Jump to content
Naimisiin.info

Minkä ikäisenä naimisiin?


Cosmicgirl

Recommended Posts

Häiden aikaan Morsian on 27v ja Sulhanen 35v. Seurusteltu silloin 6 vuotta ja rapiat. Yhdessä asuttu 5 vuotta ja kihloista aikaa 2 vuotta.

Muokattu: , käyttäjä: Jenny_2013
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minä olen 35v ja sulhanen 62v. Hääpäivänä tyttömme on 1,5v ja lisäksi perheeseen kuuluvat poikani 8v ja tyttöni 6v(ovat edellisestä suhteesta). Minulle häät ovat ensimmäiset miehelleni kolmannet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Alttarille astellessa ollaanpi vielä 22-vuotiaita molemmat, sulholla on synttärit sitten muutamisen viikkoa häiden jälkeen. Yhdessä ollaan siinä vaiheessa oltu melkein neljä vuotta, asuttu yhdessä niistä kaksi ja puoltoista vuotta oltu kihloissa. Ensimmäinen kerta tulee tuo molemmille olemaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hääpäivä on heinäkuussa, molemmilla synttärit elokuussa, jolloin minä täytän 28 ja mies 29. Häiden aikaan yhdessäoloa 3v joista kihloissa 1v9kk :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Häissä olen 31-vuotias, mies 30v. Yhdessä ollaan oltu silloin reilu 4 vuotta, joista kihloissa 1,5 vuotta. Häät ja kihlat ovat molemmille ensimmäiset.

Link to comment
Share on other sites

Hääpäivänä mä olen 29 ja mies 26, seurusteltu silloin 6v, asuttu yhdessä 5v ja oltu kihloissa 3v. Kummankin eka kerta ;)

Link to comment
Share on other sites

Itse tulen olemaan 21 ja mies 25. Keretään täyttämään ennen häitä, ku ollaan olemmat alkuvuodesta syntyneitä :)

Link to comment
Share on other sites

Ensi elokuussa on häät, jolloin minä olen 25 ja sulhanen 28. Joskus 18-vuotiaana ajattelin, että 22-vuotiaana olisin jo naimisissa ja lapsiakin olisi jo, mutta ei omaan elämään olisi sopinut perhe vielä siinä iässä vaikka tämä sulhanen olikin jo silloin löytynyt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...