerroin toiveistani, että paljon kynttilöitä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät eivät ole syyskuussa vaan lokakuun alussa (2011), mutta läheltä liippaa silti.

Väriteemoja olen alustavasti miettinyt, mutten oikein osaa päättää (onneksi ei tarvitsekkaan vielä vuotta etukäteen :) ). Haluan syksyn näkyvän häissämme, sillä se on lempivuodenaikani ja rakastan ruska-aikaa luonnossa, mutta en pidä niistä väreistä koristeissa tai sisustuksessa ollenkaan. Tumman ruskean haluaisin yhdistää jonkin värin kanssa, mutta en tiedä tuleeko se olemaan turkoosi, oranssi vai mikä. Kynttilöitä tulee ainakin paljon!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen syyskuun 2011 morsian, ja syksy/syksyn värit eivät tule näkymään häissämme mitenkään. Ainoa syksyinen asia, joka meille tulee, taitaa olla kynttilät, jotka ovat ihania pimenevässä illassa. Mutta siis ei ruskan värejä meille, kiitos! Teemaväreinämme tulevat todennäköisesti olemaan shampanja, hopea ja vanha roosa/vaaleanpunainen.

Sama täällä. Meillä häät lokakuun alussa 2011 ja syksyistä tunnelmaa juhlaan tuovat juuri kynttilät. En missään nimessä halua häihin väreiksi esimerkiksi oranssia, koska en käytä väriä missään muuallakaan. Teemaväreiksi olemme ajatelleet ruskeaa, shampanjaa/kultaa ja vaaleanpunaista. Onhan noista tietysti ruskea syksyn väri. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä kans häitä suunniteltu syyskuuksi2011. Ruskan värit saavat näkyä. pukua en ole vielä valinnut, mitähän tulisi huomioida syksyksi pukua hommatessa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät nyt syyskuussa, väreistä sen verran että tumman turkoosilla ja oranssilla mennään. Pukua tehdessä syksy otettiin huomioon helman pituudessa: sen verran lyhyempi että ei laahaa maata ettei sotkeennu (jos esim. sateinen keli niin vieraiden kengissä kulkeutuu hiekkaa yms vaikken itse paljoa pihalla käviskään pukua sotkemassa), sekä sitten siinä että neulottu semmottinen pukuun sopiva keeppi hartioita ja käsivarsia lämmittämään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On tää tällaista. Mies teki ison kompromissin joten mäkin tekin. Häitä juhlitaan jo ens vuonna. Aika tarkalleen vuoden kuluttua. Ihan tarkka päivämäärä ei vielä ole tiedossa. Mutta syyskuussa halusin alunperinkin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös syyskuun morsian. Häitä vietetään 2011, syyskuun eka lauantai. Väreissä käytetään oranssia, vihreää ja charmikasta tummanharmaata :grin: Nämä värit löytyvät myös kodin sisustuksesta. Juhlapaikka on kotitilani vanha, julkisivurempattu lato.

Lyhtyjä, vehnäntähkiä, vaahteran lehtiä, hevosenkenkiä, käpyjä..Koristeet maalaisia, luonnon omia hienouksia :-X Ja illan hämärtyessä juhlapaikkaa reunustaa jätkänkynttilät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös täällä mennään naimisiin syyskuussa 2011. Meidän väriteemana on Tummansininen ja oranssi. Vaikea väriyhdistelmä tuo on, mutta siitä pidämme kiinni :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Täällä kanssa syksyn 2011 morsian :) Meillä värit tulee olemaan oranssi, tumma pinkki ja tumman punainen, ehkä ripaus kultaa :) rakastan voimakkaita värejä ja onneksi niin myös sulhoni! Mahdollisesti teemana olisi ennemminkin Aasia kuin itse syksy.. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät 3.9.2011 enkä ole vielä päättänyt värejä. Hääpaikan seinillä vallitsee vaaleansininen, enkä oikein osaa päättää mikä väri sopisi kattauksiin ymym.... Täytyy mietiskellä :) Ehdotuksia otetaan vastaan.. Mikä väri käy vaaleansinisen kanssa? :blink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät ensi vuoden syyskuussa. Teemaväreistä (suklaan)ruskea ja valkoinen on päätetty. Kolmas väri mietinnässä; vaalea beige, vaaleanpunainen, sininen tai oranssi. Tällä hetkellä kallistumassa vaaleaan beigeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät 3.9.2011 enkä ole vielä päättänyt värejä. Hääpaikan seinillä vallitsee vaaleansininen, enkä oikein osaa päättää mikä väri sopisi kattauksiin ymym.... Täytyy mietiskellä :) Ehdotuksia otetaan vastaan.. Mikä väri käy vaaleansinisen kanssa? :blink:

Kyllähän vaaleansiniseen sopii vaikka mikä! Mielikuvitus vaan rajana :) Esim liila, vanilja..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva löytää muitakin syksyhäitä viettäviä :) Minä en ole henkilö, joka miettisi värejä, teemoja yms yksityiskohtia sen kummemmin. Kuitenkin maanläheiset värit kuten ruskea ja beige ovat aina olleet lähellä sydäntäni, joten eiköhän ne häissänikin tule edustamaan ehkä lisättynä hieman kullanhohteella. Ja kuten useampi on jo todennut, kynttilät ovat ihan ehdoton tunnelmanluoja syksyn koristelussa ja siihen haluaisinkin panostaa. Ja niille kenelle luonto ja sen hienot värit näkyvät juhlapaikalle....eipä siinä välttämättä tarvitse sen kummempia koristeita, ja esim. syksyiset vaahteranlehdet ovat mielestäni aivan mahtavia koristeita.

Suunnittelu on yksi ihana osa häiden järjestämistä, sen olen itsekin todennut vaikka alkuun ajattelin sen olevan ainoastaan stressaavaa. Toivon kuitenkin että kaikki tulevat morsiamet muistavat, että se mikä juhlista jää muistoksi on tunnelma eikä se synny pelkillä koristeilla. Kun morsian ja sulhanen ovat rentoja ja oikeasti nauttivat toistensa seurasta, jää se kaikkien mieleen paljon paremin kuin servettien värit.

Ihanaa odotusaikaa kaikille ensivuoden hääpareille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään