KingRoseProduction

Aiheuttavatko polttarit riitaa? Rajujen polttareiden "jälkipuheet"...

396 viestiä aiheessa

Meillä ainakin kävi niin, että riitaa tuli. Miehen polttareissä hänelle oli ostettu privaattiesitys stripparin kanssa, enkä minä millään voi hyväksyä tuollaista. Häät olisivat 6 vkon päästä, mutta tällä hetkellä tuntuu että pystynkö elämään asian kanssa. Tästä eteenpäin aian kun tulee puhetta polttareista tai häistä, tulee mieleeni että mieheni on katsellut jotain toista alastonta naista. Se, että mieheini itse kertoi asiasta koska halusi olla rehellinen ja muu porukka oli sitä mieltä ettei minulle kannattaisi kertoa. Toisaalta se vähän helpottaa, että voin luottaa että mieheni on rehellinen, mutta toisaalta toivon etten olisi kuullut koko asiasta. Asiasta on ollut joskus puhetta ja varmasti tietää etten pidä ko. asiasta, mutta ajatteli että hyväksyisin ne polttareissa. Nyt ihmettelee miksi olen vihainen ja niin tiukkis. Ehkä miehet eivät ota sitä niin vakavasti kuin naiset, mutta minä koen sen todella syvänä loukkauksena naiseuttani kohtaan. Miten te muut, hyväksyisittekö samanalaista ohjelmaa miehenne polttareissa?

EN TODELLAKAAN HYVÄKSYISI.

Oon tehny miehelleni ja myös bestmanille _harvinaisen selväksi_ että jos tällästä tapahtuu, ja jos tapahtuu niin saan sen aina tietää, niin koko häät perutaan. Ja molemmat tietää että myös tekisin niin joten uskon tämän hillitsevän seksijuttuja... Vituttaa jo pelkkä ajatuskin! :mad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta ei ole eroa sillä, onko ketkutteleva nainen ostettu vai naapurin Maija. Ajatus on kummassakin tapauksessa kauhistuttava.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen jonkin verran pohtinut noita polttariasioita ja en varmaan ilahtuisi jos miehen kaverit keksisivät viedä hänet strippibaariin. Ja koska olen aika kipakka tyttö, antaisin kaikkien kuulla miten typerä ja lapsellinen ajatus tuollainen on ja kuinka en ole vihainen, vaan niiiiiin niin pettynyt. Sitten myöhemmin huokailisin että voi jestas että osaan olla varsinainen unelmanainen. En kyllä ilahtuisi sellaisista salapolttareistakaan, missä mies vain vietäisiin ja hänet palautettaisiin vasta monen päivän päästä. Sinänsä "kidnappaus"ajatus on aika hauska ja luulen että mieheni varmaan siitä tykkäisi, koska onhan se jännää! :) Ajattelin sanoa bestmanille että olisi ihan kiva tietää milloin ne polttarit ovat ja mielellään vaikka aika pitkä aika ennen häitä juhlisivat sitten, ettei minkään järjestelyjen kanssa mene päällekkäin ja tule sitten paha mieli.

Ja kyllä se niin on, että ei pettämisen tilaisuuksilta voi ketään loputtomiin suojella (paitsi jos lukitsee ihmisen vaikka kellariin loppuiäkseen, mikä lienee laitonta), vaan siihen toiseen on luotettava. Ja sekin on hyväksyttävä että elämänsä aikana varmaan jokainen ihastuu monta kertaa moneen eri ihmiseen, oli naimisissa tai ei. Mutta siis, en tykkäisi strippareista, mutta varmaan leppyisin sitten lopulta, etenkin kun se bestman on niin ihana enkä ikinä jaksa sille olla vihainen kovinkaan kauaa. :D Ja jos kävisi niin, että mieheni eksyisi pettämään minua, niin ei se kyllä kenenkään muun vika ole kuin sen miehen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itseä on enemmänkin mietityttänyt, että eikö enää perinteiset yhden illan polttarit riitä? Kun reissuun pitää lähteä koko viikonlopuksi tai ainakin johonkin kauemmaksi...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itseä on enemmänkin mietityttänyt, että eikö enää perinteiset yhden illan polttarit riitä? Kun reissuun pitää lähteä koko viikonlopuksi tai ainakin johonkin kauemmaksi...

Mulla oli yli yön -polttarit, ja vieraat sanoivat järjestäneensä nimenomaan niin siksi, että heille oli helpompi. Osa tuli kauempaa, eli olisivat joka tapauksessa olleet yötä, osan taas oli helpompi saada lapset hoitoon yön ajaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mieheni tuntien hän ei edes haluaisi strippibaariin. Polttari-iltana tai joku muu kaveriporukan synttäri-illan strippibaarikierros on ihan ok, niin kauan kun se jää vaan katseluksi. Ollaan me oltu ihan miehen kanssa sellaisessa kaveriporukalla. Priva on sitten asia erikseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma sulhoni oli polttareissaan pari viikkoa sitten viety strippibaariin ja hänelle oli maksettu sylitanssi. Mies sen minulle heti seuraavana aamuna kertoi, vaikka seurue oli puhunut, ettei kerrota. Arvostan rehellisyyttä ja olen onnellinen, että hän pystyy minulle sellaisen asian kertomaan. Inhottaa siinä se polttariseurueen painostus ja se, että miksi sinne oli pakko mennä. Ärr.

Asiaa en hyvällä katsonut ja riitahan siitä tuli, mutta kun asiat sai puhuttua selviksi, on helppo antaa olla ja unohtaa. Kyllähän se v*tuttaa ja paljon, mutta se oli ja meni ja eteenpäin on mentävä. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Sulhoni osaa puhua kauniisti ja tiedän, ettei hän muita naisia halua, vaikka hän kerran elämässään vieraalta sylitanssin saikin.

 

Samoissa polttareissa oli sulhasen bestmanillekkin maksettu sylitanssi, siitähän ei bestmanin vaimo ilahtunut. Sanoin kyllä sulhollenikin, että jos naimisiin menon jälkeen tuollaista tapahtuisi, en suhtautuisi ollenkaan näin hyvin siihen enää.

 

En ymmärrä miksi ylipäätään pitää käydä strippibaarissa sylitanssi ottamassa, kun kaikki varmasti tietää, minkälaista kitkaa se hääparille tulee aiheuttamaan.

 

Muoks. Ja oma sulhoni ei siis ole yhtään sellainen ihminen, että menisi strippibaariin, mutta se oli se seurueen painostus ja humala, mikä sai hänet suostumaan.

Muokattu: , käyttäjä: CCrystal

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minunkin mieheni vietiin polttareissaan strippibaariin ja maksettiin private sylitanssi. Eikä kyllä mieleeni olisi missään tapauksessa tullut olla hänelle vihainen tai suuttunut siitä. Jos polttariseurue haluaa sellaista niin se on heidän asiansa. Tiedän ettei mieheni ole kiinnostunut niistä strippareista, joten en koe  asian suhteen epävarmuutta tai aihetta suuttumukseen. Jos ominpäin menisi strippibaarin sylitanssia saamaan niin asia olisi tietysti eri.

 

(ja minullakin oli strippari polttareissani. Se oli hauska show mutta ei kyllä millään tavalla kiihottava).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Tuo voisi olla kuin sanasta sanaan minun nappikseltani! Minullakin siis oli strippari, tosin kyseessa oli paikallinen vapaaehtoinen, ei oikea strippari :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minunkin mieheni vietiin polttareissaan strippibaariin ja maksettiin private sylitanssi. Eikä kyllä mieleeni olisi missään tapauksessa tullut olla hänelle vihainen tai suuttunut siitä. Jos polttariseurue haluaa sellaista niin se on heidän asiansa. Tiedän ettei mieheni ole kiinnostunut niistä strippareista, joten en koe  asian suhteen epävarmuutta tai aihetta suuttumukseen. Jos ominpäin menisi strippibaarin sylitanssia saamaan niin asia olisi tietysti eri.

 

(ja minullakin oli strippari polttareissani. Se oli hauska show mutta ei kyllä millään tavalla kiihottava).

 

Fiksusti sanottu ja olen täysin samaa mieltä :) 

 

eikä haittaa ulkomaanreissut tai muutkaan! kiva vaan jos viittivät järkätä kunnon bileet! 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lueskelin tätä ketjua ja kysyin mieheltä että mitä mieltä olisi jos mun polttareissa olisi mies strippari. Alkoi nauramaan :D 

Eli ilmeisesti ei haittaisi. Sanoin myös että eipä minuakaan haittaisi jos hänellä olisi joku strippari hänen polttareissa, kunhan sen kanssa ei hinkkaisi tai olisi liian läheisissä tekemissä, sama kuin hänkään ei haluaisi että minä istuisin miesstripparin sylissä tms.. :D

 

Eli juurikin tämä katsoa saa, mutta ei koskea on meilläkin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muuten, pakko kommentoida näihin strippareihin. Tunnen useita strippareita, ihan normityttöjä. Ei mitään epäviehättäviä haahkoja niinkuin joku tässä ketjussa epäili eikä todellakaan omaan ammattiin myöskään alistettuja vaan omasta tahdostaan nämä tytöt tanssii. Puhun nyt siis suomesta. Ja niihin tyttöihinhän ei kosketa vaikka olisi millainen sylitanssi menossa. Seksiäkin saa suomesa ostettua, mutta nämä ostajat ohjataan sitten ihan muihin paikkoihin. Mutta toivon, että nämä stripperien tomitsijat tuomitsevat sinne ne hunksitkin alistetuiksi ja pahaksi.

Kyllä niitä luntumpia naisia löytyy ihan jokaisesta lähiöbaarista :) ja kyllä se mies tulee elämässään tissejä näkemään siellä täällä varmasti useita kertoja.

Itse en miestä kaipaa yhden vkl aikana :) onhan mulla omakin elämä ja harrastukset ja ystävät. Helposti siinä vkl viuhahtaa ohi ihan niissä merkeissä! Eikä sillä ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. En ymmärrä, että miten ne miehet menot ois itseltään pois.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko kommentoida tähän:

 

- -Mutta toivon, että nämä stripperien tomitsijat tuomitsevat sinne ne hunksitkin alistetuiksi ja pahaksi.

- -

 

Hunksit eivät minusta vastaa strippareita, vaan esim. Lamourettesia jne. Hunksit ovat ns. eroottinen showtanssiryhmä, joka esiintyy julkisilla paikoilla, klubeilla, laivalla jne. paikoissa, joissa on myös muuta ohjelmaa (+yleensä käsittääkseni hunksi- ym. show vedetään ison yleisön edessä lavalla); eivät yksittäinen henkilö, joka esiintyy nimenomaan strippaamiseen tarkoitetussa paikassa tai erikseen tilattuna yksityisshowna. (ok, jos tarpeeksi rahaa pistää pöytää, niin varmaan saa ne hunksitkin kotiin..)  Lisäksi he paljastavat oikeat nimensä ja ovat ns. julkkiksia ja toimivat muissa hommissa samalla nimellä/naamalla, vaikka personal trainer, juontaja yms. Strippari on strippari töissä ja muuta tölläävä mies ei tiedä.

 

Käsittääkseni myös "riisumisen taso" on hieman eri kuin strippareilla. 

(tosin henk. koht. kokemukset rajoittuvat tv-ohjelmiin, mainoksiin, kavereiden kertomuksiin jne. + jossain yökerhossa oli joku wannabe-hunks-ryhmä ja eivät riisuneet kuin normiboksereihin asti)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eipä suomessakaan saa näyttää kuin tissit että ihan samaa tasoa se on kuitenkin. Ja niitä tissejä nyt näkyy joka paikassa joka tapauskessa. Ei todellakaan ole yhtään eri taso siinä riisumisessa kun kummallakin on se yläkroppa paljaana. Ja stippariin ei todellakaan saa koskea Suomessa. Ja kyllä ovat kaverit omia nimiä myös paljastaneet. kannattaa käydä joskus katsomassa niin näkee, että Helsingissä ainakin Kallessa on niin törkeä meno verrattuna erittäin siistiin Gentlemans clubiin. Sinne teidän pitäisi kieltää niitä miehiä menemästä :) Sama kokee kyllä useita yökerhoja, joissa on erittäin erittäin paljon suurempi todennäköisyys siihen, että joku käy "kokeilemassa" miehen pakaroita tai muita kropan osia ja näyttää tissit tai muuta. Vuosia Helsingin yöelämässä on todistanut tämän niiiiin monta kertaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Lamourettes ym. vastaavat tanssiryhmät näyttävät siis myös tissit?

Hunksit ovat miehiä, ja miesten yläosattomuus on eri asia kuin naisten yläosattomuus. Joten jos tällaista vertailua tehdään, se on tehtävä stripparit vrt. em. mainitun kaltaiset tanssiryhmät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan yhtä seksuaalista sekin on vaikka nännipiha olisikin peitossaja koko muu tissi ja pakarat esillä. Ei se miehen kiihottuvuus siitä kuitenkaan kiinni ole.

Mikä ihmeessä siitä stripparista tekee niin ihmeellisen ja kamalan? Kuitenkin vielä niin ettei edes ammattikunnan edustajia tunne tai ole koskaan heidän työpaikoillaan käynyt?

Muokattu: , käyttäjä: goldilocks

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan yhtä seksuaalista sekin on vaikka nännipiha olisikin peitossaja koko muu tissi ja pakarat esillä. Ei se miehen kiihottuvuus siitä kuitenkaan kiinni ole.

Mikä ihmeessä siitä stripparista tekee niin ihmeellisen ja kamalan? Kuitenkin vielä niin ettei edes ammattikunnan edustajia tunne tai ole koskaan heidän työpaikoillaan käynyt?

Liekö tämä oli minulle osoitettu? Minä en tiedä, mikä tekee stripparista ihmeellisen, ehkäpä sinä tiedät. En ottanut siihen kantaa alun perinkään, vaan huomautin, että tekemäsi vertailu ("Mutta toivon, että nämä stripperien tomitsijat tuomitsevat sinne ne hunksitkin alistetuiksi ja pahaksi") ei ollut minusta validi. Mielestäni paremman vertailukohteen ja perustelut aiheeseen annoinkin jo.

 

Minusta tässä keskustelussa on muutenkin menneet puurot ja vellit sekaisin. Aloittaja on kysynyt, missä menee polttareiden "raja" ja voiko polttareista tapahtuneesta tulla niin paljon riitaa, että se johtaa jopa eroon. Eli tässä on kysytty mielipidettä ja arvomaailmaa.

Tämähän on siis jokaisen henkilökohtainen kokemus asiaan, ja jokaisen parin itse määrittämä parisuhteessaan!

 

Sen sijaan keskustelu on kääntynyt siihen, saako morsian pahoittaa mielensä stripparista. Ja siitä siihen, miten väärässä/hirveä/kontrolloiva/mustis/epävarma morsian on, jos tällaista ei hyväksy; tai miten väärin on suuttua bestmanille, kun sulhasen ja/tai morsiamen toiveiden vastaisesti miehen privaan vei.

Mielestäni ollaan sivuraiteilla, kun haukutaan toisen arvomaailmaa. Joku hyväksyy jotain, mitä joku ei hyväksy -ihmisillä on eri käsitykset siitä, mikä on hyväksyttävää omassa suhteessa. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä vaan hyvä juttu, että aihe on laajentunut ja keskustelua käydään vähän eri näkökulmista. Joo, jokainen määrittököön omat rajat, mutta kun se asia ei ole ihan niin yksinkertainen kuitenkaan. Kyllä se on aivan validia kysellä, että mistä se morsiankin SAA suuttua ja mistä sen morsiamenkin vois olla aiheellista joustaa, vaikka oliski vähän paha mieli. Ihan kun se paha mieli olisi joku maailman hirvein asia, mitä pitää välttää. Pääasia et se paha mieli tulee aina sille sulholle. Monen kohdalla saa aika vahvasti sellaisen käsityksen.

 

Ei täällä kenenkään arvomaailmaa ole haukuttu, kyseenalaistettu kyllä ja mielestäni aivan aiheesta. Enemmän olisi kaivannut miesnäkökulmia myös aiheeseen, mutta tällä foormulla taitaa olla enemmistö naisia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jokainenhan ajattelee nämäkin asiat omalla tavallaan... Kiva, että esille on tullut monenlaista mielipidettä. Miten tylsää olisikaan, jos kaikki hymistelisivät yhtä ja samaa... :)

 

Musta ei ajatuksena tunnu mukavalta, että miehen polttareissa olisi naisstrippari. Musta miehen ei vain kuulu katsella minun lisäkseni muita alastomia naisia. Tosin meillä tämä homma toimii myös toisin päin; mieskin on kertonut, ettei pitäisi siitä, että mun polttareissani olisi miesstrippari. Muille pariskunnille tuollainen polttariohjelma voi sopia tosi hyvin eikä siinä mitään, mutta meidän ajatus- ja arvomaailma nyt vain on tällainen - mitenkään paheksumatta tai väheksymättä meistä eriäviä mielipiteitä.

 

Miehen kaveripiiri on sellainen, etten osaa heidän kuvitella järjestävänkään mitään strippareita tms. paikan päälle. Käsittääkseni bestmanin ja sulhon arvomaailmat pitävät sisällään hyvin paljon samanlaisia asioita. Kaasoni on kyllä hulvaton - hyvällä tavalla - mutta tietää minun toivovan polttareiltani jotain muuta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä se raja menee ihan samassa kohdassa kuin suhteessa yleensäkin. Ei polttarit ole mikään "viimeinen ilta sinkkuna", kyllä se on ollut jo ennen kun alettiin seurustelemaan. Mä oletan että meidän polttareissa (sekä miehen että omani) säännöt on samat kun aina kun käydään ulkona. Tai poistutaan kotoota. Meidän tapauksessa sen voisi sanoa että "katsoa saa muttei koskea". Ei haittaa jos mies käy strippibaarissa (on käynytkin meidän suhteen aikana - toisen henkilön polttareissa) eikä kyllä haittaisi vaikka joku sille ostaisi sylitanssin - tosin luulen että se olisi sulholle todella vaivaannuttava kokemus  :girl_haha:

 

Mä olen oikeastaan aina ihmetellyt että mistä se draama polttareihin oikein tulee. Sehän on vain yksi päivä&ilta (tai joku reissu) kavereiden kanssa jossa ohjelmaa on enemmän ja se on järjestetty yllärinä "päätähdelle". 

 

Jos mun sulho alkaisi istua joka viikonloppu strippibaarissa niin siitä tulisi kyllä ongelmia - ei mustasukkaisuuden vuoksi vaan sen vuoksi että en oikeen pystyisi sisäistämään että millanen ihminen sillä haluaa jatkuvasti luuhata. Silloin tällöin tapahtuvana hauskanpitona kavereiden kanssa se ei nypi minua suuntaan eikä toiseen  :skilletgirl:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tuli oikein hauskat keskustelut polttarien ohjelmasta, kun luin täältä pätkiä miehelle :D 

 

Mutta siis, minua ei haittaisi vaikka mies menisi strippibaariin, vaikka sylitanssiin tai muuhun. Tuskinpa siitä tosiaan suhdetta kehkeytyisi, ja hauskaahan tuo olisi. Mies tosin ei halua polttareita ollenkaan. Mutta minun puolesta saa mennä strippibaariin koska haluaa, ei haittaa tippaakaan. Ei ole minulta pois, jos mies näkee viehättäviä naisvartaloita :) 

 

Miestä alkoi huvittamaan ajatus siitä, että mulle tulis polttareihin strippari, ja se uhkaili kertovansa kaasoille vinkiks, kuinka oon aina toivonu sellaista :D 

Oon ite nähny esim. Hunksit joskus, ja en kyllä toivo, että kaverit rahojaan olis käyttäny strippariin.  :girl_dance:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hunksit ovat miehiä, ja miesten yläosattomuus on eri asia kuin naisten yläosattomuus. .

Jostapa paastaankin kysymykseen miksi nain on tai miksi nain taytyy olla? Toki, menee ihan OT:ksi, mutta oli pakko :) Yksi linkki aiheeseen liittyen. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Ja muistanko ihan väärin mutta mun mielestä Ruotsissa just ("just", ehkä 1-2 vuotta..?) tehtiin päätös että naiset saa käydä uimahalleissa yläosattomissa, muuten se on syrjintää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Aijaa, enpa ollut tuosta tietoinen. Tallaisen jutun loysin pikaisella kuukkeloinnilla. Naytti olevan Malmossa. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Just tuo, en jaksanu kuukkeloida. Ja taas hyvin menee mun aikakäsityksen kanssa.. 1-2 vuotta = 2009. Viis vuotta..  sinne tai tänne :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään