Katja75

Tatuoinneista (peittäminen, korostaminen)

70 viestiä aiheessa

Muistelen lukeneeni jostain vanhasta viestiketjusta, että  tatuoinnin peittämiseen on olemassa jonkinlaisia lappuja, joilla saa hyvin tatskan piiloon. Onko kellään tietoa, mistä niitä mahdollisesti Oulusta vois kysellä

Kiittää ja kumartaa  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan käyttänyt tatuoinnin peittämiseen apteekin tekoihoa, miten on toiminut? Minulla on lavassa tummahko tatuointi, mikä ei mielestäni sovi yhteen hääpukuni kanssa, joten olen päättänyt peittää (tai ainakin yrittää) sen jotenkin. Kokemuksia peittämiskikoista otetaan mielellään vastaan! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on yläselässä ja mahassa. En aio peittää tuota selän tatuointia. Voi olla, että hiukset peittävät sen tai sitten ei. Ei väliä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kanssa kolme. Alaselässä, nilkassa ja lapaluussa. Tietysti nilkka ja alaselkä onkin puvun alla piilossa, mutta lapaluu saa näkyä. Jokainen kuva on osa mua tavalla tai toisella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokeilin apteekin tekoihoihoa ts lappusta, jota käytetään esim palovamman tai muutoin vaurioituneen ihon suojana. Ja tulos oli tosi naurettava! :girl_haha: Kellertävä neliönmallinen lappu selässä, eikä tosiaankaan peittänyt tatuointiani. Tuhat kertaa mieluummin annan sittenkin tatuointini rauhassa näkyä kuin että alkaisin sitä peittelemään, vaikka ei ihan prikulleen yhteen pukuni kanssa sovikaan. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen vasta ottamassa tatuointia. Harkitsin ensin samaa kohtaa kuin Eva Walhströmillä, mutta sitten vain ajattelin, että olisikohan kuitenkin alaselän toinen puoli parempi paikka, kun ei oikein tiedä sopiiko sen aina olla esillä. Itseäni ei kyllä haittaisi jos näkyisi hääpuvun kanssa. Korostaisin, jos kuva sopisi kokonaisuuteen :)

Vähän out of topic: Miten on, onko olkaan ottaneita kaduttanut?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaksi tatuointia, vasemmassa olkavarressa isohko tribaalilohikäärme ja alaselässä iso tribaali myös.

Tuo alaselän kuva ei näy puvun alta, mutta olkavarren kuvan ajattelin koristella ja näinollen maksimoida sen näkyvyyden :) Tatuoinnit on niin osa minua, etten voisi kuvitella peittäväni niitä mitenkään hääpuvun kanssa. Voisi olla ystävät ja sukulaiset ihmeissään, että minne se kuva on kädestä kadonnut :)

Sesilia88: en ole koskaan katunut kuvien ottamista. Olen itse suunnitellut molemmat ja mietin todella tarkkaan ennen ottamista, että onko mun juttu. Onhan se... kolmas kuva suunnitteilla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse varailin juuri aikaa, että saan olkapäätä koristava tribaalin juhlakuntoon.. Tarkoitus siis päivittää 10 vuodessa jo hieman haalistunutta kuvaa.. Ei tulisi mieleenkään peittää kyseistä kuvaa, on se niin selkeästi osa itseä.. Ajattelin juhlan kunniaksi lisäyttää siihen hieman väriä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokeilin viikonloppuna joe bascon tattoo cover voidetta ja se on ihan paska! :hysteric: itsellä oli tarkoitus laittaa selän puolelta piiloon tatuointi joka ei mekon mallista johtuen pääse kokonaan näkyviin ja ei oikeen näin ollen edusta. maanantaina kävin sit hakemassa ihan sellaset maskeerausvärit ja hyvin peittyy.. :flirt:

olkavarren tatuointini meinaan laittaa noilla iho "kristalleilla" vähän ehostetumpaan kuntoon. :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni on kaksi tatuointia, vatsassa ja lavassa. Lavan tatuointi näkyy puvun kanssa ja vaikka ei se niin "teemaan sovikaan", en kuitenkaan aio peittää sitä. Itse en koe tatuointejani enää omikseni, toinen on 10v. vanha ja toinen 8v. ja olin kovin nuori ottaessani molemmat. Jos nyt saisin päättää, en ottaisi lainkaan tatuointeja, mutta minkäs teet. Suoranaisesti ei kaduta kuvien otto, mutta eipä niitä ihailtuakaan tule.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itse en vaivaudu peittämään tatuointejani.. sellainen ei edes tullut mieleenkään ennen kuin tämän ketjun näin! olkavarressa on melko iso tatuointi, mutta en peitä ja ranteessa on pienempi, jota en myöskään edes tahdo missään nimessa peittää. minulla ja miehelläni onkin samanlaiset tatuoinnit ranteissa, joten se ns. sopiikin teemaan :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tietenkään peitä! Ne on osa miuta ja haluan, että ne näkyy. Tällä hetkellä on 3 mutta eipä sitä koskaan tiedä jos kerkeen ottaa lisää ennen häitä. En itseasiassa malta odottaa kesää, että pääseen näyttelemään tuota <--selkääni julkisesti :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En tietenkään peitä! Ne on osa miuta ja haluan, että ne näkyy. Tällä hetkellä on 3 mutta eipä sitä koskaan tiedä jos kerkeen ottaa lisää ennen häitä. En itseasiassa malta odottaa kesää, että pääseen näyttelemään tuota <--selkääni julkisesti :)

Mä oonkin miettinyt et onks toi avatar sun selästä kuva. Nätti mustekala, oletan siis että näen oikein ja se on mustekala :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan naurettavaa edes keskustella tatuointien peittämisestä.. Miksi niitä on ylipäätään otettu jos ne on tarkoitus peittää? Pahoittelut kärkkäästä mielipiteestäni, mutta en vain ymmärrä jos ei hyväksy itsessään asiaa jonka itse on valinnut ja iholleen pyytänyt..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Samaa mieltä ^, vaikka tiedän että meillä suku ei paljon perusta tatuoinneista ja tuskin kukaan tietää että mulla niitä on :girl_blum:

Mut just eilen kävin värjäämässä valkosen tatuointini lapojen välistä pinkiksi! näkyy kivasti kun on sitte toukokuussa avonainen mekko ja hiukset kiinni :)

Niitä nykyään tuntuu olevan kaikilla iästä tai "vakaumuksista" riippumatta. esille vaan munkin mielestä!! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mä oonkin miettinyt et onks toi avatar sun selästä kuva. Nätti mustekala, oletan siis että näen oikein ja se on mustekala :girl_smile:

Mustekalapa hyvinkin :) Saapas nähdä mitä tuleva appiukko tykkää kun ei kuulema oikeen "ymmärrä" tatuointeja. Anoppi näki valokuvan ja oli ihan innoissaan :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsehän olen menossa ottamaan vielä yhden tatuioinnin lisää ennen häitä jalkaan ja laitan vielä lyhyen puvun, jotta kuva pääsee oikeuksiinsa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsellä tatuointi yläselässä/niskassa, ja en missään nimessä aio peittää tätä kuvaa. Olen sen aikoinaan tarkkaan harkinnut ja miettinyt, ja se kuvastaa yhtä ajanjaksoa elämästäni :-X . Itse olen lähinnä mietiskellyt, että miten sitä saisi korostettua.. Tatuointi siis tulee hyvin näkyviin, koska kampauksella nostetaan hiukset ylös ja olkaimeton pukukaan ei sitä peitä. Vaihtoehtoina on käydä muokkaamassa itse kuvaa uudestaan tai sitten "ehostaa" kuvaa strasseille tms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan naurettavaa edes keskustella tatuointien peittämisestä.. Miksi niitä on ylipäätään otettu jos ne on tarkoitus peittää? Pahoittelut kärkkäästä mielipiteestäni, mutta en vain ymmärrä jos ei hyväksy itsessään asiaa jonka itse on valinnut ja iholleen pyytänyt..

Totta tuokin, mutta ihmiset muuttuvat. Tuossa aiemmin jo postasinkin, että itselläni on kaksi nuoruudessa ottamaani kuvaa. En näe niitä enää mitenkään superhyperylisiistinä-juttuna ja koen olevani enemmän massaa niiden kanssa kuin jos minulla ei niitä olisi, sillä nykyään suurimmalla osalla tutuistani on tatuointeja. Harvalla näkee oikeasti hienoja tatuointeja (esimerkiksi tuo mustekala näyttää todella hienolta ja hyvin tehdyltä) ja kuvia, jotka olisivat enemmänkin kuin osa ihoa sen sijaan, että ne olisivat vain pieniä palasia ripoteltuna sinne tänne (kuten siis minullakin). Uskon kommenttieni närkästyttävän joitakin, sillä useimmat ainakin tuntemistani tatuointien kantajista ovat naurettavan ylpeitä kuvistaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oisko kellään laittaa kuvia omista tatuoinneista joita on tullut koristeltua esim. strasseilla tai muilla koristeilla?

Itelläni kaikki muut yläkropan tatuoinnit peittyvät ku kirkkoon laitan boleron mutta käsivarren sisäsyrjässä olevat tähdet jäävät näkyviin. Haluaisin koristella niitä jotenki. :) Muuten tatuoinnit saavat juhlassa näkyä koska ovat osa minua ja olen ylpeä jokaisesta kuvasta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla tatuointeja jaloissa ja käsissä, ja annan ihan vaan näkyä hääpäivänä. Ranteissa olevia tekisi mieli peittää koruilla/meikillä ehkä, mutta mitään järkevää ratkaisua en ole keksinyt.. Koristekivillä koristeleminen olisi kiva, mutta tatuoinnnit sen tyylisiä ettei sovi millään.

Miehellä myös tatuointeja, mutta ne peittyy ihan vaatteilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miulla on tatuoinnit lisaantyneet tuosta viimeisemmasta postista kahdella ja sovin juuri ystavani kanssa, etta se aloitta miun hihan tekemisen ennen miun haita (toivoisin, etta se oisi vahintaan puolivalmis). Jotkut tytot ostaa asusteita, mie koristelen itseni musteella :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaksi tatuointia, nilkassa ja yläselässä. Missään tapauksessa en lähtisi noita omiani peittämään. Yläselän tatuointi on otettu erään minulle hyvin tärkeän ihmisen muistoksi, joten sen haluankin näkyvän. Jotain strassi-koristelua siihen olen harkinnut, täytyy katsoa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En aio peittää enkä myöskään koristella :) nimim.ranteessa ja kaulassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään