Hämeenlinna + lähikunnat


Rölli

Recommended Posts

Meidät vihitään Hämeenlinnan kirkon tornin kappelissa. Vihkimisen jälkeen syödään hyvin Kerhoravintola Seiskassa.

Illan juhlapaikka on täysin auki. Ruokailun jälkeen "vieraat vaihtuvat" eli suku kotiutuu ja kaverit saapuu... ;).

Ollaan tällä hetkellä Hattulalaisia, mutta toukokuussa tilanne voi olla toinen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Myö ollaan menossa naimisiin syyskuussa. Wisahovi olis ihana paikka, mut toisaalta Tarinmaan vpk-taloa on kehuttu myös kovasti. Tietäskö kukaan yhteystietoja kyseiseen paikkaat?

Olen haaveillu jos Janakkalan kirkossa olis vihkiminen toisaalta ei Vanajakaan hullumpi ole. Jostain syystä vaan olen rakastunu Janakkalan kko:n. Toisaalta taas Vanaja on mun rippikirkko... Mies on muualta, joten hällä ei oo tunnesiteitä kumpaankaan kirkkoon. =)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meille on varattu juhannuspäiväksi Katajiston kartano Aulangolla. Vihkiminen on Vanajan kirkossa. Itse olen alunperin Hämeenlinnalainen, vaikka olenkin asunut jo yli 10 vuotta muualla. Vanhemmat ja puoli sukua asuu kuitenkin siellä edelleen.

Hääsviitti otettiin loogisesti Aulangon Rantasipistä, johon majoittuu myös meidän ulkomailta tulevat vieraat. Jos en ihan väärin muista, niin saunallinen sviitti tulee maksamaan 270 euroa per yö.

Link to comment
Share on other sites

HEI KAIKKI HÄMEEN MORSIAMET!

Meillä koittaa suuri päivä 5.8.06....iiik! Vihkiminen Vanajan kirkossa klo. 14.00 ja sen jälkeen suuntaamme kohti Turengin Kuumolaa. Ei mikään loistelias paikka, mutta iso (tulossa n. 150 vierasta) ja saa viedä omat juomat ym. Ystävillä ollut siellä häitä ja kaikki toimineet loistavasti! Vuokra oli edullinen ja paikan saa koko vkonlopuksi käyttöön! ;D

Pitopalvelun tilasimme Kotiruoka Forsströmiltä ja hyvät ovat olleet ruoat heillä ennenkin!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Edellisestä vierailusta onkin jo aikaa... :-[

Elikkä kirkko on nytten Vanaja ja juhlapaikka Aulangon Heikkilä. Valitiin se juhlapaikaksi kun sinne saa mökin varattua ja tytöt (silloin 1v11kk ja 9,5kk) nukkumaan ihmisten aikaan.

Paikka ihanasti järven rannalla, et saa upeita miljöökuvia -niin jos ei oo mukavaa syssyistä sadetta ilmassa... ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Morsian heinä-elokuu 2007 ilmoittautuu palvelukseen ja ajatusten vaihtoon. ;D

Tarkkaa päivää ei vielä tiedetä, paitsi että se on perjantai, koska tahdotaan mennä vihille maistraatissa. Hääjuhla pidetään toivon mukaan Vanajanlinnan metsästäjän tuvassa. Toinen aivan ihana paikkavaihtoehto on Tammelan Kaukjärvellä. Kaikki on vielä niin auki, tosin tahdottais mieluiten että hääjuhla olis mieluiten Hämeenlinnan alueella, kun itsekin asutaan täällä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Häät on onnellisesti ohi ja voin todella lämpimästi suositella Katajiston kartanoa juhlapaikaksi. Kaikki hoitui erinomaisesti, paikka on upea ja tila juuri passeli meidän n. 60 hengen häihin. Ruoka vei kielen mennessään ja palvelu oli ensiluokkaista. Vihkiminen oli Vanajan kirkossa, joten matka juhlapaikalle oli kivan lyhyt. Lisäksi kaukaa tulevat vieraat majoittuivat Rantasipiin, jonka yökerhossa juhlat jatkuivat valomerkkiin asti (hääpari oli tosin jo sviitissä nauttimassa hääyöstä ;))

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Pakko oli tulla vielä kehaisemaan, että Kruununleipomo Hämeen keskiaikaisen linnan muurien suojissa oli tosi upea paikka. Tunnelma oli hämyisän juhlallinen, ruoka oli mahtavaa ja henkilökunta palvelualtista. Suosittelen lämpimästi. Ja ravintolahäissä pääsee itse aikalailla helpommalla, kun ravintolaväki hoitaa koristelun ja siivoamiset ym. Hintakaan ei päätä huimannut.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Heip!

Meidät vihitään Janakkalan Pyhän Laurin kirkossa 8.9.2007 ja juhlat juhlitaan siinä lähellä Tarinmaan VPK:n talolla. Molemmat on käyty tarkastamassa, sillä Hämeenlinnan seutu ei ole meille yhtään tuttu. Paikka on kuitenkin sopivan matkan päässä molempien sukulaisille ja ihastuin kirkkoon suuresti, joten tilat varattiin ja hyvin tyytyväinen olen valintaan!  ;D

Nyt pitäisi löytää paikka hääyötä varten ja myös jokin kulkupeli, jolla siirtyä kirkosta kierroksen kautta juhlapaikkaan... Vinkkejä otetaan vastaan!  ;) Myös hyvistä bändeistä otan ilomielin ehdotuksia. Tällä hetkellä saadut tarjoukset ovat 800-900 €, mikä tuntuu aika isolta summalta...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...