Guest Anna S.

Hääparin pöytä ja sen tausta

31 posts in this topic

Olisiko kenelläkään kuvia hääparin pöydän koristelusta?

Erityisesti olisin kiinnostunut tyllillä koristelluista pöydistä, mutta otan kiitollisena vastaan muitakin kuvia sekä ideoita!

Kertokaa myös et miten ootta kankaat kiinnittäny pöytään, nuppineuloillako ;D

Mä laitoin kaikki systeemit kiinni hakaneuloilla. Vähän piti taiteilla, et sai kaikki hyvin pysymään, mut lopputulos oli ihan ok. ;)

Mä laitoin kaikki systeemit kiinni hakaneuloilla. Vähän piti taiteilla, et sai kaikki hyvin pysymään, mut lopputulos oli ihan ok. ;)

Laitoitko myös tuon itse pöytäliinan reunat hakaneuloilla vai oliko siinä valmiiksi laskostettu reuna?

Pöytäliinaan kuului tarrakiinnityksellä kiinnitettävä rypytetty "helma". Liina oli kyseisen ravintolan. Siihen sit kiinnittelin kaikki muut kankaat ja koristeet. :)

Tässä testi kuva tulevasta pöydästämme:

IMG_3186.jpg

SISKOT AUTTAKAA  :-/

Onko kellään tietoa mistä valmiiksi rypytettyä tarranauhalla kiinnitettävää pöydän reunusliinaa saa ja minkä hintaista se on?!

Mä ostin sitä täältä Tampereelta Kespron tukusta ja siinä taisi olla 7 metriä (muisti pätkii...). Hinta oli jotain vähän yli 30 euroa. Se oli Duni-merkkistä.

Olisiko kenelläkään kuvaa hieman yksinkertaisimmista ja hillityimmistä kattauksista ja koristeista kuvia? Nämä kaikki ovat minun makuuni liian hörhelöisiä ja liikaa tavaraa ja väriä.

Vähemmälläkin hörhelöllä pärjää. Meillä oli vain tylliä suikale pöydän etureunassa ja se oli ripustettu kolmella vaaleanpunaisella rusetilla. Lisäksi pöydässä oli koristelemani shampanjalasit ja kimppumaljakossa.

Meillä tulee vieraiden pöytiin tuikkuja, joten meidän pöydässä kynttiläteemaa viedään vähän pidemmälle: yhteensä kuusi pöytäkynttilää (kaksi isompaa ja neljä pienempää) sekä kuusi 8 tunnin tuikkua. Asetellaan ne jotenkin symmetrisesti molemmille puolille pöytää siten, että väliin ja tilaa kukkakimpulle. Ja ympärille sirotellaan ruusun terälehtiä sekä mahdollisesti samoja koristekiviä, joita on vieraiden pöydissä. Ei siis tippaakaan tylliä. :) Kuvia löytyy vasta 17.2. jälkeen. ;)

Sain tulevalta kaasoltani loistoidean: Sulhanen kun harrastaa autoja (tietynmerkkisiä) niin tekisi konepellistä pöydän ja tuoleiksi auton penkit. Tämän kun toteuttaisi tyylillä niin saisi ainakin erilaisen ja "meidän" näköisen.  

Lisää ideoita kuvien kera kaivataan :flirt:

Oletteko koristelleet morsiusparin pöytää jotenkin erityisesti, jos samassa pöydässä istuu lähimmät sukulaiset? Eli ei tönötetä kahdestaan pöydässä, vaan pöytä on todennäköisesti pitkä ja ja morsiuspari istuu pitkän sivun keskellä niin, ettei vastapäätä istu ketään ja he näkevät koko salin.

Meidän häissä morsiusparin pöytä oli koristeltu teemavärisellä (turkoosilla) harsolla tai mitähän kiiltävää, läpinäkyvää kangasta se olikaan, kauniisti laitettuna. :girl_wink: Ja alle laitettiin kirkas jouluvalonauha vielä.Oli kivan näköinen ja tunnelmallinen livenä, siitä oli vain vaikea saada hyviä kuvia :girl_smile:

Tässä meidän pöydän koristelut - aika yksinkertaista siis :)

p1000029i.jpg

Kivan näköisiä pöytiä! Meille on näillä näkymin tulossa neliön muotoinen pöytä, ei mikään kovin isokaan. Vähän olen pihalla että miten me sen ääressä oikein istutaan mukavasti vai pitäiskö hommata jostain isompi pöytä?