Sign in to follow this  
Followers 0
-Meirami-

2 kaasoa, 1 bestman?

98 posts in this topic

Onko kenelläkään ollut moista asetelmaa, että kaasoja kaksi ja bestmaneja vain yksi? Vai kuuluko avustajia olla aina parillinen määrä...?

Mulle tulee kaks kaasoa, ja sulholle yks bestman, kun toinen ei suostunut... meillä on sit kyllä miespuolinen seremonimestari, joka juontaa yhdessä toisen kaason kanssa.

Meillä juuri näin (2 kaasoa ja 1 bm).. mutta just tänään viimeksi mietin et pitäiskö vielä pyytää toinen bm...

^ Niin meilläkin ja no problem

Kiva ettei olla ihan ainuita... No pitää vain ajatella että BM:llä hyvät oltavat kahden kaason suojissa :D

Meillä on myös näin. Olen ollut monissa häissä, joissa on ollut samalla tavalla ja hyvin on toiminut.

Meillä 3 kaasoa ja 1 BM ja toivottavasti toimii hyvin! ;)

Näin meilläkin on ajatus toimia eli 2 kaasoa ja yksi bm. Miehen mukaan kuuluu olla vaan yksi bm, joten niin toimimme. Ajattelimme pyytää miehen toista hyvää ystävää toimimaan esim. seremoniamestarina.

Meillä myös 2 kaasoa ja 1 bestman. Toimii! En itseasiassa edes ajattelut että täytyisi olla parillinen määrä!

Meillä 3 kaasoa ja 1 BM ja toivottavasti toimii hyvin! ;)

Jesh! mä en ole ainoa jolla on kolme kaasoa ;D

Meillä myös 2 kaasoa ja 1 bestman. Toimii! En itseasiassa edes ajattelut että täytyisi olla parillinen määrä!

Samat sanat...

Itsellä ei kokemusta, mutta äidilläni oli kaksi kaasoa ja hänen miehellään yksi bestman. Ja minusta homma toimi hyvin, ei mitään ongelmia :D.

Meilla taas on 1 kaaso, 2 bestmania ja 2 miespuolista seremoniamestaria (2-kieliset haat). Kylla minakin vahan mietin, jaako kaaso moisessa miesporukassa yksin, mutta eikohan tama onnistu eika kaasoa ainakaan haittaa ;). En nyt viitsi pelkastaan numeroiden tasoittamisen takia pyytaa toista kaasoakaan. Eli siita vaan, ei tasta mitaan saantoja ainakaan ole.

Näin on meilläkin ja tällä hetkellä näyttää ihan ok:lta. Toista bestmania ei ole tulossa..

Meillä myös näin. En osannut päättää vain yhtä kaasoa  ::)

Meilläkin kolme kaasoa ja yksi bestman :) .

Meillä taas tulee kaksi bestmania ja yksi kaaso, ja en mitään ongelmaa ole siinä nähnyt!

Meillä taas tulee kaksi bestmania ja yksi kaaso, ja en mitään ongelmaa ole siinä nähnyt!

Meillä oli kanssa näin... ihan hyvin meni häät...  ;D ;D

Meille on myös tulossa kaksi bestmania ja yksi kaaso. Itse olin pyytänyt kaasoa jo aiemmin, kun mies sitten yllätti kertomalla kahdesta bestmanista :) Ensin mietiskelin, että vaikuttaako se hääväestä jotenkin hassulta jos avustajia on eri määrät, mutta tuskinpa sentään.

Meillekkin tulossa kaksi kaasoa ja yksi bm.

meillä oli pari viikkoa sitten häät jossa oli kaksi kaasoa ja yksi bestman...parempi minun kannalta niin että oli kaksi...

Täällä kans kaksi kaasoa ja yksi BM. En ainakaan itse koe ongelmana mutta toisaalta meillä kaasoilla onkin hyvin erillaiset tehtävät ja toisella huomattavasti enemmän vastuuta (toisen kaason oma toive).

meillä oli 3 kaasoa ja 1bm,hyvin toimi.

Hei! Meille tulee 2 kaasoa(kummi ja sisko) ja 1 bm. Ei tarvitse olla parillista määrää.

Meillä on myös sama tilanne. Ite en osannu karsia toista kaasoa ja sulhanen taas otti vaan yhden, koska tiesi toisen ehdokkaista olevan vähän huono järkkäilemän asioita:)