Guest anu_2003

Kaikenlaista keskustelua kakunkoristeista

1008 posts in this topic

Meille tulee perinteinen hääpari-koriste. Upeimmissa näkemissäni koristeissa oli morsian aina blondi, joka ei oikein vastaa omaa hiusväriäni. Persoonallisuutta tähän "tavalliseen" koristeeseen sain väkertamällä morsiamelle hopeatiaran (?) päähän.

Ostettiin sittenkin Minni ja Mikki-kakunkoristeen ;D

Meille Mikki ja Minni - hääpari  :)

meillä kakun päällä kaksi lasista kissaa!

VFR51.gif

Meille tulee tämmöinen Wallace & Gromit-henkinen pariskunta

;D

Me teetämme kakkuumme valkosuklaiset tai marsipaaniset kuutit! :-X Toiselle silinteri päähän ja toiselle huntu..*hih*

Tällaisen kakunkoristeen tein ystävälleni marsipaanista.  :D

IM000156.JPG?dc=4675513369269800877

Meille tulee Barbababa jonka häntä on syrämmenä ja sitte se musta Barbababa-äiti jolla on tuttipullo kädessä.. koska odotellaan sitä häävauvaa :D

Me ei löydetty näistä peristeisistä kakunkoristeista omaamme. Lopulta keksimme kotoamme kakkua koristamaan kaksi valkoista aarikan puista pupua - yksinkertainen ja tyylikäs vaihtoehto. Meillä on lemmikkeinä kaks kääpiökania, ja sulho on mun ikioma Pupuli :D

Vinkki: valitin äskettäin, ettei hienoja morsiusparikoristeita, joissa morsiamella on tummat hiukset, meinaa löytyä. Viikko sitten törmäsin Espoon keskuksen juna-asemaostarin leivosmyymälässä käydessäni kolmeen sellaiseen malliin, jota muualla en ollut nähnytkään. Jos siellä päin joku brunette liikkuu, niin kannattaa katsastaa.  :)

Meinasin jo hurahtaa näihin kakunkoristeihin mutta sitten rupesin miettimään, että kuinka monta kertaa olen kiinnittänyt huomiota kakkukoristeeseen.

En siis kertaakaan, viimeisimmistäkin häistä piti kuvista tarkastaa millainen koriste oli.

Siis, meille tulee varmaan sellanen perinteinen kruunu, ei sen ihmeempää  :)

Peukkis: joo, sitä pientä ja "tavallista". Siellä oli joku romanttinen päivänvarjojuttukin. Mutta eilenpä eksyin Tapiolaan, Annin pitopalvelun pyörittämään lounaskahvilaan, jonka vitriiniin oli juuri tullut megahieno (siis reilusti isompi) valikoima hääpari-koristeita: isojakin koristeita löytyi: sinne! :-X (Tai voihan olla etten ole vielä edes tietoinen, missä on vielä enemmän malleja 8), mutta itse ainakin innostuin.)

Peukkis: joo, sitä pientä ja "tavallista". Siellä oli joku romanttinen päivänvarjojuttukin. Mutta eilenpä eksyin Tapiolaan, Annin pitopalvelun pyörittämään lounaskahvilaan, jonka vitriiniin oli juuri tullut megahieno (siis reilusti isompi) valikoima hääpari-koristeita: isojakin koristeita löytyi: sinne! :-X (Tai voihan olla etten ole vielä edes tietoinen, missä on vielä enemmän malleja 8), mutta itse ainakin innostuin.)

Joo, meillä tytön ristiäisiin ostettiin sillon jokin haikara juttu sieltä Espoontorilta ja ajattelin, että sillon ainakaan ei kovin monennäköisiä siellä ollut.

Annin kahvilassa varmasti on enemmän, ja siinä on stoccakin vieressä ;)

olisiko kukaan tietoinen että mistä saisi noita kaj stenvallin ankka kakunkoristeita... siis itsetehtynä. tekeekö mikään liike?

me ostettiin sellanen hassu pariskunta, mies aika pitkä ja nainen lyhyempi, miehellä hassu nenä ja naisella isot rinnat ja molempien naamalla on mairea hymy  :-X

Meille ei tule mitään. En voi sietää mitään muovista tai mitään muutakaan koristetta kakun päällä. Aikoinaan ylioppilaskakkuakaan ei koristanut mikään. Kakku on kaunis jo itsessäänkin.

Taidan taas turhaan kysyä mutta kysynpä silti ... Joka paikasta kyselleenä ja joka paikasta etsineenä, en vieläkään ole löytänyt aku ja iines hahmoa hääkakun päälle, en sitten niin minkäänlaista !

Viimeinen vaihtoehto olisi teettäminen marsipaanista tms. , mieluiten huolisin siis esim. muovisen koristeen, sen säilyttämisen kannalta.

Ei kellään sattus olemaan mitään tietoa  :-/ ?!?!

Ja turha ehdottaa lahjatavarakauppoja tai lelukauppoja tai kukunoria tai tai tai ... Olen kolunnut kaikenmaailman paikat läpi ...

Löytyisikö tällaista Turusta  ::) Ettei tarvis mennä Tampereelle :-*

koriste2.jpg

Aikani etsiskelin jotain vähän erikoista ja ehkä hauskaa koristetta, mutta totesin etten halua maksaa 30€ josktain kakunkoristeesta, joten pyysin äitiäni tekemään marsipaanista kolme ruusua. Äitikin ilahtui kun sai jotain tekemistä... (olen pääsääntöisesti halunnut tehdä kaiken itse..)

Mieleeni juolahti, että onko tietoa missä voisi tuollaisen kakunkoristeen teettää?

Meistä kun ei kumpikaan sulhon kanssa osaa tehdä ja tarvitsisimme auton tuohon koristeeseen.  ;)

Mahtaa olla kallista teettäminen?  :-/

Kyselen nyt tässä, toivottavasti ei ketään haittaa.  :)

Ei tule kakkuun koristetta

Meille tulee itse tehty Viivi & Wagner, joista Wagner onnistui enemmän kuin täydellisesti.

Löytyiskö mistään sellaista kuvaa missä sulhasella on pallo jalaassa kiinni? Sulhaseni haluais niin sellaisen ja yritän täs nyt etsiä sellaista mut en oo löytänyt :-[

Guest
This topic is now closed to further replies.