Pintaliitäjä

Saippuakuplat (yhdistetty)

54 posts in this topic

Meille tulee kans tuon malliset kuplapullot kun Yaelille ja me kyllä varauduttiin siihen, että jokaiselle vieraalle on oma pullo (n.100 kpl). Eikö esim. riisiäkin ole varattu aina kaikille vieraille heitettäväksi niin miksipä saippikset olis sitte eri asia?

Ihanat nuo hääsaippuakuplajutut! :) Mä ajattelin ettei hankita kaikille, osalle vain.

Meille on tulossa myös noita yael:n linkittämiä saippuakuplia. Aikuisvieraita on 60 ja lapsia 12. Tilasin 24kpl noita putkiloita ja nyt tajusin, että sehän taitaa olla ihan liian vähän? Vielä varmaan ehtisin pyytää lisäämään tilaukseen noita, mutta montako tuolle vierasmäärälle olisi hyvä? Riittääkö 48kpl?

Meille on tulossa myös noita yael:n linkittämiä saippuakuplia. Aikuisvieraita on 60 ja lapsia 12. Tilasin 24kpl noita putkiloita ja nyt tajusin, että sehän taitaa olla ihan liian vähän? Vielä varmaan ehtisin pyytää lisäämään tilaukseen noita, mutta montako tuolle vierasmäärälle olisi hyvä? Riittääkö 48kpl?

Mun mielestä toi on tosi hyvä määrä, ei ketään aikuista OIKEASTI kiinnosta saako se jonku pikku saippuakuplapullon vai ei. :D Kunhan kaikille lapsille on. :)

Mulle ainakin sanottiin jo tosta munkin määrästä kaverit ja sukulaiset, että miksi ihmeessä niin paljon. :D

Onko kellään kokemusta tahraako saippuakuplat miten pahasti? En haluaisi pukuuni ikäviä läikkiä hääpäivänäni :)

Onko kellään kokemusta tahraako saippuakuplat miten pahasti? En haluaisi pukuuni ikäviä läikkiä hääpäivänäni :)

No kaikista eri pulloista mitä minä luin, luki ettei ole tahraavaa. Eiköhän se jos joku ole otettu huomioon, uskoisin. Kun kerta ovat vielä erikseen hääsaippuapulloja. :)

Mun mielestä toi on tosi hyvä määrä, ei ketään aikuista OIKEASTI kiinnosta saako se jonku pikku saippuakuplapullon vai ei. :D Kunhan kaikille lapsille on. :)

Mulle ainakin sanottiin jo tosta munkin määrästä kaverit ja sukulaiset, että miksi ihmeessä niin paljon. :D

Tarkoititko että 24 on hyvä määrä? Vai tuo 48? :D

Tarkoititko että 24 on hyvä määrä? Vai tuo 48? :D

Hehe siis se 24 :)

Mulle kaaso tilasi saippuakuplaputkiloita ebaysta. Tuli shippinginkin kanssa paljon halvemmaksi, kuin Suomesta tilata. Tosin eivät ole vielä tulleet, joten en tiedä onko tämä aivan mitääntekemätön vinkki. :D

Meillä tulee jokaiselle ihan omat saippuakuplat. Mua ainakin itseäni harmittais jos oisin häissä vieraana enkä sais omaa pulloa mut ehkäpä tääkin on taas makuasia :)

Saippuakuplia saa aika edullisesti myös Sinellistä ja myyvät niitä myös yksittäin jos ei tarvitse koko pakettia.

Meille tulee kyllä kanssa kaikille - ei kyl käynyt mielessäkään, että ostettais vaan osalle. :) Ja josseivat kaikki käytä, niin sittenpä eivät käytä. Ei tuo nyt rahallisesti _niin_ iso satsaus ollut.

Häät ohi ja hyvin menivät saippuakuplienkin osalta, miksi kaikki puhuvat rahasta yhtäkkiä? Ei se siitä kiinni ollut vaan turhuudesta ja vähän ajattelin luontoakin. :D Ei ollut yhtään liian vähän kuplia muuten, eipä kovin moni pystynyt edes puhaltelemaan kun olivat niin tiiviisti siinä seinustalla. :) Lapset saivat mikä oli pääasia ja moni muukin.

Eli onneksi ei hankittu turhaan niitä 100kpl :girl_haha:

Häät ohi ja hyvin menivät saippuakuplienkin osalta, miksi kaikki puhuvat rahasta yhtäkkiä? Ei se siitä kiinni ollut vaan turhuudesta ja vähän ajattelin luontoakin. :D Ei ollut yhtään liian vähän kuplia muuten, eipä kovin moni pystynyt edes puhaltelemaan kun olivat niin tiiviisti siinä seinustalla. :) Lapset saivat mikä oli pääasia ja moni muukin.

Eikun ihan itseni kannalta mietin tuota rahallista satsausta, että onko kannattavaa ostaa kaikille vai ei. :) Olen aika pihi monessa asiassa ja yritämme päästä mahdollisimman edullisesti, mutta olen tyytyväinen, että kuplat tuli ostettua kaikille. :) Hienoa, että teille teidän hankkima kuplamäärä riitti! :)

Eikun ihan itseni kannalta mietin tuota rahallista satsausta, että onko kannattavaa ostaa kaikille vai ei. :) Olen aika pihi monessa asiassa ja yritämme päästä mahdollisimman edullisesti, mutta olen tyytyväinen, että kuplat tuli ostettua kaikille. :) Hienoa, että teille teidän hankkima kuplamäärä riitti! :)

Ok :)

Meillekään ei tule kaikille vieraille omia saippuakuplapulloja. Ja tämä on mielestäni myös yksi sellainen "ei niin tärkeä" asia, jossa voi säästää ;)

Tilasin 80 kpl saippuakuplaputkiloita.. kutsuttuja oli 76.

Lapset saavat sitten puhallella loput :)

Meillä olisi ollut hääpäivä syyskuussa, se siirrettiin joulukuulle. Ostin syyskuisia häitä varten saippuakuplia mutta nyt kun häät onkin joulukuuss, voiko niitä käyttää sillon? Onko hassua puhallella kuplia jouluna? :D

Minä tein nopean hinta tutkimuksen

Sinelli

120kpl 60e

Now & forever

120kpl 67,5e

Putket

108kpl 89,7e

Pirteä paketti

Putket

120kpl 99,75e

Juhlamaailma

120kpl 43e

Edited by Huraira

Olin pari vuotta sitten kaasona häissä joissa oli saippuakuplia osalle vieraista (tiedettiin ettei kaikki lämpeä) ja sitten yhdellä lapsivieraalla sellainen saippuakulpa"pyssy", josta tuli oikeen kunnolla kuplia! Oli hyvä!

Olin pari vuotta sitten kaasona häissä joissa oli saippuakuplia osalle vieraista (tiedettiin ettei kaikki lämpeä) ja sitten yhdellä lapsivieraalla sellainen saippuakulpa"pyssy", josta tuli oikeen kunnolla kuplia! Oli hyvä!

Haha, tuo pyssy on aika hauska ;)

Voiko kuplia puhallella talvellakin? Kestävätkö ihan samalla tavalla kuin kesälläkin?

Löysin vähän ristiriitaista tietoa, jossain oli että poksahtavat heti, jossain että "jäätyvät" ja jossain että ihan yhtä hyvin toimivat pakkasella kuin kesälläkin..