Jump to content
Naimisiin.info

Hieman erilainen ja kaunis häävalssi. Ehdotuksia?


Toffeliini

Recommended Posts

Meille tulee Merikannon Valse Lente.

Se soitetaan cd:ltä vaikka bändi on tulossa. Valssi ei oo mikään tavallinen humppahpaa-valssi, vaan sellanen keinuva viululla soitettu. Löytyy ainakin (oiskos nyt ollut) Tahdon-cd:ltä. Sitten pitäis vissiin harjotella ja paljon ;D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meillä valssin etsintä on lähtenyt valssin kestosta. Kolmenkaan tanssikurssin jälkeen tuo tanssiminen ei oikein tunnut sujuvan. "Keinumorsian" on tällä hetkellä tulossa, kesto 2.05 ja muutoinkin sopiva. Tosin mietimme vielä myös Ressun "Liian pitkä katse" biisiä, se olisi ainakin helpompi tanssia. Joka tapauksessa tuo Ressun biisi jollain tavalla esitetään häissämme.  Tuo "Keinumorsian" on muutoinkin ihan iloinen valssi.

Link to comment
Share on other sites

Me tanssitaan Yön yks kappale, minkä nimee en nyt edes muista :-[

Mut se menee suunnilleen näin:  :-XMusta tuntuu et voin tehdä mitä vaan kun mä heidät pitää saan, lähelläin, siis muusta viis voin luopuu mistä vaan voin tehdä tappavinta työtä puolestaan... :-X

Meillä siis kaksi lasta.

Sillon kun alettiin olemaan yhdessä, kuunneltiin yötä. Siinä yksi syy, miksi päädyttiin lopulta tähän.

Tosi nätti kappale! Löytyy levyltä rakkaus on lumivalkoinen (kolmas kappale)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Täällä kyseltiin nuotteja Yölinnun valssiin Sinun kanssasi. Itse löysin nuotit kirjastosta. Yölinnulta on ilmestynyt ainakin kaksi kappaletta nuottikirjoja. Toisessa näistä oli kyseinen kappale.

Meidän häävalssimme on aivan takuuvarmasti kyseinen kappale. Mistään muusta valssista ei ole edes keskusteltu.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Meille tulee Valse d'Amelie Amelie-elokuvasta. Se on sopivan lyhyt (alle kaks minuuttia) :) ja sopii siksikin, että mentiin Pariisissa kihloihin.

Muita suosikkejani:

Nits: Adieu sweet Bahnhof

Doors: Wintertime Love

Nick Cave: Into my arms (ei kylläkään valssi, luultavasti me tanssitaan tämäkin sit virallisen valssin jälkeen nojailubiisinä)

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli ensimmäisenä valssina A.Aallon rytmiorkesterin morsiuspari, toisena suvivalssi ja kolmantena yölinnun sinun kanssasi. Bändi soitti meidän pyynnöstä tuon morsiusparin tuolla suvivalssin temmolla. Normaali tempo oli aivan liian nopea. Multa löytyy tuohon morsiuspariin nuotit jos joku tarvii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tässä tietokoneella ollessa piti sitte heti kuunnella tuo yölinnun sinun kanssasi. Tippa tais tulla linssiin... Sitten joskus kun minä pääsen naimisiin niin haluan tanssia tuon kappaleen tahtiin.  Ja näillänäkymin ;) tulevalle miehellenikin luulisi sopivan kun se muutenkin kuuntelee yölintua paljon...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Meille tulee Tomi Markkolan `Kauneimpain, rakkaimpain` häävalssiksi.  :-X :-X Se on melko uusi valssi, ja sanat kävivät meille todella hyvin! Kävin juuri äsken tekemässä kirjallisen sopimuksen orkesterin kanssa.. Yhteensä kolmea valssia ehdottivat, ensimmäinen vain morsiusparille, sitten vanhempien kanssa ja kolmanteen myös vieraat mukaan.. Toiseksi olisi ihana se `Tyttärellein..`tai `tyttären valssi`.En ole ihan varma nimestä mut se olisi todella kaunis, en vain tiedä uskaltaako sitä ottaa, koska se on todella liikuttava..hirvittää jos sekä, morsian, äiti että sisarukset kyynelehtivät..ja tiukka paikka olisi varmaan isällekin. Mutta toisaalta, tuntuu nyt että jälkeenpäin voi harmittaa, jos ei sitä valitse.  :-/

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Meille tulee (ainakin tällä hetkellä) ekaksi valssiksi Ismo Alangon "Tuulipuvun tuolla puolen". Siiinä on mun mielestä kauniisti tuotu esiin se, että tuulipuvun eli siis arjen tuolla puolen se rakkaus roihuaa, vaikka jokapäiväisessä elämässä välillä riidellään, riudutaan ja arasti sovitaan. Tosin toi Ismon Elokuun valssi on nyt vasta tullut tietooni ja katotaan miltä se kuulostaa.. ALanko olis niin hyvä kun se on meidän lemppari ja kaikki meidät oikeesti tuntevat sais valssin alkaessa hymähdellä, et vai niin...  ;D Se olis tosi meitä!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Yölintu-Sinun kanssasi

Aamuaurinko säteensä niityille luo,

päivä tärkeä meille kun koittaa.

Luonto kauneimman huntunsa meille nyt suo,

kellot kun kutsuen soittaa.

Kirkon portaille johdattaa rinnallas tie,

siellä yhteinen onnemme alkaa.

Jälkeen aamenen kulkumme juhlaan se vie,

valssi tään todeksi muuttaa.

Sinun kanssasi tahdon mä kulkea ain,

sinut tuntea tahdon mä ain rinnallain.

Päivä jokainen lahjamme yhteinen on,

kulku kahden on voittamaton.

Sinun silmiisi katson ja tiedän mä sen:

sinun kanssasi vain olen onnellinen.

Tule vierelläin kulkemaan elämän tie,

meidät onnehen suurimpaan vie.

Valssi on kyllä todella kaunis, ja varmaan olisi meidänkin häävalssi, ellei siskollani olisi ollut se pari vuotta sitten. Silloin soitin kyseisen valssin heille harmonikalla ja bändin basisti lauloi sen. Nuotit löytyy Yölinnun nuottivihkosta, joka on varmaan useimmissa kirjastoissa (en nyt muista kummassa niistä kahdesta vihkosta tuo kappale on).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...