Moderni astiasarja?


Piipi*

Recommended Posts

Samaa New Wavea olisin itsekin tullut suosittelemaan.

Se oli itselläkin mielessä, mutta päädyin kuitenkin Arabian Lumi-astiastoon, ajattelin että new waveen voisi helpommin kyllästyä.. Voi olla että ostan sitä itse kuitenkin muutaman ja nyt toivon jopa että Lumea ei paljon tulisikaan lahjaksi..

Link to comment
Share on other sites

New Wave on hieno sarja, omaan mieleenikin, mutta esim meillä jouduimme vaihtamaan astiaston toiseen kun kupit eivät käykään vasen kätisille :( Onneksi menivät hyvään kotiin. Itse tykkään monista muistakin Villeroy & Bochin astiastoista, esim Cera ja Grey Pearl, täysin erilaiset, toinen klassikko ja toinen moderni.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Samaa New Wavea olisin itsekin tullut suosittelemaan.

Se oli itselläkin mielessä, mutta päädyin kuitenkin Arabian Lumi-astiastoon, ajattelin että new waveen voisi helpommin kyllästyä.. Voi olla että ostan sitä itse kuitenkin muutaman ja nyt toivon jopa että Lumea ei paljon tulisikaan lahjaksi..

Meillekin tuli Lumea! :girl_smile: Asutaan täällä "lätäkön takana" ja halusin, että olisi jotain suomalaista meidän kodissa muistuttamassa minun kotimaastani. Ja oikeasti minusta tuo Lumi on kaunis, vaikka onkin melko yksinkertainen. Ainoa miinus on tosin se että sitä ei tuosta noin vaan täältä käsin hankitakaan jos tarvitsee ostaa täydennystä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...