Jump to content
Naimisiin.info

Kutsutteko kaikki työkaverit häihinne?


Mellis

Recommended Posts

Ei kutsuta. Yhteensä koko lafkassa on porukkaa toistakymmentä tuhatta, meidän tulosyksikössä melkein kuusi tuhatta, talossa pari tuhatta ja "omassa" työyksikössä (joka hajallaan eri kaupungeissakin) kolmekymmentä. En tahdo ketään töistä häihini kun en heidän kanssaa aikaa vietä muutenkaan. Kahvihuoneporukka varmaan tulee onnittelemaan kortilla tms. joten tuon sitten töihin pullaa (kun palaan lomalta takas).

 

Miehestä en tiedä. Tuskin haluaa ketään töistään mutta jos nyt mieli muuttuu, niin kaippa se onnistuu. Työ-yhteisö alle 10 hlö jotka kaikki eivät kuitenkaan pääse paikalle (vuorotyö).

Link to comment
Share on other sites

En itse ainakaan odottaisi kutsua työkavereiltani, jos olisivat menossa naimisiin, ellei vietetä aikaa myös työpaikan ulkopuolella keskenämme. Mutta jokaisella on tietenkin ihan omanalaisensa työyhteisö. Meistä ei kumpikaan aio kutsua työkavereitaan juhliin. Itse kutsun kaksi edellisestä työpaikasta, jotka ovat muutenkin ystäviäni.

Link to comment
Share on other sites

Itse en kutsu työkavereita häihini, olen työskennellyt niin vähän aikaa vasta samassa paikassa. Mies kutsuu taas kaikki työkaverinsa, koska hänelle heistä on tullut läheisempiä.

 

Kommentoin vähän tuota avec asiaa, näissä tapauksissa ei ole mielestäni välttämätöntä tai tarpeellistakaan kutsua avecceja. Perheellistenkin tapauksissa etiketti joustaa, kun kutsutaan henkilöitä ryhminä, esim. opiskelutoverit tai työkaverit.

Link to comment
Share on other sites

En kutsu työpaikaltani ketään vaikka silloin tällöin vapaa-ajalla aikaa yhdessä vietämmekin. Rajanveto olisi liian vaikeaa ja koska en halua paisuttaa vieraslistaa liiaksi niin mielestäni on parempi että kutsun vain lapsuuden ystäviä ja muita joiden kanssa historia on pitkä. Mies kutsuu työkavereita varmaankin 8-10, mutta siihenkin on syynä se että kaikki miehen lähimmät kaverit ovat nimenomaan työkavereita, joiden kanssa olemme jatkuvasti tekemisissä vapaa-ajalla. 

Link to comment
Share on other sites

Haluaisin kutsua, mutta jotta budjetti ei paukkuisi kovin pahasti, niin kumpikaan ei nyt sitten kutsu työkavereita vaan kutsumme vain lähimmän suvun ja ystävät. Oon itse vielä kahdessa paikassa töissä, että tulisi paljon kutsuttavia jos vielä työkaveritkin kutsuisi  :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...