jerika

häät meitä vai vieraita varten??

21 viestiä aiheessa

en oikein enää tiedä kenen häitä tässä ollaan viettämässä, minun ja sulhoni vaiko kaason , bestmanin, äitini jne. me olemme aika rock-henkinen pariskunta. olisimme halunneet hyvin pienet häät. se vielä onnistui. mutta me emme olisi haluneet mitään leikkejä tai morsiamen/sulhasen ryöstöjä. silti kaaso ja bm, jotka vielä tuntevat meidät ovat päättäneet sellaiset järjestää. emme halunneet myöskään hääsviittiimme mitään jippoja, siitä huolimatta ystävättäreni ovat sinne suunnittelemassa menoa. halusimme tarjota myöskin vain boolia ja skumppaa (tosin koska se on halvin vaihtoehto), emme viinejä, kaljaa, lonkeroita, sidukoita yms. silti jo osa läheisistämme ovat alkaneet itkemään kaljan puutetta.

ilmoitimme myös haluavamme rock-henkiset juhlat (kunnioittaen tietysti ensin vanhuksia kevyemmällä musiikilla) mutta kaikki ovat jo listanneet kamalan määrän kevyttä iskelmää (jota me emme voi sietää) mitä pitäisi soittaa. halusimme siistit, mutta yksinkertaiset vaatteet juhliimme, ja jo siitäkin on napistu, koska muut (etenkin kaasoni) ovat suunnitelleet tulevansa iltapukujuhliin. meillä tosiaan tulee olemaan hieman alle 40 vierasta, joille olisi ollut tiedossa kivat, erinlaiset, hauskat pirskeet, mutta koska muut ovat jyränneet minun valintani, tulen minä näyttämään hölmöltä 40:n vieraan keskellä isossa kartanossa, jonka toisesta päästä kuuluu puheita, ohjelmaa, etikettisääntöjä ja kaikkea juuri sitä, mitä minä inhoan. onko minun oikeasti yritettävä pitää pääni näissä järjestelyissä ja järjestää meidän näköiset juhlat vai kunnioitettava vieraita ja tehdä heidän mielen mukaan?

jotenkin tässä alkaa tympääntymään koko ajatukseen juhlista. olisi vain pitänyt karata.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

lisätäkseni vielä: me emme edes olisi halunneet hääyöksi hotelliin. mutta se ei äidilleni käynyt ja niin hän buukkasi meille hotellin. tosin en siitä halua varsinaisesti valittaa. hyväähän äitini vain ajattelee. meillä vain oli suunnitelmana päästä omaan kotiin, omaan sänkyyn ja vasta viikko häiden jälkeen lähteä hotelliin.... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kyllä pidätte oman mielipiteenne ja järjestätte oman näköiset häät! ne ovat teidän juhla! ymmärrän kyllä silti tilanteen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä se vaan nyt niin on että pidätte juuri sellaiset häät kun itse haluatte!!

Ja olette ajatelleet ottaa huomioon mummut sun muut kevyemmällä musiikilla mikä on erittäin hyvä! Kenelläkään ei pitäisi olla mitään sanomista mitä teidän pitää tehdä ja ei pidä.

Me järjestetään just semmoset "hevijuhlat" kun itse halutaan ja tietenkin hieman miedommalla musiikilla kuin se normi mättö mitä joskus tulee kuunneltua.

Ja jos joku ei jaksa olla meidänlaisissa juhlissa niin saa vapaasti poistua, näin olen asian ajatellut. Ne juhlathan ovat meitä varten eikä anoppia tms.

Ja ehkäpä hieman humppaa pari kappaletta niille joilla se tanssijalka vipattaa (huom vain pari) ja muutoin sitten illasta jokin "disco" missä olisi ns amispoppia ja muuta yökerho musiikkia niin saa jytää. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilen itsekkin ajattelin että olisi pitänyt karata...

Meillä on hyvin vahva näkemys siitä millaiset häät ovat meidänlaiset, ja siitä olimme hyvin iloisia tähän asti. Eilen kun asiasta tuli keskusteltua sitten erään vieraan kanssa, alkoi hän välittömästi sterressata oman painonsa pudotusta, omaa kampaajaansa, omaa teetettävää pukua meidän juhliamme varten...

Tuli sellainen olo, että meillä pitäisi olla jokin linna varattuna... Nämähän on linnanjuhlat perheillemme ja ystävillemme. Kaikki kisaa omista vaatteistaan ja kampauksistaan, eikä millään muulla ole mitään väliä :(

Häissämme esille tulevat metsä (metsän värit), kevät, puu, kivi, kynttilät, jotain luksusta tarjoamme menussa jne. (eihän budjettimme ole minusta edes pieni) Nyt jo suruttaa, kun kaikki tulevat pettymään ettei punaisella matolla ole koko saarta päällystetty. Ja että pöydillä ei loista kulta ja hopea, vaan itse "veistetyt" puu somisteet. Punaisia ruusuja ja sydämmiä emme ole tilanneet taivaalta sataviksi.

Meidän pitäisi ahtautua täydellisen morsiamme ja sulhasen muottiin, ja teeman pitäisi olla jokin prinsessa kristalli palatsissa (eli kultaisessa häkissä). Häitähän kuvaa vain punainen, vaaleanpunainen, ruusu, imelät marmelaadit, ja kaikki mahdollinen imelä ylipäätään. Järjestämme juhlan toki vieraille emmekä itsellemme. Kutsuttavat vieraat ovat meille tärkeitä, haluaisimme vain kutsua ihmiset näkemään niitä asioita joita itse pidämme kauniina, haluaisimme heidän näkevän meidän maailmamme. Mutta kaiken pitäisi olla niin kuin "normaali" ihminen sen tekisi. Tai muuten.. :blink: (Oli kiva kuulla myös puhelun aikana että en ole normaali) :unsure:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistakohan se johtuukaan etta kaikilla (=aidilla, anopilla, siskon kummin kaiman lastenvahdilla....) on selkea mielipide siita millaiset haiden tulee olla ja jokaisen mielipide on se ainoa oikea :rolleyes: Tama on kaiken lisaksi viela globaali ilmio.

Pitakaa paanne, jos itse maksatte juhlat niin voitte tehda niista juuri sellaiset kuin itse haluatte.

Me ollaan ajateltu tama homma niin etta vihkiseremonia on meita kahta varten ja siksi haluamme siihen vain ja ainoastaan ne elementit jotka merkitsevat meille jotain. Haajuhlan jarjestamme vieraita silmalla pitaen, ja koska me olemme ainoat jotka tuntevat kaikki vieraat niin olemme myos ainoat jotka voivat loppupeleissa paattaa millaiset niiden kekkereiden tulee olla etta mahdollisimman moni viihtyisi.

Meidan haat eivat viela ole mitenkaan yleisesti tiedossa ja silti saan jatkuvasti kuulla millaiset niiden tulisi olla....

Muokattu: , käyttäjä: Fifi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen huomannut nyt että äidilläni on ihan hirveästi sanottavaa kaikesta, vaikka naamioikin sen niin ettei hänellä ole mitään mielipidettä. Juhlat saavat olla aivan meidän näköiset, kunhan vain... :angry:

Anoppi on huolissaan siitä miten ehdimme kaiken saamaan valmiiksi (ja me mietimme mistä meidän nyt sitten erityisesti pitäisi stressata) :rolleyes:

Miehen sisko aliarvoi kaiken työnmäärän ja tarpeellisuuden kun kuuli ettei luvassa ole isoja häitä. Ai niin mutta eihän teidän tarvitse kun teillä on niin pienet häät. :(

Päämme aijomme pitää, mutta kiukuttaa kun kaikki osaa kaiken tehdä paremmin. Kaikki tietävät meitä paremmin mistä me pidämme. :blink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onhan se kiva että on tämmöisiä palstoja johon voi tulla sitten höyryjä päästelemään kun oikein ottaa pannuun...

Mutta: eikös se oma kanta kannattaisi sanoa niin napakasti heti alkuun ja painottaa muille että nämä on meidän juhlat.PISTE. Mä tein niin kun alkoi tulla kaikenmoista ideaa sieltä sun täältä: torppasin ne mitkä ei kuulostaneet hyvältä heti alkuunsa ja sanoin että kiva idea mutta EI tule meidän häihin. Ainakin mun sukulaiset ymmärsi yskän kyllä eikä niitä samoja juttuja enää sitten jankattu. Esim. se että pöytiin ei tule kukkia vaan kynttilöitä. Serkkujen kutsumisesta käytiin tasan 1 keskustelu ja kun kerroin kantani niin se siitä.

Ja saatiin muuten just eikä melkein sellaiset häät kun haluttiin! Kannattaa ottaa härkää sarvista kiinni heti alussa ja tehdä oma kanta selväksi! Tsemppiä hääsuunnitelmiin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onhan se kiva että on tämmöisiä palstoja johon voi tulla sitten höyryjä päästelemään kun oikein ottaa pannuun...

Mutta: eikös se oma kanta kannattaisi sanoa niin napakasti heti alkuun ja painottaa muille että nämä on meidän juhlat.PISTE. Mä tein niin kun alkoi tulla kaikenmoista ideaa sieltä sun täältä: torppasin ne mitkä ei kuulostaneet hyvältä heti alkuunsa ja sanoin että kiva idea mutta EI tule meidän häihin. Ainakin mun sukulaiset ymmärsi yskän kyllä eikä niitä samoja juttuja enää sitten jankattu. Esim. se että pöytiin ei tule kukkia vaan kynttilöitä. Serkkujen kutsumisesta käytiin tasan 1 keskustelu ja kun kerroin kantani niin se siitä.

Ja saatiin muuten just eikä melkein sellaiset häät kun haluttiin! Kannattaa ottaa härkää sarvista kiinni heti alussa ja tehdä oma kanta selväksi! Tsemppiä hääsuunnitelmiin!

Minun mielestäni hääjuhla järjestetään nimenomaan vieraita varten, ja itse vihkiminen on hääparia varten. Tietenkään juhlaankaan ei kannata ottaa sellaisia juttuja, jotka itselle ovat täysin epämiellyttäviä, mutta lähtökohtaisesti pitäisi kyllä ajatella vieraiden viihtyvyyttä. Juhlat (juhlittiinpa mitä tahansa) järjestetään aina vieraille, senhän takia niitä vieraita sinne kutsutaan - poikkeuksena yllätysjuhlat päivänsankarille. Jos on epäilys, ettei mitenkään ole mahdollista järjestää sellaisia häitä, joissa sekä vieraat että hääpari viihtyisivät, on toki parasta juhlia häitä kahdestaan puolison kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Samoin ajattelen kuin ötökkä.

oma tilanteemme muuttui radikaalisti toiseen suuntaan kun sanoimme ettei luvassa ole mitään linnan juhlia, vaan haluamme viettää mukavan rennon illan. Tästä osa loukkaantui verisesti osa helpottui. Me tarjoamme puitteet juhlille jotka koemme tarpeellisiksi. ja tähän kohtaan tulee PISTE. :grin:

Seremonia on meitä varten, juhlat järjestämme perheelle ja ystäville. En edes osaisi järjestää juhlia minua varten. Se tuntuu ajatuksena jopa oudolta, sillä en halua olla mikään jääveistos huoneen keskellä jonka ympärillä kaiken on tapahduttava täsmälleen käsikirjoittamallani tavalla. Myös mieheni karsastaa tätä huomionkeskipisteenä olemista. Emme siksi halunneet mm omaa pikku morsiuspöytää, vaan haluamme istua sielä missä vieraatkin ovat.

Juhlat muodostuu juhlivista ihmisistä. Puitteet järjestämme mielellämme ihmisille, jotka haluavat juhlia meidän suurta päiväämme. Minulle on ehdottoman tärkeää, että kaikilla vierailla on mukavaa. Haluan myös kuulla heidän toiveitaan. Ystäväni sanoi että hän haluaa ehdottomasti pitää puheen juhlassa, mutta halusi varmistaa olisiko se sopivaa. Tietenkin on. Jos juhla inspiroi yatäviä pitämään puheita, niin niille löytyy aina aikaa. Olin otettu hänen eleestään. Kohtuuttomat pyynnöt ovat mielestäni sellaisia kun muokataan juhlan puitteita tai puututaan yksityiskohtiin. Olemme kertoneet kaikille sen että kaikenmaailman leikit-ryöstöt-yms eivät ole meidän tyylisiä juttuja, ja emme aijo sellaisiin osallistua, mutta jos vieraat haluavat pistää pienen piirinsä pyörimään, niin antaa mennä vain! :) Ehkä jossain mielenhäiriössä mekin innostutaan sitten letkajenkkaa vetämään pisin käytäviä, jos näemme sellaisen muodostuvan. (toivottavasti eivät halua, ja toivottavasti en ole mielenhäiriössä hääpäivänäni :lol: ) Tärkeintä on, että kaikki ketkä haluavat juhlia saavat sen tehdä. Me yritämme parhaamme järjestää sellaiset puitteet mitkä koemme tarpeellisiksi, jotta juhlinta on kaikille nautinnollista.

Täytyy myötään että seremonian suhteen olemme toimineet täysin itsekkäästi. Se on meidän seremoniamme, ja meille tärkein osa hääpäivässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mielestäni kukin saa järjestää juuri sellaiset juhlat ja häät, kuin haluaa! :)

Muiden kommentoimisista voisin heittää tähän tällaisia ajatuksia:

Mun kaaso menee naimisiin kesällä 2008, ja hänellä on ihan toisenlaiset systeemit, kuin omissa häissäni tulee olemaan 2009. Vaikka kuinka tuntuis kummallisilta hänen juttunsa, niin tuen häntä kaikessa (vaikken kaasonsa olekaan), koska hän on rakas ystäväni ja saa tehdä miten haluaa. :lol:

Arvostelijoitten kannattaisi pitää mölyt mahassaan ja kuvitella vaan ne 6 miljardia erilaista ihmistä tällä planeetalla, joka lilluu jossain maailmankaikkeuden loputtomassa avaruudessa. :lol: Tulee kummasti esim. tällaista ajatellessa todella sellainen orpo :blink::grin: olo, että ei ole oikein järkevää toisten häitä(kään) mennä arvostelemaan. :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen jossakin määrin samaa ja jossakin määrin erimieltä Ötökän kanssa ;)

Minusta hääjuhla on ennen kaikkea hääparin juhla. Kunnioitetaan ja juhlitaan kahden ihmisen rakkautta, joten on luonnollista, että juhlat ovat myös näiden kahden ihmisen näköiset. Rock-tyyppien iskelmähäät, "hippien" ökyhäät, pakanoiden kristilliset häät... Kuulostavat kovin vierailta ja teeskennellyiltä.

Kenenkään vieraan ei ole varmastikaan pakko tulla juhliin. Morsiuspari tuskin käy kirveellä uhaten hakemassa ketään vastentahtoista juhliinsa :lol: Joten jos anoppi pettyy saaristolaishäihin, niin jättäköön tulematta. Jos mummo itkee kun liittoa juhlistetaan pakanallisin rituaalein, niin jättäköön tulematta. Jos snobikaverit nyrpistävät nenäänsä mökkihäille, niin jättäköön tulematta.

Minusta vieraiden viihtyvyyttä ajatellaan vasta siinä vaiheessa kun hiotaan yksityiskohtia; mahdollisimman vähän turhaa odottelua, lämmitys/tuuletus pelaa, liikuntaesteiset pääsevät liikkumaan, allergikoille/ruokavaliorajotteisille tarjolla sopivaa ruokaa, ei vieraiden nolaamisleikkejä jne.

Vieraiden viihtyvyyttä kannattaa toki ajatella, mutta kannattaa muistaa se, että kun toiselle kumartaa, niin toiselle pyllistää :P Kaikkien vaatimuksiin, tai edes toiveisiin on ihan mahdotonta suostua. Lähtökohta on hääpari, ei vieraat B)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vieraiden viihtyvyyttä kannattaa toki ajatella, mutta kannattaa muistaa se, että kun toiselle kumartaa, niin toiselle pyllistää :P Kaikkien vaatimuksiin, tai edes toiveisiin on ihan mahdotonta suostua. Lähtökohta on hääpari, ei vieraat B)

Olen niin samaa mieltä kuin Morre. Tuo viimeinen lausahdus varsinkin on hyvä kaikkien muistaa.

Koska kaikkia ei kuitenkaan voi miellyttää, on mielestäni tärkeää rakentaa hääparin näköinen juhla.

Itse olen yrittänyt teroittaa sukulaisten ja muiden mieliin sen, että olemme sulhoni kanssa maanläheisiä ihmisiä, emmekä halua "hörsöjä, kiiltoa ja kimallusta" häihimmekään. Edellisenä vuonna serkkuni juhli häitään erittäin hulppeassa ympäristössä ja juhlat olivat "iltapukutyyliset" ja aivan ihanat. Mutta. Ne olivat serkkuni häät ja sopivat heille, mutta itse haluan enemmän "maalaishäät". Sitaatit sen takia, että mitään tarkkoja sanoja en näille termeille tiedä ja jokainen meistä tulkitsee nuo termit ihan omalla tavallaan. Toivon, että ymmärrätte pointtini.

Itselläni ei ole ongelmia tuon suhteen, että ihmiset tulisivat kertomaan minkälaiset häät meidän tulisi järjestää. Olen oikeastaan jo hieman pettynytkin, ettei juuri mitään vinkkejä ole tullut. Johtuukohan tämä siitä, että olen pienen ikäni erittäin vahvasti tuonut esiin, että MINÄ ITSE järjestän OMAT ASIANI... :grin::D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät on aina sen parin juttu... heidän näköiseet ja heitä itseään ajateltu, ei tietenkään pidä unohtaa vieraita ja ajatella heitäkin siinä suunnittelussa mutta pääosin sinä päivänä kaikki kohdistuu morsiuspariin ja heidän juhliin... me ainakin järkätään juuri sellaiset häät kuin me ollaan eikä lähdetä soveltaa mitään ihmeellistä kaavojen mukaan tai vastaavaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On tietty tärkeää, ettei häissä ole hääparille vastenmielisiä elementtejä, mutta mielestäni ennenkaikkea vieraiden viihtyvyyttä on ajateltava. Jos rock-henkinen pari pitää juhlat kavereille, on toki ok, että juhlat on räväkät, mutta jos kutsutaan vain mummoja ja muita sukulaisia, pitää mielestäni ajatella heidän viihtyvyyttään esim. järjestämällä myös tanssimusiikkia rockin lisäksi, ja niin edelleen. On kohteliasta huomioida kaikki vieraat, tai sitten kutsua vain tietty vierasryhmä. Ei se varmaankaan hääparilta ole pois, jos vähän joustaa periaatteissaan, päin vastoin juhlista tulee viihtyisämmät kaikille vieraille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mimmi: Usein on vain niin, että esim. rock/metalli-henkiset ihmiset eivät voi sietää tanssimusiikkia, joka taas sopisi juuri vanhemman väestön makuun (ei tietenkään aina). Ja välillä tuntuu siltä, että vieraat onnistuvat vaatimaan juuri sitä, mikä nimenomaan on vastenmielistä hääparille; iskelmää, kartanohäitä, hääleikkejä jne.

Me (olemme miehen kanssa juuri rock/metal -ihmisiä) ratkaisimme musiikiasian niin, että musiikkina soi pääasiassa kevyttä rockia (ja hiukan jopa poppia). Esim. U2, Roxette, Apocalyptica ym. eivät ole niin "vaikeaa" musiikkia, ettäkö siitä kukaan kärsisi. Sen sijaan Dimmu Borgir, Children of Bodom jne. jäävät vähemmälle - ehkä hiukan ihan loppuillasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pidä ihmeessä pääsi ja järjestäkää teidän näköiset häät. Jos vieraat ei viihdy, ovat he tulleet väärällä asenteella. Se on teidän juhlapäivänne, jota kutsumanne henkilöt tulevat viettämään kanssanne. Ei heille järjestetty bilepäivä, vaikka juhlissa onkin kyse päivän jakamisesta läheisten kanssa. Toki muitakin voi huomioida, mutta omasta hyvästä fiiliksestä ei tarvitse luopua. Jonkinlaiseen kaikkia miellyttävään kompromissiin on mahdollista päästä, kun molemmat osapuolet (siis hääpari ja vieraat) joustavat.

Kaasolle ja bestmanillekin voi ystävällisesti kertoa, että leikkejä yms ei halua. Tai ehkä löytyy sellaisia leikkejä ja perinteitä, joista hääpari pitää. Voihan niitä perinteitä myös muokata hääparin näköiseksi. Aina ei siis tarvitse tehdä saman kaavan mukaan, vaan myös mielikuvitusta voi käyttää. Vieraat saattavat jopa olla iloisesti yllättyneitä, kun tutuista jutuista on muokattu tuoreempi hääparin näköinen versio.

En oikein ymmärrä, miksi monilla ihmisillä on sellainen pinttynyt ajattelutapa, että kaikkien häiden pitäisi olla järjestetty saman kaavan mukaan. Myös perinteisistä poikkeavissa voi olla hauskaa, vaikka ei ihan oman tyyliset juhlat olisikaan. Avoin mieli on hyvä kumppani häihin vieraaksi mennessä, kuten myös niitä järjestäessä. Rohkeasti vaan omaa näkemystä toteuttamaan, toisten toiveilla maustettuna tai ilman. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä kannattaa pitää pintansa ja järkätä omat unelmahäät. Ne on vain kerran elämässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häissä päätöksen teko on selvä:

5 Ystävien ja sukulaisten mielipiteet huomataan, koska haluamme säilyttää heihin hyvät välit.

4 Kavereiden mielipidettä kysytään, koska he ovat meille tärkeitä.

3 Osa-alueelleen agiteerattu tyyppi päättää, koska se on hänen hommansa.

2 Kustannuksissa mukana olleet ilmottavat mielipiteensä, koska ovat ostaneet "osakkeen" häihin.

1 Hääpari sanoo viimeisen sanan, koska kyseessä on heidän juhlansa.

Ensimmäselle kirjoittajalle: meille oli alustasti selvää, ettemme mene sviittiin. Oma aviovuode ja yhteinen asunto ovat sen verran uniikkeja ettemme halua pilata sitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Totaalinen laukkakomppi Morren kirjoitukselle. Juurikin noin ajattelen myös itse.

Aloittaja, pidä pääsi äläkä missään nimessä anna kenenkään kävellä ylitsesi.

Kyllä meilläkin äiti hieman nieleskeli pettymystään, kun ilmoitin, että mennään maistraatissa naimisiin, pukeudun mustaan ja lauantain hääjuhla ei ole yli 100 hengen kartanojuhla vaan ruokaa/juomaa ja keikka.

Se on kuitenkin meidän päivä ja me sulhasen kanssa haluamme tuntea olon kotoisaksi. Ei yhtäkään iskelmää/humppaa jne. Kaikkea kevyestä rockista death metalliin ja illalla sitten tutun bändi vetää 2 tuntia Iron Maidenia.

Puhuin tästä tädin kanssa ja hän oli innoissaan. Sanoi, että mun serkut on varmasti myös mielissään, kun pääsee tuollaisiin häihin. Mummun ja pappa on sen verran heikossa kunnossa, että heille varmaan parempi, että maistraattiin tulevat ja sieltä hienoon ravintolaan syömään perjantaina.

Lauantain juhlissa on vain perhe, sedät, tädit ja serkut (ei montaa niitä ole) ja kaikki sen tyyppisiä, että ei varmaankaan tuon tapainen juhliminen haittaa. Ja jos haittaa, niin ketään emme pakota tulemaan.

Loppuosa vieraista onkin sitten kaveriporukkaa joista 90 % Maiden faneja. Mää olen loppujen kanssa joutunut istumaan iltaa joissain pop/tekno jumputus baareissa heidän synttäreillään/kihlajaisissaan, joten jos ei vähän rokkia kestä yhtenä iltana, niin sama "ei tarvitse vaivaantua" koskee tässäkin asiassa.

Varmasti monien mielestä kuulostaa itsekkäältä tuo meidän ajattelutapa, mutta meille musiikki on elämä. Ja me halutaan, että se mikä meidät yhteen saattoi on myös vahvasti läsnä meidän tärkeänä päivänä. Ja tosiaankin ne vieraat, jotka ovat jo kuulleet suunnitelmasta ovat innoissaan.

Siskon kanssa ei jaeta samaa musiikkimakua, mutta hänkin on myös 100 % meidän suunnitelmien tukena ja kertoo aina vinkkejä, kun on löytänyt jotain "meidän näköistä".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään