Guest Neiti_Mainio

Kauneimmat laulut kirkossa

39 viestiä aiheessa

Kysymys lienee melko selvä.

Eli mikä kappale on kirvoittanut kyyneleet silmiisi ja saanut sydämen väpättämään? (omissa häissä tietysi vaikka UkkoNooa toimii, mutta jos yritetään vähän olla kriittisiä ;) ) Tai mistä laulusta haaveilet itse esim. omiin häihisi?

Aloitanpas omasta puolestani:

Ystäväni häissä laulettiin: Nousee päivä, laskee päivä. Siinä oli kyynelissä piteleminen!

Toinen kaunis voisi olla: Hymni rakkaudelle. Sitä en ole vielä kuullut kirkossa laulettavan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kaaso lauloi kirkossa Pekka Simojoen : Rakkaus on lahja jumalan  :-X Ja kuulosti todella ihanalta  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Susqua mukaillen: Pekka Simojoen 'Rakkaus on lahja jumalan'. Meillä kanttori lauloi sen ja kuulosti upealta! Se kappale vetää minut ainakin ihan löysäks ja itkettää kamalasti!  :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhdyn edellisiin :-X :-X :-X Rakas ystäväni, laulaja, lauloi mm. tämän laulun :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sukulaisen häissä lauloi heidän ystävänsä kitaran säestyksellä "Elämältä kaiken sain, kirkkoon sinut vien kun aamu koittaa..." ja se kyllä sopi loistavasti tilanteeseen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin itse laulamassa ystävän häissä ja kohta edessä toiset. Lauluna "Enkelin rukous", herkistää joka kerta ja sopii hyvin häihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Serkun vaimo lauloi kirkossa Pekka Simojoen Minä tahdon. Aivan uskomattoman ihana kappale ja ilmeisestikin häihin tehty.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiä miksikä prinsessa ruusunen luetaan,mut se on kyl pistäny itkettämään joka häissä!! :'( Arvatkaapa vaan kuinka tulee käy omissa häissä,ku sisääntulomusana on se.... :-[Mut ei se mittään,kuhan meikit kestää.... :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-XArmaan läheisyys :-X

..ja jos sais vielä Samuli Edelmanin esittämään niin luultavasti pyörtyisin ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kanttori lauloi Petri Laaksosen "Meren laulua kuuntelen", joka menee kategoriaan uskonnolliset laulut vaikka biisissä mitään uskonnosta mainitakaan. Tekijät vaan ovat tunnettuja golspel-musiikistaan, joten kappale kelpaa kirkkoon kuin kirkkoon  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Onko kenelläkään tietoa, mistä saisin tässä keskustelussa mainittujen Hymni Rakkaudelle ja Minä Tahdon -laulujen sanat? Etsiskelen laulua, jonka isäpuoleni esittäisi meille kirkossa. Kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä kaunein kappale on Cranberriesin Kiss Me. Se on jotenkin niin ilonen ja silleen. Mulla on tosin hiukan erikoinen maku  ;D.

Mun omat hääni ovat tosin vasta kaukakana edessä, pitäisi aluksi löytää se sulhokin. Pitää yrittää jos ystävä suostuis soittaa ton sen häissä, jossa  kaasoilen vaikka yhtenä tanssikappaaleena. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä uskoisin, että mua rupee itketämään kun kirkossa kajahtaa celine dionin because you loved me ensi kesänä... :-X :-X ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen kaksissa ystävän häissä laulanut

Toivo Kirkkomäen Häälaulun. :-X

Tosi kaunis.

Omissa häissäni naiskvartetti lauloi Caccinin Amarilli, joka oli :-X :-X :'( :-X

Sanoisin siis että se on kaunein.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä mun mielestä häämarssit ovat kauneinta musiikkia kirkkoympäristöön.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauneimpia lauluja vihkimisessä esitettäväksi on mun mielestä ehdottomasti Rakkauden liekki. Melodia on todella kaunis ja koskettava!

RAKKAUDEN LIEKKI

(säv. Petri Laaksonen - san. Anna-Mari Kaskinen)

Hento tulenliekki lämmin

Vahva virta joka vie

Syvä riemu joka teitä tänään hyväilee

Tuuli laulaa lempeämmin

Ja niin valoisa on tie

Jota pitkin kaksi onnellista astelee

Väkevämpi kuolemaakin

Korkeampi elämää

On se voima joka teidät yhdistää

Rakkauden liekki loistakoon

Johdattakoon tienne aurinkoon

Pimeän yön poistakoon

Ilon malja ylitsenne vuotakoon

Aika hipoo ikuisuutta

Sydän säkenöi ja soi

Pato murtuu joki virtaa mereen kuohuvaan

Rakkauden salaisuutta

Kukaan ymmärtää ei voi

Mieli ihmetystä kiitosta on tulvillaan

Väkevämpi kuolemaakin

Korkeampi elämää

On se voima joka teidät yhdistää

Rakkauden liekki loistakoon!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Millaset sanat siinä Armaan läheisyys -biisissä on? en saa biisiä mieleeni, eikä googlekaan löydä sanoja. (ainakaan mun hakusanoilla :D)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Harmi kun noista on kaikki ääninäytteet kiven alla. Sanat on tosi kauniit, mut ku ei oo hajuakaan sävelestä. Yksin säkeistö riittäis, muttakun ei :((

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään