Ren

Mistä löytäisin...

517 viestiä aiheessa

Minulla olisi hakusessa tavallisia isoja maitotonkkia. Tietääkö kukaan voisiko niitä mahdollisesti vuokrata jostain? Muutaman myynti-ilmoituksen netistä löysin, mutta olivat aika hinnakkaita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin ohutta, somistukseen käytettävää peiliä (esim. pitkänä levynä jota voi itse leikata lyhyemmäksi tai esim. 15-30 cm pätkiin tms.) Ideana on siis laittaa kapeahkoon pöytään koristeeksi kynttilöitä, joiden alle haluaisin peilit valoa heijastamaan. Kiitos vinkeistä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi normaalin tuikun levyisiä (mutta voi olla korkeampia) tuikkuja, jossa paloaika olisi pidempi kuin 4h?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin ohutta, somistukseen käytettävää peiliä (esim. pitkänä levynä jota voi itse leikata lyhyemmäksi tai esim. 15-30 cm pätkiin tms.) Ideana on siis laittaa kapeahkoon pöytään koristeeksi kynttilöitä, joiden alle haluaisin peilit valoa heijastamaan. Kiitos vinkeistä!

Ikeassa on ollu ainakin sitä aaltoilevaa peiliä jossain vaiheessa. Sitä en tiedä kestääkö leikata :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla olisi hakusessa tavallisia isoja maitotonkkia. Tietääkö kukaan voisiko niitä mahdollisesti vuokrata jostain? Muutaman myynti-ilmoituksen netistä löysin, mutta olivat aika hinnakkaita.

Siis tarkoitatko sellasia ihan isoja monikymmenlitraisia metallisia vanhoja maitotonkkia? Meillä on tossa naapurin varastossa niitä vielä käsittääkseni ihan tarpeettomina, voisin käydä jossain vaiheessa tänään vilkasemassa. :)

Muoks: Huutiksessahan on myös paljon eri kokoisia tonkkia, eikä musta olleet mitenkään huimaavan hintasiakaan.:)

Muokattu: , käyttäjä: Mamma_Marakassi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi normaalin tuikun levyisiä (mutta voi olla korkeampia) tuikkuja, jossa paloaika olisi pidempi kuin 4h?

Käy katsomassa www.lilydreamwedding.com.

Siellä oli 8h kestäviä tuikkuja.

Tilasin itse sielta kuplia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, mistä löytäisin edulliseen hintaan somisteoksia? Onko luonnossa mitään peikonpähkinän oksan tapaista tai tyylistä oksaa? Tai löytyykö jostain semmosia halvemmalla kuin 4-8€ kpl (koosta riippuen).

Ajattelin siis laittaa pöydille lappeensa niitä oksia ja sekaan heinää, kukkia ja kynttilöitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyy vaaleanpunaisia isoja tuikkuja (siis niitä 8h paloaika)? Entä vaaleanpunaisia tuikkuja missä on läpinäkyvä tuikkukippo?

Ja niitä tuikkuja, joissa on pitkä paloaika ja ovat normaalin kokoisia löytyy ainakin Stockalta :)

Muokattu: , käyttäjä: Heire

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tiedoksi varsinkin kaikille turkulaisille ja varsinais-suomalaisille morsiammille (jos joku ei vaikka tiedä):

jos haikailet esim. sinellin lastusatiininauhojen perään, niin kannattaa mennä käymään muovitukussa turussa. samaa nauhaa (ovat tilanneet sinelliltä) mutta halvempaa, paljon myös muita samoja nauhoja. samaan hintaan tai varmaan jopa halvemmalla. myös muuta hääsomistus ja askartelutavaraa paljon.

itse kävin eilen helsingissä sinellillä (oli kyllä myös muuta asiaa helsinkiin) ja sit tänään muovitukussa, niin vähän harmitti kun samat nauhat mutta halvemmalla.

muovitukku on vähän piilossa ja ehkäpä sitä tulee askartelutavaroita etsiessä heti mieleen, jotkut kalliit liikkeet keskustassa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kenelläkään havaintoja hopean värisistä soittokelloista?? Kultaisiin olen vain askarteluliikkeissä itse törmännyt ja Now&Foreverin hopeisiin jotka on hinnoiteltu ulos minun budjetista. Isoja siis ei tarvitsisi olla, jotain 3cm korkeita.

entäs jos spray-maalaisit kultaiset kellot hopealla maalilla?

\muoks. haha. olihan sinulla maalaus mielesssä myöhemmässä kommentissa.

Muokattu: , käyttäjä: roma

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi normaalin tuikun levyisiä (mutta voi olla korkeampia) tuikkuja, jossa paloaika olisi pidempi kuin 4h?

Minullakin etsinnässä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Isompia vaaleanpunaisia tuikkuja joissa on läpinäkyvä muovinen tuikkukippo löytyy Finnmarilta! Maksavat 1 kpl (4kpl paketti 4e). Olen nähnyt niitä Finnmarin liikkeissä. Ovat nättejä. :)

Finnmarilla on liikkeet ainakin Lahden lähellä (motarin varrella parissakin paikassa), ja sittenhän heidän tuotteitaan saa muualtakin, kuten S kaupat ainakin (Kodin Terra ym.) Tsemppiä etsintöihin! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan törmännyt valkoiseen kertakäyttöiseen pitsikaitaliinaan? En tiedä onko tuollaista olemassa, mutta haluaisin siistiä kaitaliinaa, joka olisi kokonaan pitsikuvioinen tai edes reunat olisivat pitsiset. Vielä en ole löytänyt, joten jos joku tietää tällaisesta tuotteesta, niin vinkkaa ihmeessä :girl_sigh: Kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan törmännyt kirkasta lasia oleviin, korkeisiin kynttilänjalkoihin (edullisiin tietysti :D)...Ikealla niitä on joskus ollut, Glimma merkkisiä n. 3 euron hintaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ikeassa tällä hetkellä ainakin löytyy kolmen setissä myytävät lasiset kynttilänjalat, Blomster-nimiset. 9.95€ näyttää hinta olevan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan nähnyt missään musiikki/nuottiaiheista tapettia tai boordia? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tulevan kesän morsio kaipailee puisia "ämpäreitä"/astioita, tähän tyyliin

http://www.sisustaul...inen-saavi.html

Hinnan ei vaan tarttis olla ihan noin suolainen, kun useampi kuitenkin pitää hankkia. Ja mielellään saisivat olla mahdollisimman isoja :)

Muokattu: , käyttäjä: HeLa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan nähnyt missään musiikki/nuottiaiheista tapettia tai boordia? :)

En tiedä mihin tarkoitukseen etsit, mutta Suomalaisessa kirjakaupassa myydään ns. skräppäyspaperia sellaisina paksuina lehtiöinä ja katsoin, että yhdessä lehtiössä oli pelkästään musiikki-aiheisia papereita. Oli hieno ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Tietääkö kukaan mistä löytyisi vuokrattavia paperilyhtyjä? :gpari:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistäköhän löytyisi valosarjoja joko lyhdyillä tai tosi isoilla hehkulampputyylisillä valoilla varustettuna?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Usean tunnin nettiselailun jälkeen olen saanut todeta etten löydä mistään firmaa/yritystä joka myy tai vuokraa tarjoilupöytien helmaliinoja. Helma voi olla joko suora tai poimutettu. Valkoinen tai omenanvihreä olisi väritoiveena. Olisin kiitollinen, jos joku osaa vinkata tai antaa lisäinfoa :)

Morsian 7.7.2012

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö joku mistä löytyisi viuhkoja kokoa juhlaväelle? Suunnittelin että kesäkuumalla olisi pöydässä jokaisen vieraan kohdalla yksi paperiviuhka, mutta mistään suomen nettikaupoista ei löydy ihan perus viuhkoja. Joo löysin kyllä naamiaisasuliikkeistä 5-15e hintaan mutta jos me meinataan kaikille vieraille ostaa niin hinta saa olla maksimissaan 2e/kpl. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Rohkeesti vaan ebay:stä tonkimaan. Löytyy varmasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään